********* ********************** DSV Blog: 2010 !!! ΑΝ είσαι ευτυχισμένος χρόνος ΕΛΑ να μας φωτήσεις....

Πέμπτη, Δεκεμβρίου 31, 2009

2010 !!! ΑΝ είσαι ευτυχισμένος χρόνος ΕΛΑ να μας φωτήσεις....


Τι να πω τώρα για την Ελεωνόρα.... Λίγο θα είναι και Φτωχό θα Ακουστεί...

Εχθές μίλησα (με Mail) μαζί της. Της έστειλα ένα Τρελό Μήνυμα για της δείξω την Εκτίμησή που τρέφω για την Παρουσία της στον Χώρο... και δεν το Πίστευα όταν είδα ότι μου Απάντησε λίγες ώρες Μετά !!!

Και δεν ήταν Μόνο Αυτό... Ενώ το 98% των "Συναδέρφων" της δεν θα έμπαινε καν στον κόπο να Απαντήσει... η Ελεωνόρα Απάντησε στο Ίδιο Τρελό Ύφος που της Έγραψα. Μόνο ένα Ανοιχτό και Ακομπλεξάριστο Άτομο θα έγραφε τέτοια Απάντηση... Και καλά εσείς που με ξέρετε μπορεί να το βλέπατε Νορμάλ το Μήνυμά μου, αλλά η Ελεωνόρα δεν με ήξερε Καθόλου...



Κατάλαβε ότι ήταν μια έκφραση Εκτίμησης και το Συνέχισε... λέγοντας πως θα ταιριάζανε οι Τρέλες μας !!!



Και είναι Μόλις 24 ετών (Αυτή η Γκαντεμιά μου ρε Γαμώτο... Όλες οι ΓΥΝΑΙΚΕΣ με το Γ αλλά και τα υπόλοιπα γράμματα κεφαλαία να είναι είτε πολύ μικρότερές μου, είτε Παντρεμένες, είτε Δεσμευμένες... Είτε... Είτε... Είτε... Είτε... ). Δεν πειράζει, όπως της είπα και της ίδιας... Ας βλέπω εγώ Γυναίκες που Αξίζουν και ας τις Έχουν Άλλοι !!!

Φανταστείτε πως θα είναι σε μια 20ετία. Εγώ Πιστεύω ότι ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ Η ΙΔΙΑ και αυτή πιστεύω ότι είναι η Καλύτερη εξέλιξη για ένα Καλλιτέχνη. Να Παραμένει Νέος, Φρέσκος, Ανοιχτόμυαλος.... και να μην γίνεται Ντίβα Ποτέ. Το ρισκάρω να το Μαντέψω από Τώρα, ότι η Ελεονώρα ΔΕΝ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΠΟΤΕ !!!

Θυμάμαι με πόση Υπερηφάνια μιλούσε γι' αυτήν ο Πατέρας της Γιάννης σε μία Συνέντευξή του. Τόση Υπερηφάνια που άγγιζε τον Θαυμασμό. Είναι Μεγάλο πράγμα να έχεις Γονείς τον Γιάννη Ζουγανέλη και την Ισιδώρα Σιδέρη και να νιώθουν Θαυμασμό για Σένα. Τι να πω... Γι' αυτό το Μεγαλείο Καλλιτεχνών ........ Μένω Ενεός !!!



Ήθελα να Κάνω ένα Super Αφιέρωμα, αλλά δεν ξέρω τι να πρωτοβάλω. Θα ακολουθήσουν και άλλες Αναρτήσεις με Βιογραφικά Στοιχεία... αλλά και Συνεντεύξεις που βρήκα στο Internet.

Σήμερα θα βάλω 2 Φανταστικά Τραγούδια. Το "Αν" και το "Έλα".

Θα με συγχωρέσετε που δεν ξέρω τους Δημιουργούς του " Αν ", αλλά είναι Πολύ Καινούριο Τραγούδι. Νομίζω Μόλις λίγων Ημερών. Θα μου στείλει η Ελεονώρα τα στοιχεία και θα ενημερώσω την Ανάρτηση...

Κλείνοντας θέλω να σας πω ότι μπορείτε να την Δείτε στον Σταυρό του Νότου... Θα Βάλω την Αφίσα για να δείτε Διευθύνσεις κλπ.



Αν

Στίχοι: Νίκος Μωραΐτης
Μουσική: Μη διαθέσιμο
Πρώτη εκτέλεση: Ελεωνόρα Ζουγανέλη


Όπου πηγαίνουν οι άλλοι εκεί θα πας
και ό,τι ώρα γυρνάνε κι εσύ γυρνάς
Είναι η ζωή σου μια πόρτα και τη χτυπάς
την άδεια να μπεις μέσα ζητάς

Δεν έχεις μια τρέλα δική σου ποτέ
Δεν έχεις πει τώρα τρέχα μακριά μου εαυτέ
Δεν έχεις ψάξει την τόλμη που κρύβεται
σε σένα





Η ζωή σου αν, αν αν
Όλο αν, αν, αν
Κι αν χάσουμε
Κι αν πέσουμε
Και τι θα γίνει μετά

Όλο αν, αν, αν
Και αν, αν, αν
Κι όταν κάποτε φύγουμε
Πες μου τι ζει τελικά
Καρδιά μου δεν είναι, δεν είναι, δεν είναι η ζωή σου
δεν είναι, δεν είναι, δεν είναι δική σου
Δεν είναι, δεν είναι, δεν είναι, τώρα όμως γίνε
και ξέσπα
και φύγε
μαζί μου γίνε
ό,τι δεν τόλμησες


Ό,τι κοιτάζουν οι άλλοι αυτό κοιτάς
ό,τι ερωτεύονται όλοι είναι έρωτας
οι νέες στάσεις, οι γνώμες, τα περιοδικά
όσα δέχονται όλοι είναι σωστά

Τον φόβο έχεις στα μάτια κι αυτό το αν
μα αν αλλάξεις μόνο δύο γράμματα
τότε το αν σου θα γίνει ένας δρόμος να πας
σε μένα




Έλα

Στίχοι: Σάνυ Μπαλτζή
Μουσική: Σάνυ Μπαλτζή
Πρώτη εκτέλεση: Ελεωνόρα Ζουγανέλη


Έλα, δεν αντέχω έξω να μαι πάλι
έλα, δε περνάω καλά με φίλους βράδυ
έλα, ήταν λάθος μου πως με κουράζεις
έλα, και μισώ την τόση ελευθερία





έλα, και σιχάθηκα να διασκεδάζω
έλα, δε μ' αρέσει άλλους να κοιτάζω
έλα, δεν με παίρνει άλλο πια να πίνω
έλα, τα 'χω παίξει και βαρέθηκα να ζω

σου είπανε οι φίλοι
πως με είδανε ωραία και κεφάτη
να χορεύω με έναν τύπο που έχω κάτι

που να ξέρουν πως δεν έχεις κλείσει μάτι
με τα ρούχα πέφτεις μόνη στο κρεββάτι


μια εικόνα είναι μόνο μια απάτη
μου είπαν οι φίλοι πως σε είδανε ωραία και κεφάτη
να χορεύεις με έναν τύπο που έχεις κάτι

που να ξέρουν πως δεν έχω κλείσει μάτι
μια εικόνα είναι μόνο μια απάτη
με τα ρούχα πέφτω πάνω στο κρεββάτι
μου παν οι φίλοι, μου παν οι φίλοι πως σε είδανε ωραία και κεφάτη

έλα, και σιχάθηκα να διασκεδάζω
έλα, δεν μ' αρέσει άλλους να κοιτάζω
έλα, δε με παίρνει άλλο πια να πίνω
έλα, τα 'χω παίξει και βαρέθηκα να ζω
έλα, μου χει λείψει η ζεστή αγκαλιά σου
έλα, να ξεχάσω πάνω στη καρδιά σου
έλα, δε μπορώ κι αυτούς που 'χω μαζέψει
έλα, και νυστάζω έλα σβήσε μου το φως



Share to Facebook (Αν θέλετε να κάνετε Share μόνο τη συγκεκριμένη Ανάρτηση, τότε κάνετε κλικ στον Τίτλο της και μετά πατάτε το κουμπί του Share)

Bookmark and Share

1 σχόλιο:

DSV είπε...

Να γράψω εγώ και μια Φορά 1ος Σχόλιο...

Ελεωνόρα... το " Αν " τα Σπάει Κανονικά !!!

Πιάνει από τον πιο Soft έως και τον Πιο Heavy Μέταλο....

Το έχω ακούσει από εχθές πάνω από 100 φορές... και δεν είναι Καθόλου Υπερβολή !!!

Μπράβο Κούκλα μου... να Είσαι Καλά για να μας Προσφέρεις τέτοια Καταπληκτικά Ακούσματα !!!

Υ.Γ. Για το " Έλα " ... δεν έχω να πω τίποτα... τα λέει Όλα το Βραβείο που Πήρες !!!... Και Πάλι ΜΠΡΑΒΟ !!!!!!!!