********* ********************** DSV Blog: Άντε και καλά Σαράντα.... Καράτια !!!!!!!!!!!!!

Σάββατο, Ιουλίου 24, 2010

Άντε και καλά Σαράντα.... Καράτια !!!!!!!!!!!!!

Την προηγούμενη εβδομάδα που ο Σταύρος γινόταν 40... όπως εγώ πριν από 6 μέρες (αφήστε τα Κουλά... τα συχαίνομαι τα Χρόνια Πολλά... Κλικ.... ... μου ήρθε ένας τίτλος ποιήματος.... ο οποίος θα ήταν και Όνομα από Γκρουπάκι.

Βέβαια κυνηγάω καιρό τον Σταύρο (Διπλομάτης... σιγά μην τον πιάσεις. Έγινε και Γιαπο-Πατέρας... χεχεχεχε) για να κάνουμε ένα γκρουπάκι... (Εγώ Στίχους και Αυτός Μουσική. Παίζει Φανταστική κιθάρα... Μέχρι και τα δυσκολότερα Thrash. Και φωνή και οι δύο. Αν και με βάζει εμένα στις πρόβες και τραγουδάω.... Φωτό)... Είδες φίλε Παραλλαγή ο Blogger ? Ούτε Εσύ φαίνεσαι... (Κλικ πάνω στη φωτό για Μεγέθυνση...)

Και γιατί να φαινόμαστε.... ίδιοι είμαστε όπως και τότε... χαχαχαχαχαχαχα . Μάλλον δεν έχουμε πατήσει τα 30 εκεί φίλε... ή μόλις τα περάσαμε... αλλά και τώρα... λες και είμαστε στην κατάψυξη !!! Φρεσκαδούρες.... Τουλάχιστον δεν καραφλίναμε Καθόλου... Τα Μαλλιά έχουν μείνει τα ίδια ( Αν εξαιρέσεις λίγες κουφάλες τρίχες, που ήθελαν να το παίξουν Michael Jackson )

Ε, εντάξει επειδή έχουμε πάρει κανά δυο κιλά παραπάνω ??? (χαχαχαχαχαχααα.... έχει πάρει και αυτός... αλλά ιδίως εγώ έχω πάρει 2 κιλά Επί 10 !!!!!! χαχαχαχαχαχαχα )

Λοιπόν, ο Τίτλος είναι "Σαράντα Καράτια". Δεν ξέρω αν υπάρχει... αλλά το λέω εδώ για να το κατοχυρώσω. Φίλε τους έχω τους Στίχους.... Να χαλαρώσω χρειάζεται και βγήκε η Τραγουδάρα (Ούτε η Νικολακοπούλου δεν κάνει τέτοια... χαχαχαχα). Μετά βάζεις Εσύ την Συνθεσάρα... και του Χρόνου Γιουροβίσιον με το Ναταλάκι.... χαχαχαχχαχαχαχαχχαχαααααα....

Ο Φίλος μου και Συμαθητής μου Σταύρος, μόλις σκάσαν μύτη τα γ@μημένα Φόρτι... μέσα στην Καταθλιψάρα. Του εξήγησα σε εκείνη την Ανάρτηση... Κλικ... Στον Συμμαθητή και Φίλο μου.... Σταύρο !!! ότι τα Σαράντα Φίλε δεν είναι για Κατάθλιψη... Σοβαρά τώρα... τα βλέπω σαν ένα νέο ξεκίνημα, αλλά με άλλα γκάζια και τιμόνια... όχι όπως στα 20. Γιατί η δεκαετία των 30.... στην Εποχή μας... ήταν Δύσκολη. Δουλειά, Γάμους, Παιδιά, Υποχρεώσεις, και Καναπέ.

Εγώ βέβαια από αυτά... μόνο την Δουλειά, και κατά περιόδους λόγω Συνθηκών.... τον Καναπέ.

Τώρα Λοιπόν στην περίοδο των Σαράντα Καρατίων... Μπορούμε να δώσουμε πολλά ακόμα, φιλτραρισμένα με Ωριμότητα και Σύνεση.

Κλασικό Παράδειγμα η Ευριδίκη. Είναι περασμένα 40 (Ο Κοργιαλάς είναι ακριβώς 40... στην ηλικία μας) και είναι πιο νέα από τα 25, που ήταν με τον πυροβολημένο Θεοφάνους. καλός και αυτός... αλλά τρελαμένος και πιο Συντηρητικός !!!

Δες φίλε το Βίντεο... και μετά μόλις βρεις τον Ρυθμό και μου πεις το ΟΚ.... πάω βουρ για Στίχους !!!

Άντε και καλά Σαράντα ...(Καράτια)!!!!!!!!!!!!!! χαχαχαχαχχαχαχαχχαχααχααα






Αν σας άρεσε η ανάρτηση... κάντε κοινοποίηση με το κουμπί Share. Μπορείτε να την στείλετε κατευθείαν με E-mail.... πατώντας "Share", στη συνέχεια το Φακελάκι "E-mail", και τέλος το φακελάκι στα "περισσότερα".


Bookmark and Share


Όσοι θέλετε να γράψετε την γνώμη σας ... πατήστε στο "σχόλια".

Δεν υπάρχουν σχόλια: