********* ********************** DSV Blog: ΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΠΑΣΕΙ ΤΑ ΝΕΥΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ !!!!!!

Δευτέρα, Αυγούστου 30, 2010

ΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΠΑΣΕΙ ΤΑ ΝΕΥΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ !!!!!!

Προς το παρόν συνδέομαι με το Λαπιτοπ του Κολλητού, και μελλοντικού Συγκατοίκου, με Stick Ασύρματης στο Ιντερνετ (WIND ... ΤΑ ΖΩΑ ΜΟΥ ΑΡΓΑΑΑΑΑΑΑΑ)... και μου έχουν Σπάσει τα Νεύρα...

Έχω μάθει σε Σουπερ Ταχύτητες.... και μέχρι να φέρω το PC μου στην Αθήνα.... ζητάω Συγνώμη για την Επικοινωνία μου...

Μπορεί και να μείνω και καμιά μέρα χωρίς καθόλου PC και να είμαι Αποκλεισμένος. Δεν πειράζει... ας αποτοξινωθώ και εγώ λίγο από την Τεχνολογία.

Λοιπόν, επειδή το DSV@OTENET.GR μένει ανενεργό για μερικές ημέρες, όσοι θέλουν να μου στέλνουν μηνύματα, καλύτερα στο FB, και όσοι δεν είναι στο ΦατσοΒιβλίο... τότε εδώ....

DSVSVAL@GMAIL.COM


ΕΙΜΑΙ ΣΕ ΑΝΑΚΑΤΑΤΑΞΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ.... ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΩ.... ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΔΕΞΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΡΤΑ.....

ΕΛΕΥΘΕΡΑ (ΟΧΙ ΓΙΑ ΠΛΑΚΕΣ) 6948309085 !!!!!!!


Αν σας άρεσε η ανάρτηση... κάντε κοινοποίηση με το κουμπί Share. Μπορείτε να την στείλετε κατευθείαν με E-mail.... πατώντας "Share", στη συνέχεια το Φακελάκι "E-mail", και τέλος το φακελάκι στα "περισσότερα".


Bookmark and Share


Όσοι θέλετε να γράψετε την γνώμη σας ... πατήστε στο "σχόλια".

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

γενιθκιεσ ξινοσ και αγαμιτοσ, δεν σου επσασαν τορα τα νεβρα

Ανώνυμος είπε...

apaisio blog, btw.

Eise kai esi entelos apesios, irthe kai edese i laspi.

Ke epidi thelo na ksereis pios sta eipe ola afta, eimai i maria basta, agamite vlaxo!!

A, ke min do pouthena edo kanena diko mou keimeno, tin poutsises!!

DSV BLOG είπε...

Ναι, που δεν σε είχα καταλάβει....

Τι έκπληξη ???

Και το είπαμε... το Blog μου θέλω να το κρατήσω σε κάποιο Επίπεδο...

Δεν βάζω (άλλη φορά) ΑΗΔΙΕΣ !!!!!!!!!!