********* ********************** DSV Blog: Χράτσα Χρούτσα... Χράτσα Χρούτσα... με το Stickάκι μου....

Πέμπτη, Αυγούστου 26, 2010

Χράτσα Χρούτσα... Χράτσα Χρούτσα... με το Stickάκι μου....

Προς το παρόν συνδέομαι με το Λαπιτοπ του Κολλητού, και μελλοντικού Συγκατοίκου, με Stick Ασύρματης στο Ιντερνετ (όχι της Συγκεκριμένης Παρόχου, αλλά κάποιου Άλλου... δεν σας λέω ποιου.... Γλυκιά)... και μου έχουν Σπάσει τα Νεύρα...

Έχω μάθει σε Σουπερ Ταχύτητες.... και μέχρι να φέρω το PC μου στην Αθήνα.... ζητάω Συγνώμη για την Επικοινωνία μου...

Μπορεί και να μείνω και καμιά μέρα χωρίς καθόλου PC και να είμαι Αποκλεισμένος. Δεν πειράζει... ας αποτοξινωθώ και εγώ λίγο από την Τεχνολογία.

Λοιπόν, επειδή το DSV@OTENET.GR μένει ανενεργό για μερικές ημέρες, όσοι θέλουν να μου στέλνουν μηνύματα, καλύτερα στο FB, και όσοι δεν είναι στο ΦατσοΒιβλίο... τότε εδώ....

DSVSVAL@GMAIL.COM


Αν σας άρεσε η ανάρτηση... κάντε κοινοποίηση με το κουμπί Share. Μπορείτε να την στείλετε κατευθείαν με E-mail.... πατώντας "Share", στη συνέχεια το Φακελάκι "E-mail", και τέλος το φακελάκι στα "περισσότερα".


Bookmark and Share


Όσοι θέλετε να γράψετε την γνώμη σας ... πατήστε στο "σχόλια".

Δεν υπάρχουν σχόλια: