********* ********************** DSV Blog: ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΜΗΝ ΠΟΝΑΣ ... ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΑΝΤΕΧΑ !!!!

Παρασκευή, Μαρτίου 04, 2011

ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΜΗΝ ΠΟΝΑΣ ... ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΑΝΤΕΧΑ !!!!



Παρόλο που είναι γένους Θηλυκού ή είναι Λεσβία ... ή είναι Αρσενικό με όνομα που παραπλανεί. Αγαπάει πολύ τις Γυναίκες αλλά τελευταία όλο και φλερτάρει πολλούς Άντρες ...

Αντιμετωπίζεται Πολύ Εύκολα, αλλά όμως στις μέρες μας που δεν υπάρχουν Φίλοι, σωστοί Άνθρωποι... που ο καθένας γίνεται "Ευτυχισμένος" με την Δυστυχία τους Άλλους είναι ο πιο δύσκολος Λαβύρινθος ...

Σε οδηγεί σε έναν Αργό και Βασανιστικό Επιτάφιο !!!

Ούτε που θυμάμαι πόσες φορές έχω μπει σε αυτόν τον λαβύρινθο... Και ούτε θυμάμαι ( 1 - 2 ) πόσο πόνεσα στο Απόλυτο Σκοτάδι του Επιταφίου ....

Αλλά είμαι Ακόμα Εδώ ... Και Γελάω ... ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΟΣ πάντα με την Ζωή και πάντα για νέες Αναζητήσεις και Προκλήσεις ...

Ακόμα θυμάμαι το απεγνωσμένο βλέμμα Σου Πατέρα μου όταν δεν μιλούσα καθόλου ...

Έκλαιγες ...

Είχες "Χάσει" το Απόλυτο στήριγμά σου που τότε το είχες Ανάγκη στο Κρεβάτι των Πόνων ...

ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΑΤΕΡΑ !!!!!!!

ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΜΕ ΕΧΕΙΣ ΣΥΓΧΩΡΕΣΕΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ... ΣΕ ΜΕΡΙΚΑ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ ...

ΑΠΛΑ, ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΝΟ ΣΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΟΥΒΑΛΗΣΑ... ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΦΗΣΑ ΓΙΑ 2 ΜΗΝΕΣ ΠΑΝΩ ΣΟΥ ...

ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΜΗΝ ΠΟΝΑΣ ... ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΑΝΤΕΧΑ !!!!!!!!!!!!!!

Τώρα, που όλα μου είναι κατ' Ευχή και ξέρω ότι ΕΣΥ τα έχεις προκαλέσει ... σε νιώθω Υπερήφανο και Γαλήνιο ...

Ναι Πατέρα ... Είμαι Καλά ...

Μου έφυγε ( Προς το Παρόν ) εκείνο το Μαύρο Πέπλο και είμαι Ευτυχισμένος και Χαμογελάω...

Έχω λίγους και Πραγματικούς Φίλους δίπλα μου ... και Κάποιον που μου ζεσταίνει την Καρδιά ... που ξέρει ότι είναι δοσμένη σε σένα...

Αλλά δεν Ζηλεύει ... Ίσα Ίσα γι' αυτό με Ερωτεύτηκε και την Ερωτεύτηκα !!!!

Αυτή η Ανάρτηση είναι Αφιερωμένη σε μια πολύ Καλή μου Φίλη την Evi, που ξέρω ότι με αγαπάει Πολύ....

Στις Μεγάλες Αγάπες όμως και στου Μεγάλους Έρωτες ... είναι πολλές φορές που πρέπει να πεις Αντίο...

Αντίο Ομορφιά μου ... Πρόσεχε την Ψυχούλα σου... Είναι Πολύ Σημαντική !!! Να είσαι Πάντα Καλά... όπως είσαι Τώρα !!!

Και κάτι τελευταίο ...

ΜΗΝ ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ... ΧΤΥΠΑΕΙ ΣΤΟ 90% ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΣΙΠΑ ΚΑΙ ΨΥΧΗ ΜΙΚΡΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ...

ΚΟΙΤΑΧΤΕ ΣΤΟΝ ΚΑΘΡΕΦΤΗ ΚΑΙ ΜΙΛΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΑΣ ...

Ααααα και το Σημαντικότερο που Πολλοί Αγνοούν ... " Όταν μπείτε σε αυτόν τον Λαβύρινθο ... χρειάζεστε βοήθεια και όχι μόνο Ψυχολογική ... Αλλά Ιατρική ... αλλιώς θα ξαναγυρίσει Χειρότερα ... Την Πάτησα 4 Φορές πριν Πάω να δω τι Έχω !!!!!!!!! "


ΒΡΕΙΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΤΙ ... ΠΡΙΝ ΣΑΣ ΒΡΕΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΣΑΣ ΓΟΝΑΤΙΣΕΙ !!!!!!!!





Αυτό το κάτι

Στίχοι: Νίκος Ξύδης
Μουσική: Νίκος Ξύδης
Πρώτη εκτέλεση: Ελένη Βιτάλη & Νίκος Ξύδης ( Ντουέτο )


Νύχτα πάγωσαν τα χείλη μου
Νύχτα γύρω μου παντού
Νύχτα χάθηκαν οι φίλοι μου
Νύχτα γύρω μου παντού

Μάτια που με κοιτάνε
Στόματα μου μιλάνε
Μου λένε μοναχά πως φτάνει ως εδώ

Σαν μια κλωστή και σπάνε
Τα λάθη που πονάνε
Τα μάτια μου βουρκώνουνε
Μα όσοι παλεύουνε σώνουνε

Αυτό το κάτι που (από καιρό) ζητάς
Αυτό το κάτι που νιώθεις όταν πονάς
Αυτό το κάτι και της στιγμής της χαράς
Αυτό το κάτι που σε κρατάει ζωντανή
Αυτό το κάτι που ξέρει μόνο ένα παιδί

Πιο γρήγορο απ' την αστραπή
Του πόνου το αγρίμι
Σε φέρνει πάντα μέσα εκεί
Στη φλόγα που δεν σβήνει

Σ' αυτό το κάτι που (από καιρό) ζητάς
Αυτό το κάτι που νιώθεις όταν πονάς
Αυτό το κάτι και της στιγμής της χαράς
Αυτό το κάτι που σε κρατάει ζωντανή
Αυτό το κάτι που ξέρει μόνο ένα παιδί

Αυτό το κάτι που λέγεται ζωή
Αυτό το κάτι που ξέρει μόνο ένα παιδί







ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΤΕ ΜΕΛΗ ΤΟΥ BLOG ΚΙΛΚ ΕΔΩ ...

1 σχόλιο:

Όλγα είπε...

Δημήτρη...έχεις ένα υπέροχο χάρισμα να μπορείς να μας δημιουργείς...ένα ποτάμι απο δάκρυα....να είσαι καλά για αυτό...σε ευχαριστούμε...