********* ********************** DSV Blog: Πόσο γουστάρω τις Ροβεσπιέρες ... Τις Αυθεντικές όμως ...

Κυριακή, Μαρτίου 20, 2011

Πόσο γουστάρω τις Ροβεσπιέρες ... Τις Αυθεντικές όμως ...


Σήμερα θα πω για ένα Αγαπημένο Θέμα ...

Δικό μου και του Χειμωνά... αν και ο Θανάσης Μαλάκωσε τον Τελευταίο καιρό ...

Έτσι μου έκανε Add ο Χειμωνάς ... Του είπα πόσο πολύ σέβομαι τα delete που κάνει και τα Ignore, παρόλο που λίγες μέρες πριν είχα φάει ένα περίτρανο εγώ ...



Του είπα λοιπόν στον γνωστό Παλιό τοίχο ότι " Μπράβο Θανάση ... γιατί δεν μπορείς να ξέρεις, αυτός με ένα χέρι με μια μπάλα, όπως λέει και η Ξανθίπη, που γράφει DSV τι Παπάρας είναι, ή αν είναι Καλό Παιδί ... Ας βρει λοιπόν ένα άλλο τρόπο προσέγγισης, για να νιώσει και ο άλλος Ασφαλής "...

Δεν πέρασαν 5 λεπτά και είδα ένα αίτημα από τον Θανάση ... Και από τότε είμαστε Αχώριστοι ... Ανταλλάσσουμε πολλά μηνύματα ... και λόγω ίδιας ηλικίας έχουμε πολλά κοινά ... Είναι Γαύρος βέβαια ... αλλά δεν πολύ ασχολούμαι και OK....


Αυτό το θέμα είναι το γνωστό Delete του Fb ...

Αυτό το σωτήριο κουμπί ... που σε απαλλάσσει από τον κάθε Παπάρα ( αν και εγώ πιστεύω πιο πολύ στον αποκλεισμό ...

Έτσι λοιπόν απαλλάχθηκε μία Γυναίκα ( μάλλον με Γ κεφαλαίο μετά την χθεσινή της Πράξη ) από τον Παπάρα DSV !!!




Όπως θα ξέρετε, είμαι πάλι σε αποκλεισμό ... και δεν μπορώ να στέλνω ούτε μηνύματα ...


Το Fb, ως συνήθως κάνει πολλά κουλά και εχθές για κάποιον λόγο εκεί που δεν μπορούσα να στείλω μνμ στην συγκεκριμένη κοπέλα, ... με 2 πατήματα χωρίς να το καταλάβω της έκανα Add...

Όχι ότι με πείραξε ... αλλά μετά από κάποιο επεισόδιο ... δεν θα μπορούσα να της κάνω Add χωρίς να της γράψω κιόλας κάτι ...

Αυτή ... ως Σωστότατη, αποδέχτηκε το Αίτημά μου και με ευχαρίστηση από ότι μπορώ να καταλάβω ... γιατί πρέπει να είναι Πολύ Γυναίκα ... Άνθρωπος πρώτα από Όλα !!!

Εγώ όμως ... πήγα να της εξηγήσω πως έγινε το Add ... δλδ " Κατά Λάθος " ... αλλά το έγραψα τόσο ηλίθια που μόνο προσβλητικά θα μπορούσε να ληφθεί ...

Και σήμερα το πρωί, πήρα ένα Πολύ Ωραίο Μήνυμα .. που δείχνει για άλλη μία φορά, τον Σεβασμό που αποπνέει η Κατ... " τα λαθη διορθωνονται Δημητρη μου..μη στενοχωριεσαι διολου ! το διορθωσα... " .................. και φυσικά με Deletαρε !!!

Δεν μπορείτε να καταλάβετε Πόσο Όμορφα ένιωσα ... Πόσο Σεβασμό Ένιωσα ...

Καλά μου έκανε ... Μου άξιζε ... και λίγα μου σουρε ...

Σε ευχαριστώ Κατ... Ήταν ότι πιο Ωραίο μπορούσες να μου κάνεις μετά το Αλαζονικό μήνυμά μου ...


ΜΠΡΑΒΟ !!!!!!!!!!



Γιατί έτσι φαινόταν ... Με τον τρόπο που το έγραψα Αλαζονεία Έβγαζε ...

Ας προσέχουμε τι γράφουμε ... Στο Internet δεν μετράει η Πρόθεση ... αλλά το Αποτέλεσμα ... και ο Γραπτός Λόγος φέρνει πολλά προβλήματα ...

Κάποτε μου είχε γράψει κάτι ... που φαινόταν Αλαζονικό και την διέγραψα εγώ ... τώρα Αυτή ...

Βέβαια εγώ έκανα ολόκληρη ανάρτηση Επανόρθωσης ... και εκείνη δεν είχε γράψει μία λέξη ...

Λες να έκανα βλακεία ??? Ο χρόνος θα δείξει !!!!



Υ.Γ. ΜΗΝ ΤΟ ΦΟΒΑΣΤΕ ΓΑΜΩΤΟ ΤΟ DELETE ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ... 


ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ADD 


ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ !!!!!!!!!!!!




Αφιερωμένο ... σε κάθε Ροβεσπιέρα !!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: