********* ********************** DSV Blog: Το ριξες και πάλι απόψε ... το Φαρμάκη σου ...

Τρίτη, Μαρτίου 06, 2012

Το ριξες και πάλι απόψε ... το Φαρμάκη σου ...





«Θα ήθελα να πω ότι για μένα η αδερφική αγάπη είναι ιερή


Από αυτό που υπέστην δοκιμάστηκαν οι σχέσεις μου, τα συναισθήματά μου, η εμπιστοσύνη μου. Το χειρότερο απ΄ όλα είναι ότι αφού ζήσεις από βέβαιο θάνατο, σκοτώνεσαι διπλά από την προδοσία


Και αυτό είναι το χειρότερο συναίσθημα που μπορεί να νιώσει άνθρωπος και το νιώθει μόνο από όσους αγαπούσε ή και συνεχίζει να αγαπά στο βάθος της ψυχής του, πιστεύοντας ότι κάποτε θα μπορούν να φανούν γενναίοι να αναλάβουν το κόστος της αλήθειας που έζησαν»


Με συγκίνησαν πολύ αυτά τα λόγια ... και δεν περίμενα να βγούνε από κάποιο κορίτσι που είναι αδερφή της Όλγας ... 


Πολύ Ισορροπημένα και μεστά ... βγαλμένα από την ψυχή μιας Αδερφής ... 


Ήταν μια Κραυγή Απόγνωσης ... (Κλικ) ... από την Αδικία και την Προδοσία που ένιωθε ...

Και η άλλη ... το μόνο που είπε ήταν ... " Θέλω να ξεχάσω όλα όσα έγιναν ... καν να προχωρήσω μπροστά ... " (Κλικ) 


Μπροστά δεν πρόκειται να πάει ποτέ ... Το φιλί του Ιούδα ... θα την τραβάει πάντα πίσω ... εκτός αν ακολουθήσει τον δρόμο της εξιλέωσης ... με το συγνώμη και την συγχώρεση ... 


Αλλά ... είναι δύσκολο από μία περσόνα ... που κάνει ότι μπορεί για να ανελιχθεί στην Show Biz ... και δηλώνει Ευθαρσώς ... 



"Ποτέ δεν βγήκα να ισχυριστώ ότι είμαι τραγουδίστρια. Στην πραγματικότητα, όλα ξεκίνησαν από μια πλάκα. Έκανα ένα ντουέτο ενώ ήμουν σε ραδιοφωνικό σταθμό και αμέσως ο κόσμος αγκάλιασε αυτή την προσπάθεια. Εγώ είμαι μοντέλο, αλλά οι συνθήκες και η κρίση που βιώνουμε όλοι στα επαγγελματικά, σε κάνουν να σκέφτεσαι πλέον τα πάντα




Γι' αυτό χρόνια λέω ... Δεν υπάρχει θέμα αίματος ... Θέμα Αδερφού ... Θέμα Πατέρα ... Θέμα Μάνας ...

Υπάρχει ΜΟΝΟ ... θέμα Ανθρώπου !!! 






Δεν υπάρχουν σχόλια: