********* ********************** DSV Blog: Μην Αναλώνεστε στις Ταχα μου δουλίτσες που είναι σκαβοπάζαρα εργασίας …

Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 04, 2013

Μην Αναλώνεστε στις Ταχα μου δουλίτσες που είναι σκαβοπάζαρα εργασίας …


Τι έκανες με δουλειά ??? Βρήκες δουλειά ???

Ε ... μια δουλίτσα μωρέ να έχουμε ... Μια Θεσούλα ... Κάτι για να λέμε ότι έχουμε ... 

Όταν κάποιος Ναυαγός π.χ. 10 χρόνια σε ένα Νησί ... με τόσες ελλείψεις και τόσες στερήσεις ... πιάνει στεριά ... δεν κοιτάει να πιάσει δουλίτσα ... 


Έχει ανάγκη από τροφή που δεν είχε ... Από νερό μετά από την αφυδάτωση στην μάχη με τα κύματα ... Χρειάζεται πρώτα να θρέψει τα τραύματα από τα σαρκοφάγα ψάρια τα βράχια και τις μέδουσες ...

Ιδίως τώρα που οι συνθήκες «εργασίας» έχουν καταντήσει καταναγκαστικά σε γαλέρα  με μαστίγιο κάποια ολιγόμηνη «σκλαβιά» ίσως αποβεί  μοιραία τόσο ψυχολογικά όσο και οικονομικά … 

Για λένε … Εεε και τα 200 που θα μου δίνει ( εντελώς Σκλαβιά ) … μου χρειάζονται … Αφού οι βενζίνες ή τα εισιτήρια για να πας στην εργασία σου … ο ρουχισμός που πρέπει να έχεις για να είσαι κάπως εμφανίσιμος … το ρεύμα που θα ξοδέψεις για το πλύσιμο και το σιδέρωμα αυτών των ρούχων θα είναι πολύ παραπάνω από 200 ευρώ τον Μήνα … 

Άσε που μετά … μεσομακροπρόθεσμα ή ακόμα βραχυπρόθεσμα θα εμφανιστούν ψυχοσωματικά προβλήματα που θα δώσεις μετά στους γιατρούς ψυχιάτρους και παθολόγους τα 10πλάσια  από αυτά που θα έχεις λάβει .. 

Άρα ??? Λύνεις το Οικονομικό σου πρόβλημα … ή το επιδεινώνεις ???

Μη σκέφτεστε τόσο βιαστικά και πρόχειρα … Δουλειά στις μέρες μας .. δεν σημαίνει και επίλυση των Οικονομικών μας … Μπορεί να επιφέρει και το αντίθετο που είναι και το χειρότερο … 

Οπότε διώξτε το ενοχικό του Ανέργου και του τάχα μου Τεμπέλη που δεν έχει δουλειά … και στους «Καλοπροαίρετους» που συνέχεια σας ρωτάνε τάχα μου από ενδιαφέρον για την ζωή σας … στολίστε τους Κανονικά … 

Οι πιο πολλοί από αυτούς είναι Μίζερα ανθρωπάκια που για να καταλάβουν τι σημαίνει εργασία πρέπει να συνοδεύονται από ένα Ένσημο για την Συνταξούλα τους … 

Και ποιο Ένσημο ??? Το 80% δουλεύει Μαύρα … 





Άρα … Μην Αναλώνεστε στις Ταχα μου δουλίτσες που είναι σκαβοπάζαρα εργασίας … και προσπαθείστε να κάνετε Έργο … για την ζωή σας … 

Έργο που θα επιφέρει πραγματικά κέρδη για τον Άνθρωπο … και την Ανθρωπότητα …











Για ένα κομμάτι ψωμί  ( Θα στα Πάρουν όλα ... Οι Τράπεζες ??? Και Όχι Μόνο ... !!! )

Στίχοι: Χάρης&Πάνος Κατσιμίχας
Μουσική: Χάρης&Πάνος Κατσιμίχας
Πρώτη εκτέλεση: Χάρης&Πάνος Κατσιμίχα




Για ένα κομμάτι ψωμί,
δε φτάνει μόνο η δουλειά.
Για ένα κομμάτι ψωμί,
πρέπει να δώσεις πολλά.

Δεν φτάνει μόνο το μυαλό σου,
δε φτάνει μόνο το κορμί σου.
Το πιο σπουδαίο είν' η ψυχή σου, δικέ μου.
Έχει τους νόμους τους αυτή η ιστορία,
δεν φτάνει μόνο η δουλειά.

Θα σου κρεμάσουνε μια μπάλα
και θα τραβιέσαι μ' αυτήν μέρα - νύχτα.
Έχεις κανάλι πολύ να τραβήξεις,
μέχρι να πάψεις να λες -"μα τι τρέχει;"
Έχει τους νόμους της αυτή η ιστορία,
δεν φτάνει μόνο η δουλειά.

Για ένα κομμάτι ψωμί,
δεν φτάνει μόνο η δουλειά.
Για ένα κομμάτι ψωμί,
θα πιεις φαρμάκια πολλά.

Θα σε πετάνε από δω κι από κει
θα λαχανιάζει η ψυχή σου.
Θα φτύσεις αίμα απ' το στόμα, δικέ μου.
Έχει τους νόμους της αυτή η ιστορία,
δεν φτάνει μόνο η δουλειά.

Για ένα κομμάτι ψωμί,
θα 'χεις ξεχάσει πολλά.
Για ένα κομμάτι ψωμί,
θα 'χεις πληρώσει ακριβά.

Και κάποια μέρα θα σε λύσουν,
μα θα φοβάσαι να φύγεις, θα τρέμεις.
Θα σε κλωτσάνε και θα σ' αρέσει, δικέ μου.
Σαν το σκυλί τους θα σ' έχουν, δικέ μου,
μα δε θα έχεις ψυχή να το νοιώσεις,
θα είναι για σένα αργά.

Δεν υπάρχουν σχόλια: