********* ********************** DSV Blog: Ο Φασισμός .. του ξυρισμένου Αιδοίου ...

Δευτέρα, Οκτωβρίου 21, 2013

Ο Φασισμός .. του ξυρισμένου Αιδοίου ...



Γιατί το Instagram λογόκρινε το σώμα μου [εικόνα]


Οι αντιδράσεις των ανθρώπων απέναντι στο σώμα που εμφανίζεται «φυσικό» δεν με εντυπωσιάζουν, συνήθισα να βλέπω την κοινωνία να μου υπαγορεύει πώς να ζω και πώς να είμαι. Εμαθα να τα αγνοώ όλα αυτά και χάρη στο Ιντερνετ (με σάιτς όπως το ROOKIE) και στα social media, όπως το instagram και το facebook μπόρεσα να ανταλλάσσω κανονικά εικόνες και απόψεις για αυτά τα θέματα.

Ωστόσο πρόσφατα ο λογαριασμός μου στο Instagram διακόπηκε. Παρότι δεν παραβίασα κανέναν κανόνα χρήσης. Ούτε γυμνά, ούτε βία, ούτε πορνό τίποτα που θα προκαλούσε βία ή μίσος. Το μόνο που έκανα είναι να ανεβάσω μια εικόνα του εαυτού μου με μαγιό, από τη μέση και κάτω. Αντίθετα με τις 5 883 628 εικόνες που έχουν ανέβει εκεί και δείχνουν μαγιό η δική μου φωτογραφία με έδειχνε με μαγιό χωρίς να έχω κάνει αποτρίχωση

Το ήξερα ότι όλα γίνονται για να ακολουθούμε τους κανόνες των άλλων ακόμη και για το ίδιο μας το σώμα αλλά αυτό δεν το φανταζόμουν ποτέ.

Ολα τα μίντια δείχνουν σταρ σε δίαιτα, σταρ γυμνές, σταρ που παχαίνουν όταν μένουν έγκυες...Αλλά δεν μπορώ να αποδεχτώ αυτό το γεγονός. Οταν σταμάτησε ο λογαριασμός μου ένιωσα σαν να είχα υποστεί σωματική βία, σαν να ήρθε κάποιος με ένα ξυράφι και να κάνω αυτό που κάνουν όλοι

Τελικά το Ιντερνετ αναπαράγει την πραγματική ζωή αρκεί αυτή να μοιάζει με την εικονική ζωή.

Η Petra Collins, φωτογράφος και συγγραφέας από το Τορόντο έγραψε το άρθρο στο Oystermag.com.




Μου αρέσει πολύ αυτό το κορίτσι ... Και ιδιαίτερα η φωτό της ...




Δεν υπάρχουν σχόλια: