********* ********************** DSV Blog: Σισσόνι ... πήρα καινούρια Οθόνη ...

Παρασκευή, Ιανουαρίου 31, 2014

Σισσόνι ... πήρα καινούρια Οθόνη ...


Έτσι έλεγα στην Γάτα μου σήμερα ( Σισσή ... Σισσόνι Χαιδευτικά ) ... όταν ερχόταν και ανακάτευε τα καινούρια κουτιά και τα μύριζε ...

"Σισσόνι ... πήρα Καινούρια Οθόνη " ... Το πόσο την χάρηκα δεν λέγεται ... Είναι σαν να είμαι πίσω στο 80 και από Ασπρόμαυρη να αγοράζουμε στο σπίτι μας την Έγχρωμη ... 

Τόσο πολλή καύλα της είχα ... Η Προηγούμενη ήταν κοντά 5ετίας ... αλλά τα 2 τελευταία χρόνια είχε καεί ... τρεμόπαιζε ... και έχανε χρώμματα ... Τις 2 τελευταίες εβδομάδες μερικές φορές δεν άναβε ... οπότε Αναγκάστηκα να το πάρω απόφαση και να πάρω μια καινούρια ...

Κρίση Ξε-Κρίση ... εμείς οι Πληροφορικάριοι προτιμούμε να μην βγαίνουμε ούτε για καφέ από το να μην έχουμε Οθόνη ... Χάνεται ΟΛΟΣ ο Κόσμος μας ... Τα Πάντα ... Αλλά λόγω των χρεών και λοιπών δεν είχα πάρει εδώ και 5 χρόνια ... Αλλιώς θα την είχα αλλάξει στη πρώτη λαδιά που θα μου κανε ... όπως και έκανα μέχρι τώρα.




Τυχαία μου έσπασε και το ποδαράκι του άλλου πληκτρολογίου μου ... ε και είπα να πάρω και εκεί ένα καινούριο ... ασύρματο αυτή την φορά ... Είχα και παλιά ασύρματο ... αλλά δεν θυμάμαι ... κάπου το χάρισα ... Ούτε που θυμάμαι που ... 


Εεε να μην πάρω και ακουστικά με μικρόφωνο ??? Είχα ακουστικά πάρα πολλά ( σοβαρά τώρα ... γύρω στα 20 .. ) και μικρόφωνο καλό ... αλλά ήταν χωριστά ... και δεν βόλευε γμτ στο Σάιμπερ Σεξ ...

Πως να κάνεις όταν κρατάς Μικρόφωνο ??? ( Χχαχαχαχαχχαχααααα ... Γελάω τώρα γιατί ήδη βλέπω μερικές φάτσες να ανοίγουν τα στόματα ... ) ...

Μόνο την CPU άφησα όπως ήταν ... Αυτή την χτενίζω ... την Κουρεύω ... και την Ντύνω Όμορφα ΚΑΘΕ Μέρα !!!

( Φοιβούλα μου Φοιβούλα μου ... ) 

Δεν υπάρχουν σχόλια: