********* ********************** DSV Blog: Πόσο Βολιώτης είσαι ρε Παπάρα ...

Τετάρτη, Φεβρουαρίου 12, 2014

Πόσο Βολιώτης είσαι ρε Παπάρα ...




Το έχω πει ... και το τηρώ ... και ας με πούνε και Μαλάκα ... και Ψυχοπαθή και Τρελό ... και και και ... 

Όποιο Βλήμα που η Μανούλα της την Μεγάλωσε λέγοντάς της ότι είναι η πιο Όμορφη στον κόσμο και μιλάει με αγένεια και χωρίς να πάρει δικαίωμα ... σε όποιον καλοπροαίρετο πλησιάζει και μιλάει της ευγενικά ... θα βγάζω τους διαλόγους μας ... χωρίς ονόματα και τέτοια ... εκτός και αν Προκληθώ !!! 

Σε αυτή του διαλόγου ... έκανα Add ... σε μία μέρα είχα Αποδοχή και προέκυψε η εξής Στιχομυθία ... 


Ένα πράγμα δεν είναι Τυχαίο ... Η Πόλη που μεγάλωσε ... Σε αυτή που μεγάλωσα και εγώ ...

Βάζω τα μηνύματα έτσι όπως έγιναν ακριβώς ... και τα συμπεράσματα ... του Αναγνώστη.

  • Η συζήτηση ξεκίνησε σήμερα
  • Dimitris S. Valatsos
    Dimitris S. Valatsos

    Δεν ήξερα ότι μένετε στον Βόλο ...
    Τα ζωάκια είδα και έκανα αμέσως αίτημα ...
    Τώρα βλέπω και 3ο Λύκειο Βόλου ... που και εγώ σε αυτό αποφοίτησα ...
    Το 1988.
    Σας Ευχαριστώ !!!
  • δαναη παπανδρεοπουλου
    XXXXXXXXX

    παρακαλω!
  • Dimitris S. Valatsos
    Dimitris S. Valatsos

    Α τόσο καλά ...
    Χμμμμ Οκ.
    Θα έπρεπε λοιπόν να γράψω μόνο την τελευταία πρόταση ... Μάλλον θα έπρεπε να ήμουν αρκετά Λακωνικός ...
    Στο Μέλλον ... είναι Σίγουρο πως θα είμαι.
  • δαναη παπανδρεοπουλου
    XXXXXXXXX

    δημητρη..αν τα λες αυτα γιατι θα θελες να πιασουμε κουβεντουλα,δυστυχως δεν ειμαι απο τα ατομα που πιανουν κουβεντα εδω μεσα,μονο αν υπαρχει λογος για τα ζωα.σου εγραψα "παρακαλω" απο ευγενεια..θα μπορουσα να μην ειχα γραψει ουτε κι αυτο,ε??....σεβασουμε σε παρακαλω...
  • Dimitris S. Valatsos
    Dimitris S. Valatsos

    Ούτε και αυτό ??? Ε βέβαια ...
    Θα μπορούσες να μην μου κάνεις Αποδοχή που θα ήταν καλύτερα ...
    Τι την έκανες τότε την αποδοχή αφού δεν θες να μιλάς ???
    Που να το ξέρω .. ??? Τώρα Επιβεβαιώθηκα ...
    Δεν θα πρεπε να με αποδεχτείς ...
    Και σιγά μην Σεβαστώ τέτοιο Φοβισμένο Άτομο ...
    Τον Εαυτό μου θα Σεβαστώ και θα σε στείλω από εκεί που σε βρήκα ...
    Άκου Σεβάσου με ... Και Όλο μαζί κιόλας ...
    Αν δεν θες Φιλενάδα ... Κλείσε τα πάντα και μην αφήνεις κανέναν να σου κάνει Add !!!
    Υπάρχει και Μοναστήρι στο Fb !!!

  • Το Σεβάσουμε ( μία λέξη όχι δύο ) ... μ άρεσε ...  

  • Μήπως την Βίασα και δεν το θυμάμαι ??? 

  • Και το μήνυμα της Ευχαρίστησης ( με μόνο ένα Ευχαριστώ στο τέλος ) είναι 
  • Κουβέντούλα ??? 

  •  Ρε Θα μας τρελάνουν οι Υστερικές ρε γμτ ??? 

  • Και όταν έλεγε Ζώα τι εννοούσε ??? Τον Καθρέφτη έβλεπε ???


  • Πόσο Βολιώτης είσαι ρε Παπάρα ...
  • Πάρε ακόμα μια βουτιά στο Κενό ... αφού δεν βάζεις μυαλό και όλο προσπαθείς να τα βρεις με τους Βολιώτες ...

    Πάρε !!!






Βουτιά στο κενό 

Στίχοι: ΜΕΘ
Μουσική: ΜΕΘ
Ερμηνευτές: Αναστασιάδης Δήμος

Ακόμα έχω στο νου μου ένα κομμάτι του εαυτού μου
ανέμελο να γυρνάει σε ουρανούς να πετάει.
Τι κι αν όλα έχουν αλλάξει , αυτό δεν μπαίνει σε τάξη
στέκεται όρθιο πολεμάει για όλα αυτά που αγαπάει.

Ακόμα έχω στο νου μου έναν αλήτη που πάει
κόντρα στον άνεμο ψάχνει όλα αυτά που λαχταράει.
Στα ρούχα τους δε χωράει, στα λόγια τους αντιδράει
Σκέφτεται πρώτα καλά και ύστερα μιλάει.

Ένα ακόμα αλάνι που ψάχνει να βρει λιμάνι
που ακόμα θέλει να γυρνάει σε μια ατέλειωτη πλάνη
που ακόμα θέλει ν'αγγίξει όσα ο νους του δεν φτάνει
Που ξέρει να κερδίζει , ξέρει όμως και να χάνει.


"Έχω κι εσένα, το πιο όμορφο ψέμα
Τον έρωτα που είναι βουτιά στο κενό

Έχω κι εσένα, πανέμορφο ψέμα
Τον έρωτα που είναι βουτιά στο κενό"

Έχω μια ακόμα ψυχή ακόμα που ελεύθερη πλανιέται
μέσα στα τόσα κάγκελα ελεύθερη λογιέται.
Καμιά φορά ξεγελιέται και τότε αλήθεια πονάει
με αποτέλεσμα να πίνει , μόνη της να μεθάει.

Έχω μέσα μου μια μπέσα , σε μπεσαλίδες τη δείχνω
Τους άλλους δεν τους αξίζει γι'αυτό άκυρο τους δείχνω
Ίσως να άλλα τόσα , μα τα ψάχνω ακόμα
Μικρός να δίνω συμβουλές , μεγάλος να βουλώνω στόμα.

Μια πληγή έχω μέσα μου , μ'αλάτι τη θρέφω
ποτέ μη κλείσει ,να πονάει , πάντα για να προσέχω
Τα λάθη που έκανα πάντα να μου υπενθυμίζει
Να προσπαθώ για τα σωστά πάντα να μου το θυμίζει.

"Έχω κι εσένα, το πιο όμορφο ψέμα
Τον έρωτα που είναι βουτιά στο κενό

Έχω κι εσένα, πανέμορφο ψέμα
Τον έρωτα που είναι βουτιά στο κενό"

Τι κι αν τα χρόνια περνάνε , το σώμα μου κι αν γερνάει
Ακόμα μέσα μου έχω ένα παιδί που γελάει
Στις μαλακίες αντιδράει , ακόμα ελπίδες κεντάει
Με χρώματα που ανταμώνει στους ουρανούς που πετάει.

"Έχω κι εσένα, το πιο όμορφο ψέμα
Τον έρωτα που είναι βουτιά στο κενό

Έχω κι εσένα, πανέμορφο ψέμα
Τον έρωτα που είναι βουτιά στο κενό"

Φωνητικά: stavento

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

sugnwmh filaraki poso komple3ikos paizei na eisai?auth voh8aei adespota kai esu tn vrizeis?autoktona file!

DSV BLOG είπε...

Χαχαχαχαχααα ... Γαμώ τα Σχόλια ...

Φαντάζομαι το ένα ζώον που βοηθάει θα είσαι εσύ ε ???

χαχχαχα ...


Δεν είναι η μόνη Φιλόζωη Φιλαράκι ... Υπάρχουν πάρα πολλοί ...

Αλλά Τόσο Κομπλεξική και Βλαμμένη ... μάλλον δεν θα υπάρχουν πολλές ...


Και οκ ... Συνέχισε να βρίζεις ... Έχεις ένα Ντιισαβαντάζ ... Μπορώ αν θέλω να σβήσω το σχόλιό σου ... αλλά εσύ όχι το δικό μου ... και μπορώ εδώ μέσα ... να σε κάνω τόσο ρόμπα ... που δεν θα το πιστεύεις ...

Και κάτι άλλο ... Μπορώ αν θέλω ( λόγω Γνώσεων ως της Πληροφορικής ) ... να σε βρω ... ή να βρω από που το κάνεις αυτό το βρομιάρικο που κάνεις ...

Οκ ???

Και το Αυτοκτόνα ... θα το σκεφτώ ... αφού το κάνω πρώτα σε σένα.... Ηλεκτρονικά ...

Φιλάκια ... Φιλαράκι ...

;)

DSV BLOG είπε...

Ήξερα ότι είσαι δεν είσαι 20 ...

Φαίνεται από το πως γράφεις ... και την μουσική που ακούς ... http://www.youtube.com/watch?v=a11JsOn9RPQ

Πόσο είσαι ??? 15 ???

Αμόρφωτο παιδάκι ... που δεν ξέρει Ορθογραφία και γράφει Γκρικλις ...

Αλλά μάλλον ... ούτε σχολείο δεν θα έχεις βγάλει ...

Οκ ... Έχω περισσότερα στοιχεία ...

DSV BLOG είπε...

94.64.35.171 έχω και την IP σου ...