********* ********************** DSV Blog: Έχασα 2 Φίλους Ψυχής ... στα Χρόνια της Κρίσης ... επειδή Κρυφτήκανε ... Έφυγαν απ την Ψυχή μου !!!

Κυριακή, Ιουλίου 27, 2014

Έχασα 2 Φίλους Ψυχής ... στα Χρόνια της Κρίσης ... επειδή Κρυφτήκανε ... Έφυγαν απ την Ψυχή μου !!!



Έχασα 2 φίλους Ψυχής στα Χρόνια της Κρίσης ... Δεν έφυγαν από την Ζωή ... Έφυγαν απ την Ψυχή μου !!!

Ο Καθένας Φοβάται και Κρύβεται εκεί που Αισθάνεται Ασφαλής ... για κάποιο Λόγο ... Εγώ δεν Κρύβομαι ... !!!


Σ.Κ. 


Κι Εγώ Σταμάτη ... Κι Εγώ ... Και μου μεινε μόνο μία ... και ένας γνωστός ... όπως πάντα Έλεγε ... όλα αυτά τα χρόνια ... και τώρα Κατάλαβα ... πως είχε Δίκιο όπως Πάντα !!!



Αλλά μου Έμεινε μία που κάνει για 10 ...

Ελπίζω να μην φύγει από Φόβο και αυτή ...

DSV




Τα Υπόλοιπα στο Βίντεο από τον Σταμάτη ... που είπε και τα Προηγούμενα !!!







Δεν υπάρχουν σχόλια: