********* ********************** DSV Blog: Το χω ξαναπεί γμτ ... Όποια φοβάται να μιλήσει ... ας μην μιλήσει καθόλου ... Δεν θα παίξει με μένα Ποτέ !!!

Παρασκευή, Μαρτίου 20, 2015

Το χω ξαναπεί γμτ ... Όποια φοβάται να μιλήσει ... ας μην μιλήσει καθόλου ... Δεν θα παίξει με μένα Ποτέ !!!




Η συζήτηση ξεκίνησε σήμερα
S.M. ......
11:45 μ.μ.
S.M. ......
Δημητρη μου καλησπερα μολις εκανα like ση σελιδα σου, αλλα δεν απαντησα σε αυτο που ανεβασες στη σελιδα της ποιητικης συλλογης, γιατι η σελιδα αυτη ειναι για το βιβλιο  σα Σ Μ υποστηριζω παντα τους φιλους. Καλη μας επιτυχια

Dimitris S. Valatsos
11:47 μ.μ.

Dimitris S. Valatsos
Δεν το έβαλα για να απαντήσεις ...
Το κάνω σε όσες σελίδες με προσκαλούν ως σελίδα κι εγώ ...
Από πότε ήμασταν φίλοι και δεν σε είχα δει με τέτοιο μαγιό ???
Μάλλον λόγω " Παντρεμένης " δεν θα σε "ειδα" ...
Από το 2011 ????????????????????
Απαράδεκτον.
Αχχχ τι μας κάνει αυτός ο Γάμος.
Μας Χωρίζει και μας Απομακρύνει.

Dimitris S. Valatsos
11:49 μ.μ.

Dimitris S. Valatsos
Να κι εγώ ...
http://dsvpoems.blogspot.gr/

D S V... "POEMS"
dsvpoems.blogspot.com
Φωτιά στην Ψυχή κάθε γράψιμο Πυρακτωμένο βέλος η Πένα στην Καρδιά Η αποπνικτική μυρωδιά της στάχτης... Χάνεται από τη φρέσια ευωδία του ανθισμένου σπόρου Που εσύ, από το μελάνι της γραφής σου ....

Dimitris S. Valatsos
11:51 μ.μ.
Dimitris S. Valatsos
Δεν είναι απαράδεκτο ..
Κάτι έγραφες αλλά σε διέκοψα.
Δεν είναι απαράδεκτο ..  ???? ( ξέχασα τα ερωτηματικά )

S.M. ......
11:53 μ.μ.
S.M. ......
οσον αφορα στο κεφαλαιο γαμος, μια σεση ειναι και αυτη με οποια προκληση και ιεροτητα και αναμετρηση εχουν οι σχεσεις...//οσον αφορα τα ποιηματα σου, καταρχην χαιρομαι πολυ που γραφεις//οσο για αυτο που εγραφα τοτε, για καποιον λογο το σταατησα//οσο για το μαγιω, ειναι το αγαπημενο μου//εφυγα//χαρηκα φιλε

Dimitris S. Valatsos
11:54 μ.μ.
Dimitris S. Valatsos
Έγραφες τότε ????
Και έφυγες ???
Καλά δεν θα σε πιάσω ... μην φοβάσαι.

S.M. ......
11:55 μ.μ.
S.M. ......
χαχα δε φοβαμαι  δεν ειμαι το λισε της φοβισμενης ετεροφωτης συζυγου, οτε εγω ουτε ο Γιωργος...εφυγα απλα γιατινεχω δουλεθια στον υπολογιστη
(κλισε)

Dimitris S. Valatsos
11:56 μ.μ.
Dimitris S. Valatsos
Καρακλισέ της φοβισμένης μήπως και ο άγνωστος φβ-φρεντ δεν σεβαστεί τον άγνωστο γιώργο και πάει να πιάσει κουβέντα με σκοπό το καμάκι.
Οκ ... Δεν είναι ωραίο το Μαγιό .. Καλύτερα τώρα ???

S.M. ......
11:58 μ.μ.
S.M. ......
μα τι λες? δεν ειπα οτι εισαι του κλισε...το ειπα για καλο οτι δεν ειμαστε φοβισμενοι...//οσο για το μαγιω μη μου το χαλας χαχα ειναι σουπερ

Dimitris S. Valatsos
11:58 μ.μ.
Dimitris S. Valatsos
Δεν είπα ότι το είπες για μένα.
Εγώ το είπα για σένα ...
Το "Φεύγω" σου είναι Καρακλισέ.
Είναι το Κλισέ της Παντρεμένης... !

S.M. ......
12:01 π.μ.
S.M. ......
οχι φιλε δεν ειναι...χαχα... δε με ξερεις καθολου...εχω γραψιμο...και αυτη τη στιγμη δε θα επρεπε να μιλω με κανεναν...αν σε φτιαχνει ομως το κλισε της παντρεμενης...οκ...σε καληνυχτω φοβισμενα και ντροπαλα χαχα. και δε γουσταρω καθολου τις ευκολες ψυχαναλυτικες παρατηρησεις

Dimitris S. Valatsos
12:02 π.μ.
Dimitris S. Valatsos
χαχα ...
Οκ χαχα
Μην κάνεις τότε εύκολες Ψυχαναλυτικές Εκφράσεις.
Εμένα αυτή είναι η Γνώμη μου ... Θα μπορούσες να μην μου στείλεις κανένα μνμ όπως κάνεις τα 4 χρόνια που είμαστε φβ-φρεντς ...
χαχα.
Και ότι έχεις Γράψιμο .. το είδα .. και το ένιωσα.

S.M. ......
12:04 π.μ.
S.M. ......
ειμαι ευγενης/ γι αυτο σου εστειλα μηνυμα και σου εξηγησα//γεια σου Δημητρη//θα σ ειδοποιησω γιαντην παρουσιαση αν κανειςνκεφι να ερθεις. Χαιρετω

Dimitris S. Valatsos
12:05 π.μ.
Dimitris S. Valatsos
Μην με ειδοποιήσεις  ... Δεν θα έρθω.
Αν έτσι φεύγετε εσείς οι ευγενείς ... τι να πούμε κι εμείς οι αγενείς.

S.M. ......
12:07 π.μ.
S.M. ......
χαχα εισαι αρκετα εξυπνος και εκνευριστικος. οκ. Δε θα σε ειδοποιησω

Dimitris S. Valatsos
12:08 π.μ.
Dimitris S. Valatsos
Χμμμ Εκνευριστικά Έξυπνος .. ή Έξυπνα Εκνευριστικός ..
Ναι .. Μην κάνεις τον Κόπο.
Θα σε Αγνοήσω κι εγώ όπως κι εσύ ...
Θα έχω γράψιμο ... Γιατί ΓΡΑΦΩ κι εγώ ... Κανονικά.
Dimitris S. Valatsos
12:35 π.μ.

Dimitris S. Valatsos
Χαααα ... Έτσι ...
Με Πρόλαβες !!!
Έτσι !!!




Δεν μπορείτε να απαντήσετε σε αυτή τη συζήτηση.






Δεν υπάρχουν σχόλια: