********* ********************** DSV Blog: Καρδιά μου μόνη, ξένη... τί με κοιτάς καημένη ...

Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 03, 2015

Καρδιά μου μόνη, ξένη... τί με κοιτάς καημένη ...




Ναι ... Ντρέπομαι που αυτή την Κομματάρα από την Φωνάρα της Κατερίνα Σιαπάντα ... την Ανακάλυψα μόλις πριν λίγων ωρών ...


Και όταν λέω Ανακάλυψα ... μιλάω μέσα βαθιά ... σε στίχο και μουσική ... να με Ακουμπήσει .. να το νιώσω .. και όχι απλά να το ακούσω ...

Γιατί σαν Άκουσμα ... το είχε πάρει το αυτί μου ... αλλά δεν το ήξερα πόσο Τραγουδάρα ήτανε ...


Τα λόγια είναι Περιττά ...



Ακούστε το ... Εμπιστευτείτε με !!!







Ηλεκτρικό μεθύσι      
 
Στίχοι:  ?????????
Μουσική:   Ευγένιος Δερμιτάσογλου
1. Κατερίνα Σιάπαντα

Στο καφενείο παίζουν χαρτιά, 
ρίχνω κι εγώ τα ζάρια
μήπως και πιάσω την καλή
και σ’ έχω εδώ τα βράδια.
Κάτι που λες ψυχορραγεί
είν’ ανοιχτή αυτή η πληγή, 
στα νύχια σου έχω πέσει.
Κι είν’ η καρδούλα μου η τρελή
γεμάτη πόνο και οργή, 
χαϊβάνι απ’ το φέσι.

Καρδιά μου μόνη, ξένη...
ποιος έρωτας σε δένει.

Δεν έχω ανταπόκριση
κι ο έρωτας με σβήνει.
Μπρος στη δική σου απόκριση
ανάβω σαν καμίνι.
Τα ντόρτια θάνατος αργός
και οι εξάρες πια καπνός
κι ακόμα περιμένω.
Θέλω να πιάσω την καλή
και με το μαγικό ραβδί
κοντά μου να σε φέρω.

Καρδιά μου μόνη, ξένη...
ποιος έρωτας σε δένει.

Βάλτε παιδιά ούζο, κρασί
πως τα κατάφερε η τρελή;
Βάλτε και ουισκάκι.

Είν’ η βασίλισσα αυτή
κι εγώ στρατιώτης με στολή
σε μια παρτίδα σκάκι.

Καρδιά μου μόνη, ξένη...
τί με κοιτάς καημένη
ποιος έρωτας σε δένει...
για δες, τραγούδι βγαίνει.

Δεν υπάρχουν σχόλια: