********* ********************** DSV Blog: Πόσο παραπάνω για να τρελαθώ κυρία μου ... Αυγουστιάτικα ... !!! ???

Δευτέρα, Αυγούστου 08, 2016

Πόσο παραπάνω για να τρελαθώ κυρία μου ... Αυγουστιάτικα ... !!! ???

Μαλάκα μου θα τρελαθώ ...

"Γειτόνισσα" ... απαίτησε να πάρω τηλέφωνο τον Μάστορά της ( μου δωσε και το κινητό ) ... για να βάψω το μέρος του ""Κτίσματος"" της ... μόνο και μόνο επειδή συνορεύει με την δική μου την Αυλή ...

Δλδ ... Απλά το βλέπω ... Απλά ...

Μου Ανήκει το 0,00% ... αυτού ... Και μου έδωσε το τηλέφωνο ... να τον πάρω και σήμερα ... να βάλω λεφτά να το φτιάξει - βάψει - μονώσει ( επειδή εκείνη δεν τα βρήκε στην τιμή ) ... γιατί περιμένει Αθηναίους για να μείνουν μέσα ... επειδή έχει υγρασία λέει ... !!!



Δλδ ... θα πληρώσω εγώ το φτιάξιμο ... για να φιλοξενήσει Εκείνη ... τους Αθηναίους ...

Πόσο παραπάνω για να τρελαθώ κυρία μου ... Αυγουστιάτικα ... !!! ???

Δεν υπάρχουν σχόλια: