********* ********************** DSV Blog: Οφείλω να Ομολογήσω όμως ότι ήταν Ευγενέστατη και Λογικοτάτη ...

Σάββατο, Οκτωβρίου 20, 2018

Οφείλω να Ομολογήσω όμως ότι ήταν Ευγενέστατη και Λογικοτάτη ...




Θα ήθελα να σβήσετε τη φωτογραφία μ που έχετε κοινοποίησει


Αποδεχθήκατε το αίτημα.
Στείλτε μου ποια ειναι και θα το κάνω αμέσως.

Αλλά να είναι 100% δικιά σας ... !

Αλλά αφού είναι δικιά σας .. πως εγώ την κοινοποίησα ?

Πως μπόρεσα να την Κλέψω ?

Ποτέ δεν κοινοποιώ Κλεμμένες Φωτό .. 

Δλδ .. ΔΕΝ έχω Καμία Κλεμμένη Φωτό ... 

Έχω Φωτό που από κάτω λένε "Κοινοποιήστε"

Ε Αφού το λένε .. Μόνο τότε το κάνω.

Τέλος πάντων Για να το χω κάνει πάει να πει ότι εσείς το αφήσατε να γίνει .. γιατί αν την είχατε για χωρίς κοινοποίηση .. δεν θα μπορούσα να την βάλω.

Δείξτε μου λοιπόν ποια Εννοείτε .. και όταν δω ότι είναι δικιά σας θα το κάνω.

( Μου στέλνει μία Εικόνα ... )

Δεν μου λέει τίποτα.
να μου δείξετε είπα εκεί που την έχω εγώ !
Θέλετε να ψάχνω 3 τα Ξημερώματα ???
Κάνετε που κάνετε κάτι .. Κάντε το και σωστά !

Στο τοίχο σας υπάρχει πως αλλιώς θα μπορούσα να σας την δείξω? Έχει κοινοποιηθει στις 18 Οκτώβρη στις 2:11
Πως αλλιώς ?

Μιλάτε με Καθηγητή Πληροφορικής και λέτε πως αλλιώς ???
Όταν την είδατε αν την αντιγράφατε .. τότε Πανεύκολα !
Καλά... θα σας Μπλοκάρω και θα Εξαφανιστούν όλα.
Εντάξει ?
Ευχαριστημένη ?

Το μονο που γνωριζω ειναι πως μου ηρθε ειδοποίηση πώς αναρτησατε την φωτογραφια προφιλ μου κ γι αυτο το λογο, οπως έχετε τη γνώση να μπαίνετε στα προφίλ κ να κοινοποιειτε τη φωτογραφία, με τον ίδιο τροπο σας ζητάω να την κατεβάσετε κ ολας απ το προφίλ σας. Δεν έχουμε κάποια είδους σχέση, ούτε καν σας γνωρίζω. Δεν είναι προσωπικό το πρόβλημα μ προς εσάς. Θα είχα τη ίδια αντιμετώπιση κ προς οποιονδήποτε άλλον. Οπότε μην επιτηθεστε. Δεν είναι δικό μ το σφάλμα κ πιστεύω πως σας μιλάω πολύ ευγενικά.

ΚΑΙ ΜΠΛΟΚΚΚΚ !!! ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΘΕΛΕ ΟΜΩΣ ... ΓΟΥΣΤΑΡΕ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙ ΤΟΣΗ ΩΡΑ ... 

ΑΛΛΩΣΤΕ ΓΙ ΑΥΤΟ ΒΑΖΕΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΦΩΤΟ !


Υ.Γ. Οφείλω να Ομολογήσω όμως ότι ήταν Ευγενέστατη και Λογικοτάτη ...

Αν δεν ήταν και 3 το πρωί ... ίσως να μην την Μπλόκαρα ... Ποιος Ξέρει ?





Δεν υπάρχουν σχόλια: