********* ********************** DSV Blog

Σάββατο, Ιουλίου 14, 2012

Mad About You ...


Δεύτερο MasterClass για θέματα ΑΟΖ ... - Νίκος Λυγερός ...


Χθες, 13 Ιουλίου, αμέσως μετά την άφιξή μας στη Γαύδο, το νοτιότερο σημείο της Ελλάδας, και τη συνάντησή μας  με αυτόχθονες κατοίκους του νησιού, μεταβήκαμε στο  ξωκλήσι του Αγίου Νικολάου, καθώς και στο  Φάρο της Γαύδου, σε υψόμετρο 360 μ., χάρη στον οποίο η Γαύδος είναι ορατή από απόσταση 40 ναυτικών μιλίων.

Ο Φάρος επαναλειτούργησε το 2004, αφού έμεινε σβηστός επί 60 συναπτά έτη.


Επίσης, επισκεφτήκαμε το Γυμνάσιο της Γαύδου, στο οποίο φοιτούν μόλις 4 μαθητές και στη συνέχεια ο κύριος Νίκος Λυγερός παραχώρησε συνέντευξη στον τηλεοπτικό σταθμό Crete TV στην εκπομπή «Αντιθέσεις » με τον δημοσιογράφο Γ. Σαχίνη .

Σήμερα, 14 Ιουλίου, ο κύριος Νίκος Λυγερός θα παραδώσει το δεύτερο MasterClass για θέματα ΑΟΖ, που λαμβάνει χώρα στην Ελλάδα. Υπενθυμίζεται ότι το πρώτο αντίστοιχο πραγματοποιήθηκε με απόλυτη επιτυχία στη Μεγίστη (Καστελλόριζο) στις 14-16 Αυγούστου πέρυσι. 




Παρασκευή, Ιουλίου 13, 2012

Εντάξει Αγάπη μου ... όταν το σκεφτόμουνα ήταν πολύ καλύτερο ...


Αυτή τον σνομπάρει επιδεικτικά ... Αυτός την κοιτάει με αγωνία ... και έκδηλη την αίσθηση της απόρριψης ... και σε λίγο να την φωνάζει σαν το σκυλάκι της ... Βάνα ... Βάνα ... εντάξει αγάπη μου ... και μπλα μπλα μπλα ...

Αυτή την διαφήμιση αν την είχαν βγάλει στην δεκαετία του 80 ... θα έτρωγε τέτοιο κράξιμο η λούγκρα με το σκυλάκι στην Αιώρα ... με το Παρδαλό πουκαμισάκι ... που τρέχει πίσω από την βλαμμένη και Σνομπ γκόμενα ...

Η Κλασσική περίπτωση της Χάι - Όμορφης Γκόμενας ... που σέρνει σαν σκυλάκι τον Ανασφαλή και όχι τόσο Άντρα γκόμενο ... που πιθανότατα έχει φράγκα και την κρατάει ...

Τι ... να έβγαζαν διαφήμιση στυλ 80 ... με τον Γαρδέλη και τον Μιχαλόπουλο ??? Όχι βέβαια ... αλλά όταν έχουμε φτάσει αυτή η διαφήμιση ... να εκπροσωπεί το μέσο Νέο ζευγάρι ... τότε καλά να πάθουμε ...

Έχω γράψει πολλές φορές ως τώρα ... για τις σκύλες γυναίκες ... και τους μαλθακούς και λυγούρια άντρες που έχουν αλλάξει εντελώς τους ρόλους ... Εντελώς.

Ποιος είναι το Θηλυκό της περίπτωσης ??? Η Βάνα ... ή ο φλούφλης με το σκυλάκι αγκαλιά ... ???

Η Κοπέλα που προσπαθεί με τον Σταυρό να αλλάξει λάστιχο ... ή αυτός που καταπίνει την γλώσσα όταν του τον πετάει ???

Είναι καθαρή η διάκριση ... Καθαρότατη ... Και όμως ... όλοι ( εννοώ η πλειοψηφία ) ... το εισπράττουν σαν διένεξη κάποιου φυσιολογικού ζευγαριού ... Γιατί ??? Γιατί τα περισσότερα ζευγάρια σήμερα είναι έτσι ...

Όλες ( εννοώ οι περισσότερες ) ... ψάχνουν κάποιο φραγκάτο ... που θα τις πηγαίνει βόλτα με το κάμπριο ... και χλιδάτες διακοπές ... Και για να τον κάνουν ότι θέλουν ... και να ελέγχουν την κατάσταση ( έτσι τα είπε η Μαμά ... όλα αυτά τα χρόνια ) ... βρίσκουν κάποιον με όχι και πολύ ισχυρή προσωπικότητα ... και τρώει και κανένα Σκάσε ... Και όχι μόνο το δέχεται ... αλλά μετά ακολουθεί από πίσω σαν το Σκυλάκι που θέλει συγχώρεση ... Βάνα ... Βάνααα ... !!!

Ελπίζω σε 10 χρόνια ... το λουρί που έχει ο σκύλος ... να μην το φοράει .... ο "Άντρας" της "Σχέσης"  !!!





Τρίτη, Ιουλίου 10, 2012

Τι πετυχαίνει : Σε ευνουχίζει σαν χρήστη του facebook και σαν άντρα...


Το facebook είναι -δυστυχώς - ένα μεγάλο κομμάτι ολοένα και περισσότερων σχέσεων εκεί έξω...
Και δεν μιλώ καν για τα ζευγάρια που γνωρίζονται online λόγω mutual friends και τα φτιάχνουν πρώτα από το chat και μετά από κοντά.

Αναφέρομαι στα ζευγάρια που, αφού τα έφτιαξαν, είπαν (κακώς, κάκιστα) να γίνουν φίλοι και στο facebook. Κορόιδο, γαμπρέ (του fb).


Τα κορίτσια είναι όντα διεκδικητικά. Το θυμήθηκες και την τελευταία φορά που “τράκαρες” μια παλιά σου συμμαθήτρια (που, btw έχει εξελιχθεί σε καλή περίπτωση) και η φίλη σου που είχε πάει για τσιγάρα, γύρισε δίπλα σου πιο γρήγορα κι απ’ ότι ο Μπολτ γυρίζει διαφημίσεις, έεε, τρέχει τα 100 μ.

Οι γυναίκες σε θεωρούν ιδιοκτησία, κτήμα τους, αγορασμένο. Καμία δεν μπορεί να το καταπατά χωρίς τη σχετική άδεια. Στο facebook που τα πράγματα είναι πολύ πιο χαλαρά απ’ ό,τι έξω (δεν γίνεται να γνωρίζει και τις 283 “φίλες” σου), το κορίτσι σου νιώθει να απειλείται από παντού. Μπορεί να μπερδέψει την πρώτη σου ξαδέρφη με την πρώτη σου γκόμενα. Δεν έχει σαφή εικόνα, γι’ αυτό παίρνει την κατάσταση στα χέρια της.

Σας παρουσιάζουμε τους συνηθέστερους τρόπους, με τους οποίους μια γκόμενα “ελέγχει την περιοχή”, κάτι σαν dealer σε συγκεκριμένη area. Όσο πιο πολλά εντοπίσεις και στη δική σου περίπτωση, τόσο πιο ιντερνετικά unavailable θεωρείσαι. Περαστικά.

Τα comments στις τελευταίες φωτογραφίες σου

Ξεκινάμε με την πιο light εκφορά του ιντερνετικού αλυσοδεσίματος. Στην συγκεκριμένη τακτική, κι αφού τονίσουμε το ΣΟΥ -η γκόμενά σου δεν θα σχολιάσει ποτέ φωτογραφίες ΣΑΣ-, η φίλη σου θεωρεί πρέπον και αποτελεσματικό να χωθεί μες στη μέση της συζήτησης με τους κολλητούς σου κάτω από μια αφηρημένη (sic) φωτογραφία και να πει τη χαζομάρα της.

Τι θέλει να πετύχει: Θέλει να σου τη σπάσει γιατί περνάς καλά με τους κολλητούς σου και δεν της δίνεις σημασία.
Τι πετυχαίνει: Χαλάει την παρέα. Τα κατάφερε, στην έσπασε.


Τα ακαταλαβίστικα posts στο wall σου

Το ξέρουμε και οι τρεις (εγώ, εσύ και η φίλη σου) ότι αν θέλει να σου πει κάτι, έχει περίπου 2.123 πιο άμεσους και πρακτικούς τρόπους να το κάνει απ’ το να στο πει στο wall. Ακόμα και το να σου στείλει γράμμα είναι πιο νορμάλ απ’ το να σου ποστάρει κάτι κοινή θέα στον “τοίχο” σου. Αυτό αποδεικνύεται από το περιεχόμενο του post που είναι πάντα κάτι ανάμεσα σε “:xxx”, “….”, “(σήμα καρδούλας)”. Κάτι εκνευριστικά γελοίο δηλαδή.

Τι θέλει να πετύχει: Να κόψει τον αέρα της νέας σου ιντερνετικής φίλης που τολμάει να κάνει like στα τραγούδια που ποστάρεις (και φυσικά δεν τα ξέρει η ίδια).
Τι πετυχαίνει: Να γίνει γραφική. Και να βάλει στο μυαλό της της νέας σου ιντερνετικής φίλης που τολμάει να κάνει like στα τραγούδια που ποστάρεις (και φυσικά δεν τα ξέρει η ίδια) ότι μάλλον έχεις γκόμενα.

Οι κοινές σας profile pics

Αυτή είναι μια κίνηση που δεν έχει καθόλου πλάκα. Η φίλη σου είναι αμείλικτη. Ούτε χαριτωμένα comments, ούτε γλυκούλικα posts. Σε κάνει tag, βάζει profile pic μια φωτογραφία με τις (δύο) μούρες σας και ο κόσμος του facebook σείεται από μια εκκωφαντική σιωπή.

Τι θέλει να πετύχει: Να φανεί στο news feed και στο wall σου η φωτογραφία που ατυχώς τραβήξατε από το κινητό της σε ανύποπτο χρόνο.
Τι πετυχαίνει: Σε στιγματίζει ως “δεσμευμένο με αποδεικτικά στοιχεία”.

Τα check-in στα μέρη που πηγαίνετε μαζί

Κι εδώ το κορίτσι σου στοχεύει στην ενημέρωση των έτερων female friends σου ότι δεν είστε απλά φίλοι ή κάτι τέτοιο, αλλά ότι τα έχετε και λέτε σύντομα να αρραβωνιαστείτε (δεν το είπατε ποτέ). Μέσω της καταραμένης υπηρεσίας του check-in που θέλει το κακό όλων των αντρών, η φίλη σου τονίζει το “μαζί”. Στο Athens Metro Mall, στα Village, στα “Σερμπέτια” στου Ψυρρή, στο “Καλαμάκι της Κοραή”. Το καταλάβετε τσουλάκια που λιγουρεύεστε το αγόρι μου;

Τι θέλει να πετύχει: Να δείξει σε όλες ότι είναι μάταιο να σου την πέσουν, γιατί έχεις συνδυάσει όλα τα venues της Ελλάδας μαζί της.
Τι πετυχαίνει: Οι φίλοι σου σε κράζουν γιατί τους έχεις γράψει για πάρτη της. Και έχουν δίκιο. Οι δε ανταγωνίστριες δεν πτοούνται με τίποτα.

Τα posts με ερωτοτράγουδα στο wall σου
Η λίστα είναι συγκεκριμένη. “Lovesong” από Cure, “When Ι fall in love” από Nat King Cole, “Να μ’ αγαπάς” από Σιδηρόπουλο, “Να μ’ αγαπάς” από Τρίφωνο. Η ζημιά γίνεται με οποιοδήποτε από αυτά δεις στο wall σου.

Τι θέλει να πετύχει: Να ξεκαθαρίσει ότι μόνο μία μπορεί να σ’ αγαπάει (και) στο ίντερνετ.
Τι πετυχαίνει: Απλά πιάνει χώρο στον “τοίχο” σου. Οι ανταγωνίστριες ακόμα να πτοηθούν.

Το “in a relationship with” ( Εμετικό ... ) 

To τελειωτικό χτύπημα. Αν δεξιά στο with, (συναινείς να) εμφανίζεται το όνομά της, έχασες τον πόλεμο, φίλε. Το facebook δεν είναι πια για σένα. Δεν θα ήταν κακή ιδέα να κλείσεις το account σου, αφού δεν έχει πλέον ουσιαστικό λόγο ύπαρξης. Εντάξει, τους βρήκες τους συμμαθητές σου, τα είπατε, έπαιξες και λίγο Farmville, αρκεί. Αν το κρατάς δήθεν για επαγγελματικούς λόγους, άνοιξε καλύτερα twitter.

Τι θέλει να πετύχει: Να σε ευνουχίσει σαν χρήστη του facebook.
Τι πετυχαίνει: Σε ευνουχίζει σαν χρήστη του facebook και σαν άντρα.



Πηγή : 
http://www.theblog24.gr/2012/07/facebook_10.html