********* ********************** DSV Blog

Τρίτη, Ιουλίου 10, 2012

Manu Chao : Οι Ειλικρινείς ... θα φύγουν από αυτόν τον κόσμο με πλήρη ηρεμία ...


Πριν από λίγο είδα ένα Στάτους από κάποια κοπέλα που έγραφε ...

"
 Μάνου, πώς θα ήθελες να
 σε θυμούνται οι άνθρωποι 
που σε γνωρίζουν; 

Σαν έναν αρκετά ειλικρινή άνθρωπο, όπως μου έχει μάθει η οικογένεια μου. 

Δεν είναι εύκολο, αλλά προσπαθώ. 


Προσωπικά ζω σε αρμονία με τη συνείδηση μου. Αλλά ζηλεύω όσους είναι απολύτως ειλικρινείς.

Διότι θα φύγουν από αυτόν τον κόσμο με πλήρη ηρεμία. "

Πόσο με άγγιξε ... ιδίως η τελευταία πρόταση ...

Τρία χρόνια έχω το Blog και δεν έχω κάνει ένα αφιέρωμα στον Μεγάλο αυτόν Καλλιτέχνη   ...





Τώρα που είναι Καλοκαίρι ... είναι ο πιο καλός καιρός για να το κάνω ...


Βιογραφία

Η μητέρα του Τσάο ήταν Ισπανίδα από το Μπιλμπάο, στη χώρα των Βάσκων, στη Βόρεια Ισπανία. Ο πατέρας του, ο συγγραφέας και δημοσιογράφος Ραμόν Τσάο, ήταν Γαλικιανός, από τη Βιλάλμπα.

Μετακόμισαν στο Παρίσι εξαιτίας της δικτατορίας του Φράνκο, η οποία διάρκεσε μέχρι τον θάνατο του δικτάτορα, το 1975. Σύντομα μετά τη γέννηση του Μάνου, η οικογένεια Τσάο μετακόμισε στα απομακρυσμένα προάστια του Παρισιού, και ο Μάνου πέρασε το μεγαλύτερο μέρος της παιδικής ηλικίας του στη Βουλώνη και τις Σέβρες.

Καθώς μεγάλωνε συναναστρεφόταν με καλλιτέχνες και διανοούμενους, οι περισσότεροι από τους οποίους ήταν γνωστοί του πατέρα του, με μια ευρεία πολυπολιτισμική ποικιλομορφία που επηρέασε την προσωπικότητά του σε μεγάλο βαθμό. Μεγάλωσε με τις ιδέες της κοινωνικής ισότητας και με μια δίψα για την ποικιλομορφία, που παρουσιάζεται κατά ένα μεγάλο μέρος στο μίγμα του ευδιάκριτου και χωρίς όρια εξωτικού ήχου στη μουσική του.




Καριέρα


O Μάνου Τσάο σε συναυλία
Μάνο Νέγκρα (Mano Negra) Επηρεασμένος από τη βρετανική πανκ, και ιδιαίτερα από τους The Clash, ο Τσάο μαζί με άλλους μουσικούς δημιούργησε στα μέσα της δεκαετίας του 1980, το ισπανο-αγγλόφωνο ροκαμπίλυ συγκρότημα Hot Pants. Το συγκρότημα κυκλοφόρησε ένα ντέμο με τον τίτλο Mala Vida το 1984, που κέρδισε λίγη προσοχή. Ώσπου να κυκλοφορήσουν το πρώτο τους album το 1986, η εναλλακτική σκηνή του Παρισιού είχε ξεφτίσει, και ο Μάνου, ο αδελφός του, Αντουάν, και φίλοι του, έφτιαξαν τους Los Carayos, αλλάζοντας λίγο τον ήχο τους. Οι Los Carayos ήταν πάντα στα δεύτερα πλάνα του Μάνου Τσάο και κυκλοφόρησαν συνολικά 3 albums.

Το 1987, οι αδελφοί Τσάο και ο ξάδελφός τους, Σαντιάγο Κασαριέγκο, ίδρυσαν τους Μάνο Νέγκρα. Με μια μικρή εταιρία αρχικά, το συγκρότημα κυκλοφόρησε μια νέα έκδοση του Mala Vida, που έγινε γρήγορα επιτυχία στη Γαλλία. Σύντομα μετακινήθηκαν προς τη Virgin, και το πρώτο τους album Patchanka κυκλοφόρησε το επόμενο έτος. Αν και το συγκρότημα δεν κέρδισε ποτέ μια βάση στην αγγλική αγορά, η αύξηση της δημοτικότητάς του στον υπόλοιπο κόσμο ακολούθησε σύντομα, φτάνοντας στην 5η θέση σε Ολλανδία, Ιταλία και Γερμανία. Από το 1992, το συγκρότημα κέρδισε φήμη στη Νότια Αμερική, με την περιοδεία του Cargo.

Ρωγμές άρχισαν να αυξάνονται μεταξύ των μελών του συγκροτήματος, κατά τη διάρκεια εκείνης της περιοδείας και στα τέλη του 1994, πολλοί άφησαν το συγκρότημα. Την επόμενη χρονιά οι Μάνο Νέγκρα κυκλοφόρησαν το τελευταίο τους album, Casa Babylon, ο Μάνου Τσάο μετακίνησε την έδρα του συγκροτήματος στη Μαδρίτη, αλλά οι νομικές διαμάχες με τα προηγούμενα μέλη οδήγησαν τον Τσάο στο να διαλύσει τους Μάνο Νέγκρα το 1995.

Ο ήχος των Μάνο Νέγκρα χαρακτηρίζεται συνήθως από τους ζωηρούς ρυθμούς που μεταδίδουν μια δονούμενη ενέργεια, κάτι που φαίνεται από τον τίτλο του πρώτου album, "Patchanka" (πάρτυ), και από μια ευδιάκριτη ανεπισημότητα που επιτρέπει στο ακροατήριο να αναμιχθεί και να αισθανθεί κοντά στον ήχο τους. Η μίξη ειδών μουσικής είναι παρούσα σε όλες τους τις δουλειές και μπορεί γενικά να χαρακτηριστεί ως ένα ιδιαίτερα καινοτόμου φύσης, φολκ, πανκ, ροκ με στοιχεία ρέγκε.




Σόλο καριέρα με το Ράδιο Μπέμπα (Radio Bemba)

Αφού πήγε στη Μαδρίτη, ο Τσάο και άλλα μέλη από τους Μάνο Νέγκρα διαμόρφωσαν ένα νέο γκρούπ, που το ονόμασαν Radio Bemba Sound System (από το σύστημα επικοινωνιών που χρησιμοποιoύταν στην Sierra Maestra, από τον Φιντέλ Κάστρο και τον Τσε Γκεβάρα κατά την Κουβανική επανάσταση), που συμπεριλάμβανε καλλιτέχνες από το Μεξικό, τη Βραζιλία και την Αργεντινή.
Το αποτέλεσμα ήταν η μουσική να διαφέρει ουσιαστικά από αυτή των Μάνο Νεγκρα και να χρησιμοποιεί κυρίως ισπανικούς στίχους (και λιγότερο γαλλικούς). Το 1998 ο Μάνου Τσάο κυκλοφόρησε το Clandestino που περιείχε επιτυχείες όπως τα Clandestino και Bongo Bong, και το 1999 κέρδισε ένα βραβείο Victoires de la Musique.
Το 2001 κυκλοφόρησε το Próxima Estación: Esperanza το οποίο είχε μεγάλη επιτυχία. Ένα ζωντανό album το Radio Bemba Sound System, κυκλοφόρησε την επόμενη χρονιά. Δύο χρόνια αργότερα, ο Τσάο επέστρεψε στις γαλλικές ρίζες του με το Sibérie m'était contée.

Το τελευταίο album του, το La Radiolina κυκλοφόρησε στις 4 Σεπτεμβρίου του 2007. Αυτή θα είναι η πρώτη διεθνής κυκλοφορία από το Próxima Estación: Esperanza του 2001.
Το Rainin in Paradise, πρώτο single από το album, κάνει μια έντονη κριτική στην κατάσταση που επικρατεί σε διάφορα μέρη του κόσμου σήμερα, καθώς και στην κυβέρνηση του Τζωρτζ Μπούς σχετικά με την επέμβαση των ΗΠΑ στο Ιράκ.






Θέματα της μουσικής του και πολιτικοποίηση

Πολλοί από τους στίχους του Μάνου Τσάο, μιλούν για την αγάπη, για την ζωή στα γκέτο, τα ναρκωτικά, τη μετανάστευση, και φέρνουν συχνά ένα αριστερό μήνυμα.
Αυτό απεικονίζει τις πολιτικές του θέσεις (η υποστήριξη του για το κίνημα των Ζαπατίστας είναι φανερή στο Radio Bemba Sound System).

Ο Τσάο είναι ανοιχτά επικριτικός προς την κυβέρνηση του Μπους, και έχει πολλούς οπαδούς μεταξύ της ευρωπαϊκής αριστεράς και του κινήματος της αντιπαγκοσμιοποίησης.


Πηγή : Βικιπαίδια ...
Mama was queen of the mambo Papa was king of the Congo Deep down in the jungle I started bangin' my first bongo Every monkey'd like to be In my place instead of me Cause I'm the king of bongo, baby I'm the king of bongo bong I went to the big town Where there is a lot of sound From the jungle to the city Looking for a bigger crown So I play my boogie For the people of big city But they don't go crazy When I'm bangin' in my boogie I'm the "king of the bongo, king of the bongo bong" Hear me when I come King of the bongo, king of the bongo bong They say that I'm a clown Making too much dirty sound They say there is no place for little monkey in this town Nobody'd like to be in my place instead of me Cause nobody go crazy when I'm bangin' on my boogie I'm the king of the bongo, king of the bongo bong Hear me when I come "King of the bongo, king of the bongo bong" Bangin' on my bongo all that swing belongs to me I'm so happy there's nobody in my place instead of me I'm a king without a crown hanging loose in a big town But I'm the king of bongo baby I'm the king of bongo bong King of the bongo, king of the bongo bong Hear me when I come, baby, king of the bongo, king of the bongo bong

Σάββατο, Ιουλίου 07, 2012

Τα υπερμεγέθη πέη είναι δυνατόν να εμφανίσουν λόγω της γεωμετρίας τους στυτικά προβλήματα ...

Γιατί πολλές κουβέντες έχουν γίνει ... και πολλές έρευνες ... αλλά απ' ότι έχω διαπιστώσει ... ούτε οι Άνδρες έχουν ψάξει και ερευνήσει το θέμα όσο θα έπρεπε ... αλλά ούτε και οι Γυναίκες ...

Ιδίως οι Γυναίκες ... που οι πιο πολλές ... ( ιδίως Παντρεμένες ) ... έχουν Μαύρα Μεσάνυχτα ...

Νομίζουν ότι το 23 Cm είναι ιδανικό μέγεθος ( Από την Τζούλια ) ... και νομίζουν ότι έτσι το ευχαριστιούνται περισσότερο ... 

Και οι Άντρες ... αγχώνονται που ακούν αυτές τις μπαρούφες από γυναίκες ... και από άλλους Αλαζόνες αλλά Ανασφαλείς φίλους για 22 ... 23 ... και και και ...

Καλά Κρασιά ...

Αν δεν μπαίνει ολόκληρο Φιλαράκια ... δεν το ευχαριστιέται ... ΚΑΝΕΝΑΣ από τους 2 !!! 





Και αν είναι 22 ... 23 ... και και και που λένε ... δεν είναι και πολύ σκληρό ...
Για διαβάστε την 'Έρευνα να μαθαίνετε !!! 

---------------------------------------------------------

Άπειρες συζητήσεις και σχόλια γύρω από το θέμα που τα περισσότερα το μόνο που καταφέρνουν είναι να θολώνουν το τοπίο. 

Ποια είναι η πραγματικότητα; 

Τελικά από το...μέγεθος εξαρτάται η ικανοποίηση μιας γυναίκας ή πρόκειται περί μύθου που το μόνο που καταφέρνει είναι να ταλαιπωρεί την αντρική ψυχολογία; 

Ο Dr Θάνος Ε. Ασκητής, Νευρολόγος-Ψυχίατρος, Διδάκτωρ Ψυχιατρικής Πανεπιστημίου Αθηνών, Πρόεδρος Ινστιτούτου Ψυχικής και Σεξουαλικής Υγείας εξηγεί... την αλήθεια!

ΠΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΕΝΟΣ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟΥ ΠΕΟΥΣ ΚΑΙ ΠΩΣ ΚΑΘΟΡΙΖΕΤΑΙ;

-Το μέγεθος του πέους χαρακτηρίζεται από το μήκος και από τη διάμετρό του.

-Το μήκος ενός φυσιολογικού πέους στον ενήλικα (κλείσιμο της εφηβείας) κυμαίνεται κατά μέσο όρο 12-15 cm σε στύση.

-Η μέση διάμετρος σε χάλαση υπολογίζεται σε 2,8 cm.

-To μέγεθος αυτό παραμένει σταθερό σε όλη τη διάρκεια της ζωής του.

-Πραγματικές μικροφαλλίες είναι σπάνιες και χαρακτηρίζονται όταν το μήκος είναι μικρότερο από 10cm σε στύση.

-Το μέγεθος του πέους δεν εκτιμάται ποτέ όταν βρίσκεται σε χάλαση.

-Τα υπερμεγέθη πέη είναι δυνατόν να εμφανίσουν λόγω της γεωμετρίας τους στυτικά προβλήματα, εξαιτίας της αυξημένης αιμάτωσης που απαιτούν.

Η ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΑΠΟΛΑΥΣΗ ΣΥΣΧΕΤΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΤΟΥ ΠΕΟΥΣ;

Οι μύθοι και οι αντιλήψεις από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα, μιλούν και δείχνουν τον μεγάλο φαλλό που εκφράζει τον “σούπερ” άντρα, τροφοδοτώντας τις φαντασιωσικές φοβίες του αντρικού πληθυσμού με το άγχος και την αγωνιώδη σύγκριση του πόσο μεγάλο και περήφανο είναι. 

Οι συσχετίσεις αυτές μιας κοινωνικής κουλτούρας που σηματοδοτεί τη λατρεία του αντρικού οργάνου και την υποταγή της γυναίκας σε αυτό, σκιαγραφούν τη διαφυλική ανταγωνιστική επικράτηση όταν και η γυναίκα προσπαθώντας να αμφισβητήσει την αντρική κυριαρχία στο κρεβάτι, του δείξει ότι υπολείπεται σε εκατοστά. 

Η εκδραμάτιση αυτής της λογικής απέχει πολύ από την πραγματικότητα που θέλει να εκφράζει με τις σωστές ιατρικές και επιστημονικές εκτιμήσεις, τη ΜΗ συσχέτιση μεγέθους πέους και σεξουαλικής ικανοποίησης της γυναίκας. 

Όσο κι αν σήμερα πολλά περιοδικά καλούν τους άντρες να δούνε το μέγεθος του πέους τους και να τους υποσχεθούν μέσα από αυτό θαυμάσιους γυναικείους οργασμούς, η αλήθεια σταματάει στην πραγματική σωματική επαφή και την τεχνική της σεξουαλικής πράξης, που ο εραστής σεξουαλικός σύντροφος προσφέρει απόλαυση και ηδονή στη γυναίκα με όλη τη σεξουαλική του μαγεία.


Πηγή : Άνιωθοι ( Tlife.gr ) 


Ε Λ Ε Ν Α ... ! ! ! !









 

 




Παρασκευή, Ιουλίου 06, 2012

Και όταν έρθει το 3000 ... θα αρχίζουν να το καταλαβαίνουν και οι ελληνίδες ...

"Αν έχω πάει με γυναίκες;

Τη μια το παραδέχομαι, την άλλη το αρνούμαι.

Πάντως, έλεος, είμαστε στο 2012.

Δεν είμαι λεσβία, αλλά δεν είμαι και ενάντια.

Η ιδανική μου σύντροφος πρέπει να είναι και όμορφη και έξυπνη.

Όπως οι Χάιντι Κλουμ, Κέιτι Χολμς και Τζουλιάν Μουρ".

Όσο για το σεξ η διάσημη ηθοποιός είπε ότι δεν μπορεί να ζήσει χωρίς αυτό και ότι είναι το καλύτερο αντικαταθλιπτικό.

"Λατρεύω το σεξ.

Ανέκαθεν υποστήριζα ότι κάνει καλό στην υγεία και προσφέρει διαύγεια στο πνεύμα.

Προσωπικά, όταν βρίσκομαι σε κρίση, το κάνω ακόμη περισσότερες φορές το πρωί.

Έχω διαπιστώσει ότι είναι πολύ καλύτερο από ότι τα ναρκωτικά, το αλκόολ και τα αντικαταθλιπτικά.

Για αυτό και δεν ξέρω και εγώ πόσες φορές έχω πάρει -μετά από 16ωρα γυρίσματα- το αεροπλάνο προκειμένου να βρεθώ με τον σύντροφό μου".





Πηγή : http://www.radar.gr/news/kameron-ntiaz-me-poies-ginaikes-tha-briskotan-seksoualika-6914.html


Και όταν έρθει το 3000 ... θα αρχίζουν να το καταλαβαίνουν και οι ελληνίδες ...

Να το Παραδέχονται ... Μετά το 4000 !!!

Και η Κάμερον Ντίαζ ... έχει πάθει Ουκ Ολίγες φορές Κατάθλιψη ... και το έχει Παραδεχτεί βέβαια ... δεν το έχει Κρύψει !!! 




Πως με τσαντίζουν και μένα που λένε "Θα στο κλέψω" ... ή "Μου επιτρέπεις ???" ...

Λοιπόν ... για να μην ακούω βλακείες και παπαριές με τις Ιδιοκτησίες φωτό και γενικότερα ... 

Είδατε αυτή η φωτό ... ότι έχει αναφορά στον Ιδιοκτήτη ή εκεί που ανήκει κάτω ... 

Άρα μπορεί να την παίρνει οποιοσδήποτε από την στιγμή που κοινοποιείται στο Ιντερνετ ... και η πηγή φαίνεται ... 

Βγάζω φλύκταινες που ρωτάνε "Να στο πάρω ???" ... ή "Στο κλέβω" ... ή "Επιτρέπεις να το πάρω και εγώ ??? " ...

Ποιος να επιτρέψει μωρέ και σε ποιο ??? Σε αυτό που και αυτός το "έκλεψε" ??? δλδ το πήρε από κάπου ???

Ακόμα και φωτογράφοι που βάζουν δικές τους φωτό ... φροντίζουν κάτω να γράφουν το όνομά τους ... και τα στοιχεία τους ...




Έλεος πια με το Share και το κλέψιμο στο Ιντερνετ ... 


Γι αυτό φτιάχτηκε το Ίντερνετ ... Για να μοιραζόμαστε εύκολα και γρήγορα στοιχεία ... φωτό ... ποστ ... και ότι άλλο τέλος πάντων ...

Δλδ ... αν πάρω κάποια ανάρτηση από κάποιο Μπλογκ που την έχει δημιουργήσει ... θα γράψω την πηγή ... Αλλά αν πάρω κάποια ανάρτηση από κάπου ... και αυτός το έχει πάρε από κάπου αλλού ... και δεν έχει αναφέρει την πηγή ... εγώ θα αναφέρω το ενδιάμεσο Μπλογκ ???

Τι να αναφέρω ??? Την Πηγή του Κλέφτη ??? Αυτό που το Έκλεψε από κάποιον ???

Προχθές για 2η φορά ... και πάλι γυναίκα όπως την πρώτη ... κάποια με μπλόκαρε επειδή λέει ότι της πήρα κάποιες φωτό ... που με κόπο μάζεψε από κάποια Σάιτ ... ( που βέβαια δεν ανέφερε την πηγή ) ...

Πήρε την Άδεια ??? Από ποιον ??? Από τον φωτογράφο που βολοδέρνει στην αφρική και  βγάζει Ελέφαντες και Τίγρεις ???

Έλεος με τον Κομπλεξισμό ... που νομίζουν ότι επειδή Κόπιαραν κάποιες φωτό ... τους ανήκουν κιόλας ... και παίζουν τις έξυπνες ... "Έίδες τι Ωραίες φωτό έχω εγώ ???" ...

Πως με τσαντίζουν και μένα που λένε "Θα στο κλέψω" ... ή "Μου επιτρέπεις ???" ...

Ποιο μωρέ να σου επιτρέψω και θα κλέψεις ... αυτό που το έβαλα για να το κοινοποιήσουν και να το δουν όλοι ???


Αφού ακόμα και τις Αναρτήσεις μου ... που ως Μπλόγκερ ... θέλω να κοινοποιηθούν όσο περισσότερες φορές γίνεται ... μου λένε "Επιτρέπεις ??? " ...

Και δεν την κοινοποιούν οι περισσότερες ... επειδή μου ανήκουν και νομίζουν ότι θέλω να τις κοινοποιώ Μόνο Εγώ !!!

Αφού μέσα έχω όλα τα στοιχεία μου ... Το Μπλογκ είναι δικό μου ... Αν κοινοποιηθεί Ανάρτηση ... δεν θα δουν όλοι σε ποιον Ανήκει ???

Και πραγματικά είναι ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΟΙΝΟΠΟΙΟΥΝ αναρτήσεις που ξέρω κιόλας ότι τους αρέσουν ... και αυτό με ΛΥΠΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ !!!


Μην ακούσω λοιπόν άλλη φορά άλλον να μου λέει για δικαιώματα και αν επιτρέπεται και αν το κλέψει και τέτοια κουλά ... γιατί ... ....

Να ακόμα μία φωτό που αναφέρει την πηγή ...




Οκ Τώρα ???

Καταλάβατε ?????????