********* ********************** DSV Blog

Δευτέρα, Φεβρουαρίου 16, 2015

Κι αν δεν κοιτάς τα Βυζιά τους και τα Μπούτια τους ... ΣΚΥΛΙΑΖΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ !!!


Βρήκα αυτή την φωτό Καταπληκτική ... Κα τα πλη κτι κή ... και αμέσως την κοινοποίησα ... όπως κάνω σε κάθε φωτό που μου αρέσει ... και ΜΠΟΡΩ να την κοινοποιήσω. Δλδ ο Χρήστης από τον οποίο την πήρα έχει τα κατάλληλα δικαιώματα για να την μοιραστώ στο Ιντερνετ ... Αν ήθελε βέβαια να μην την δει κανένας ... δεν θα την έβαζε .. .και αν δεν ήθελε επίσης να την πάρει κάποιος επίσης μπορούσε να κάνει τα Κουμάντα του για να μην την πάρει. Όλα γίνονται εδώ ... Όλα ... Αλλά όσα είναι ελεύθερα προς κοινοποίηση ... μπορούν άνετα να κοινοποιηθούν ...  

Με αυτές τις Φωτό και την Υποκρισία των περισσότερων ... σχεδόν όλων των γυναικών ... έχω Σιχαθεί πραγματικά το Φβ και το Ιντερνετ ... και φυσικά όλο και περισσότερο μέρος των γυναικών που κάνουν τις μωρές παρθένες και βάζουν Τσουλίστικες φωτό ... αλλά όταν κάποιος τις σχολιάζει και πολύ ευγενικά και με ευπρέπεια ... βρίσκουν τον Μπελά τους ...

Ορκίστηκα λοιπόν ... αυτό το φαινόμενο εγώ να το Καυτηριάζω ... να το Σχολιάζω ... και να το Δείχνω και με Απτά παραδείγματα ... και ας κάνει καμία το λάθος να μου κάνει την Αθώα Παρθένα ... και θα τα βρούμε στην Αρένα των Επιχειρημάτων.

Μου είπε παλιά μια γνωστή μου από εδώ μέσα ... Ρε Δημήτρη ... είναι δυνατόν να τσακώνεσαι με όλες εδώ μέσα και να έχεις δίκιο ??? Δεν το καταλαβαίνεις ότι μάλλον εσύ έχεις το σφάλμα ??? Να το καταλάβω είπα ... Να το καταλάβω ... αλλά όχι για Αριθμητικούς και Στατιστικούς λόγους ... Όχι επειδή οι περισσότερες εδώ μέσα αλλά και έξω είναι Τσουλίτσες ... Πουτανίτσες ... Υποκρίτριες και κυρίως Ανασφαλάρες να φταίω εγώ επειδή δεν αντέχουν τα σχόλια και τα Στάτους που ανεβάζω για τα Τσουλάκια ... Αυτές Παραλληλίζονται από μόνες τους ... Συγκρίνονται ... και λένε "Για να λέει αυτή Τσουλάκι ... άρα θα εννοεί και μένα μάλλον αφού εγώ δείχνω πιο πολύ τα βυζιά μου  στο φβ ... αλλά και τα πόδια μου ... και τον κώλο μου ... και όλα ... για όλο και περισσότερα Λάικς" ...

Αλλά δεν το φωνάζουν ... Δεν το λένε ούτε σιγανά στο Αυτί τους ... Απλά το σκέφτονται και Σκυλιάζουν ... και μετά τα βάζουν με τον DSV επειδή σχολίασε κάποια ΆΛΛΗ που τα βγάζει έξω και το παίζει Παρθένα ...

Ντεν σε είπα εγκώ Καρτνιά μου εσένα Τσουλάρα ... Μόνη σου Ταυτοποιήθηκες ... Μόνη σου μαζί με όλη την Κομπλεξική Ανασφαλάρα ... που σε διακατέχει ...

Έτσι λοιπόν ... σε αυτή την Καταπληκτική φωτό που κοινοποίησα αντί να δω 100 λάικς ( που δεν την έβαλα γι αυτό ... Εξάλλου δεν είμαι εγώ για να θρέψω την Ματαιοδοξία μου ) είδα μόνο ένα ... και από γυναίκα. Όταν είδα όμως ποια γυναίκα έκανε λάικ ... δεν εξεπλάγην γιατί την συγκεκριμένη την ξέρω ( Μακάρι να την ξέρω και να μην πέσω και πάλι από τα σύννεφα ΚΑΙ με αυτή ) ... ότι είναι Εντελώς Ακομπλεξάριστη ... με τους Αρραβωνιάρηδες και τους "Εραστές" της αφού ο Άντρας της είναι τόσο Βέβαιος γι αυτήν που είναι τόσο άνετος και Ερωτευμένος μαζί της ...

Μόνο Ένα Λάικ ... Κανένας άλλος δεν τόλμησε στην "Αισχρή" και Πορνογραφική φωτό να βάλει ένα λάικ ... πόσο μάλλον να κάνει ένα σχόλιο ...

Γνωστόν το θέμα ... και Καθημερινό ... Άλλωστε είμαι βέβαιος πως 99/100 δεν το κατάλαβαν τι σημαίνει ... Δεν κατάλαβαν το νόημά της και την είδαν Πραγματικά σαν Τσόντα.


Αυτή εδώ η φωτό όμως ... είναι από μία φβ-φρεντ ( κομμένη βέβαια για να μην Ταυτοποιείται ) ... και έκανα το λάθος και την σχολίασα στο INBOX ... δλδ δεν το βλεπε κανένας άλλος το σχόλιό μου ... και έγραψα μόνο "Ωραία φωτό" ... 





Τι ήταν να σχολιάσω την φωτό και να πω ότι ήταν ωραία ??? Έφαγα μετά μια κοπλεξάρα ... και μία κατινιά ... ομολογώ όμως ότι από τις μεγαλύτερες ... Από τις πιο Light ... Από αυτή όμως την συγκεκριμένη δεν το περίμενα ... Είχε φανεί πολύ Ελεύθερο Μυαλό ... και αφού έβαζε προς Κοινοποίηση τις φωτό της ... είπα ότι δεν θα πείραζε που της έδειξα ότι μου άρεσε ...

Δλδ βάζει μία φωτό από Μόνη της ... και λέω ότι είναι ωραία ... και πρέπει να τρώω ξυνίλα ???

Γιατί όμως η Ξυνίλα ??? Γιατί όπως είπες την πείραξε που δεν είπα τίποτα άλλο, ούτε και ένα γεια ή ένα καλημέρα ... και εστίασα στα κάλλη της και όχι στην Προσωπικότητά της και στον Χαρακτήρα της ...

Γουάτ ???? Είχε τον Χαρακτήρα της και την Προσωπικότητά της σε φωτό για να την σχολιάσω ??? Τόσο Τυφλός είμαι Γμτ ... Και πραγματικά ήταν ανάμεσα σε ένα σωρό άλλα γραφόμενά μου ... Όχι μόνο γεια και καλημέρα είχα γράψει αλλά και χίλια δυο άλλα ...


Και βέβαια τα άκουσε μετά ( πολύ λάιτ ... ) και την διέγραψα. Και το γνωστό ... Μόλις είδε διαγραφή η Σκύλα και η Χάρυβδη βγήκαν Σεργιάνι ...


Γνωστό Σενάριο ... Χιλιοπεγμένο ...


Την ξέρω την Μοίρα μου ... Οι γυναίκες θέλουν μόνο Γλείψιμο και να λες ότι είναι Γαμώ τις Προσωπικότητες και Τέλεια Μυαλά ...

Κι αν δεν κοιτάς τα Βυζιά τους και τα Μπούτια τους ...


ΣΚΥΛΙΑΖΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ !!!



Ξέρω πολύ καλά λοιπόν γιατί δεν μπορώ να κρατήσω στενές φβ-φρεντς γυναίκες ... και τα κάνω όλα Αρμαγεδών.



Υπάρχουν θαρραλέες μουσουλμάνες που αγωνίζονται με σθένος για τις ελευθερίες τους ...



Στα περσικά υπάρχει η έκφραση «παίζω με την ουρά του λιονταριού». Η Ιρανή Γκολσιφτέ Φαραχανί έπαιζε εξ απαλών ονύχων με την ουρά του λιονταριού. Οταν ήταν μαθήτρια έπεισε τους συμμαθητές της να διαδηλώσουν για την απουσία θέρμανσης στο σχολείο τους. Ελεγε ψέματα στους γονείς της για να μπορεί η αδελφή της να «ξεκλέβει» χρόνο με τον φίλο της. 

Στα 16 της ξύρισε το κεφάλι της, «εξαφάνισε» το στήθος της και ντύθηκε αγόρι για να μπορέσει να κάνει ελεύθερη μια βόλτα με το ποδήλατο στους δρόμους της Τεχεράνης. Στα 17 της αντιστάθηκε σθεναρά στην επιθυμία των γονιών της να σπουδάσει πιάνο στη Βιέννη και ακολούθησε σπουδές υποκριτικής. Λίγα χρόνια αργότερα (2008) ήταν η πρώτη, από την επανάσταση του 1979, ιρανή ηθοποιός που τόλμησε να παίξει σε αμερικανική παραγωγή (στην «Πλεκτάνη» του Ρίντλεϊ Σκοτ, δίπλα στον Λεονάρντο Ντι Κάπριο), ενώ προκάλεσε σάλο εμφανιζόμενη στην πρεμιέρα της ταινίας στη Νέα Υόρκη χωρίς μαντίλα. 

Αυτές τις ημέρες η 31χρονη πλέον Φαραχανί, αυτοεξόριστη στο Παρίσι εδώ και επτά χρόνια, ποζάρει γυμνή για τον φακό του Πάολο Ροβέρσι στο νέο τεύχος του περιοδικού «Egoïste». Το φονταμενταλιστικό λιοντάρι είναι έτοιμο να την καταβροχθίσει.


Δεν είναι βεβαίως η πρώτη φορά που η μέχρι πρότινος λατρεμένη (και σήμερα επικηρυγμένη) κινηματογραφική σταρ του Ιράν χρησιμοποιεί το σώμα της ως πλακάτ. Εχουν προηγηθεί οι γυμνές φωτογραφίσεις στη «Μadame Figaro» αλλά και η αποκάλυψη του δεξιού της στήθους σε ένα βίντεο των κινηματογραφικών βραβείων Σεζάρ με τίτλο «Corps et Âmes» (2012), πολιτικές πράξεις που προκάλεσαν στη χώρα της «πολιτιστικό σεισμό». «Αν η κόρη σου ξαναπατήσει το πόδι της στο Ιράν, θα της κόψουμε τα στήθη και θα σ' τα σερβίρουμε στο πιάτο!» δήλωσε τηλεφωνικώς ιρανικός δικαστικός εκπρόσωπος στον πατέρα της το 2012. «Χωρίς μήνυμα και χωρίς σχόλιο, κάνει ένα ακόμη βήμα σε αυτό που εγώ αποκαλώ πολιτικό γυμνό» σχολιάζει τη φωτογράφιση στο «Egoïste» η γαλλίδα φιλόσοφος Ζενεβιέβ Φρες στη «Libération». «Δεν έχει ανάγκη να εκφραστεί. Το πρόσωπό της δεν εκπέμπει ερωτισμό. Το φύλο της μένει στη σκιά. Δεν "πουλιέται", λέει "Σκέφτομαι"».


Η ίδια η ηθοποιός επιμένει να μη συστήνεται ως Πασιονάρια του αραβικού φεμινισμού, ούτε ως ένα εξωτικό και φωτογενές θύμα του μουσουλμανικού φονταμενταλισμού. Το σώμα της γίνεται πλακάτ όχι μόνο για να εξοργίσει τους μουλάδες αλλά και τους σταυροφόρους της δήθεν φιλεύσπλαχνης (αλλά βαθιά ισλαμοφοβικής) Δύσης που τρελαίνονται να προβάλουν την «επαναστατική» απεικόνιση του σώματος μιας «καταπιεσμένης» σεξουαλικά μουσουλμάνας. «Οι άνθρωποι θέλουν να σε βλέπουν σαν θύμα και σε "θυματοποιούν" ακόμη περισσότερο γιατί βλέποντας εσένα στη δυστυχία νιώθουν καλύτερα» είπε το 2012 σε συνέντευξή της στον βρετανικό «Guardian». 

«Αυτός είναι άλλωστε ο λόγος για τον οποίο οι Γάλλοι έχουν εμμονή με όσα συμβαίνουν στη Συρία. Είναι ένας είδος πορνογραφίας για να νιώσουν οι ίδιοι καλύτερα καθότι στην πραγματικότητα δεν δίνουν δεκάρα».


H Γκολσιφτέ Φαραχανί δεν είναι αναμφίβολα η πρώτη σουφραζέτα του ισλαμικού κόσμου που μάχεται με το γυμνό σώμα της. Είχε προηγηθεί η αιγύπτια μπλόγκερ Αλιάα Αλμάχντι που το 2011 πόσταρε ασπρόμαυρες γυμνές φωτογραφίες της στο ιστολόγιό της «Ηρεμες εξομολογήσεις» δηλώνοντας «άθεη και ατομίστρια», στρατευμένη «εναντίον μιας κοινωνίας βίας, ρατσισμού, σεξισμού, σεξουαλικής παρενόχλησης και υποκρισίας». 

Αλλά και, για να πάμε ακόμη πιο πίσω, τον Αύγουστο του 2004, η Ιρανή  Μινού Αρτζομάντ που (σε μια προ-viral εποχή) συμμετείχε στη γυμνή διαμαρτυρία ακτιβιστών της ACT UP έξω από το Madison Square Garden της Νέας Υόρκης όπου λάμβανε χώρα το συνέδριο του Ρεπουμπλικανικού Κόμματος. Κάποιος θα έλεγε ότι η απόφαση να εμφανιστείς θεόγυμνη σπάζοντας τα ταμπού της νεοσυντηρητικής Αμερικής του Τζορτζ Μπους Τζούνιορ (η διαμαρτυρία στο κέντρο του Μανχάταν γινόταν ενάντια στην πολιτική του Μπους για την καταπολέμηση του HIV) μπορεί να είναι πιο τολμηρή και εικονοκλαστική από τα «άσεμνα πορτρέτα» μουσουλμάνων καλλονών που βομβαρδίζουν το θεοκρατικό καθεστώς του Ιράν.

Ομως στη μετά το «Je suis Charlie» Ευρώπη δεν μπορεί κανείς να μη μιλήσει και για τις άλλες, τις αφανείς εκπροσώπους της female power του ισλαμικού κόσμου. Που δεν ποζάρουν σε περιοδικά ευρείας κυκλοφορίας, που δεν παίζουν σε ταινίες υποψήφιες για την Αργυρή Αρκτο. 

Είναι οι απλές γυναίκες που επιμένουν να διαμαρτύρονται φορώντας την μπούρκα ή το νικάμπ τους. Οπως είχε γράψει το 2012 σε άρθρο του στον αγγλόφωνο ιστότοπο του Aλ Τζαζίρα ο Ιρανοαμερικανός Χαμίντ Νταμπάσι, καθηγητής Ιρανικών Σπουδών και Συγκριτικής Λογοτεχνίας στο Πανεπιστήμιο Κολούμπια: «Είναι προφανώς λάθος να εξισώνεις το "απόλυτο ξεγύμνωμα από τη μαντίλα" (extreme unveiling) με την "απελευθέρωση" ή ακόμη και με την "ανυπακοή". 

Υπάρχουν θαρραλέες μουσουλμάνες που αγωνίζονται με σθένος για τις ελευθερίες τους ή που υποφέρουν στα μπουντρούμια της Ισλαμικής Δημοκρατίας του Ιράν, και επιλέγουν με χαρά να φορέσουν τη μαντίλα. Το ημίγυμνο σώμα της Φαραχανί είναι μια πράξη ανυπακοής εξίσου αξιοπρεπής με τις σκεπασμένες "αδελφές" της στα μπουντρούμια της Ισλαμικής Δημοκρατίας». 

Διότι και πολλές από αυτές δεν σταμάτησαν ποτέ να παίζουν με την ουρά του λιονταριού. 


* Δημοσιεύθηκε στο BHmagazino την Κυριακή 15 Φεβρουαρίου 2015