********* ********************** DSV Blog

Τρίτη, Ιουλίου 10, 2012

Τι πετυχαίνει : Σε ευνουχίζει σαν χρήστη του facebook και σαν άντρα...


Το facebook είναι -δυστυχώς - ένα μεγάλο κομμάτι ολοένα και περισσότερων σχέσεων εκεί έξω...
Και δεν μιλώ καν για τα ζευγάρια που γνωρίζονται online λόγω mutual friends και τα φτιάχνουν πρώτα από το chat και μετά από κοντά.

Αναφέρομαι στα ζευγάρια που, αφού τα έφτιαξαν, είπαν (κακώς, κάκιστα) να γίνουν φίλοι και στο facebook. Κορόιδο, γαμπρέ (του fb).


Τα κορίτσια είναι όντα διεκδικητικά. Το θυμήθηκες και την τελευταία φορά που “τράκαρες” μια παλιά σου συμμαθήτρια (που, btw έχει εξελιχθεί σε καλή περίπτωση) και η φίλη σου που είχε πάει για τσιγάρα, γύρισε δίπλα σου πιο γρήγορα κι απ’ ότι ο Μπολτ γυρίζει διαφημίσεις, έεε, τρέχει τα 100 μ.

Οι γυναίκες σε θεωρούν ιδιοκτησία, κτήμα τους, αγορασμένο. Καμία δεν μπορεί να το καταπατά χωρίς τη σχετική άδεια. Στο facebook που τα πράγματα είναι πολύ πιο χαλαρά απ’ ό,τι έξω (δεν γίνεται να γνωρίζει και τις 283 “φίλες” σου), το κορίτσι σου νιώθει να απειλείται από παντού. Μπορεί να μπερδέψει την πρώτη σου ξαδέρφη με την πρώτη σου γκόμενα. Δεν έχει σαφή εικόνα, γι’ αυτό παίρνει την κατάσταση στα χέρια της.

Σας παρουσιάζουμε τους συνηθέστερους τρόπους, με τους οποίους μια γκόμενα “ελέγχει την περιοχή”, κάτι σαν dealer σε συγκεκριμένη area. Όσο πιο πολλά εντοπίσεις και στη δική σου περίπτωση, τόσο πιο ιντερνετικά unavailable θεωρείσαι. Περαστικά.

Τα comments στις τελευταίες φωτογραφίες σου

Ξεκινάμε με την πιο light εκφορά του ιντερνετικού αλυσοδεσίματος. Στην συγκεκριμένη τακτική, κι αφού τονίσουμε το ΣΟΥ -η γκόμενά σου δεν θα σχολιάσει ποτέ φωτογραφίες ΣΑΣ-, η φίλη σου θεωρεί πρέπον και αποτελεσματικό να χωθεί μες στη μέση της συζήτησης με τους κολλητούς σου κάτω από μια αφηρημένη (sic) φωτογραφία και να πει τη χαζομάρα της.

Τι θέλει να πετύχει: Θέλει να σου τη σπάσει γιατί περνάς καλά με τους κολλητούς σου και δεν της δίνεις σημασία.
Τι πετυχαίνει: Χαλάει την παρέα. Τα κατάφερε, στην έσπασε.


Τα ακαταλαβίστικα posts στο wall σου

Το ξέρουμε και οι τρεις (εγώ, εσύ και η φίλη σου) ότι αν θέλει να σου πει κάτι, έχει περίπου 2.123 πιο άμεσους και πρακτικούς τρόπους να το κάνει απ’ το να στο πει στο wall. Ακόμα και το να σου στείλει γράμμα είναι πιο νορμάλ απ’ το να σου ποστάρει κάτι κοινή θέα στον “τοίχο” σου. Αυτό αποδεικνύεται από το περιεχόμενο του post που είναι πάντα κάτι ανάμεσα σε “:xxx”, “….”, “(σήμα καρδούλας)”. Κάτι εκνευριστικά γελοίο δηλαδή.

Τι θέλει να πετύχει: Να κόψει τον αέρα της νέας σου ιντερνετικής φίλης που τολμάει να κάνει like στα τραγούδια που ποστάρεις (και φυσικά δεν τα ξέρει η ίδια).
Τι πετυχαίνει: Να γίνει γραφική. Και να βάλει στο μυαλό της της νέας σου ιντερνετικής φίλης που τολμάει να κάνει like στα τραγούδια που ποστάρεις (και φυσικά δεν τα ξέρει η ίδια) ότι μάλλον έχεις γκόμενα.

Οι κοινές σας profile pics

Αυτή είναι μια κίνηση που δεν έχει καθόλου πλάκα. Η φίλη σου είναι αμείλικτη. Ούτε χαριτωμένα comments, ούτε γλυκούλικα posts. Σε κάνει tag, βάζει profile pic μια φωτογραφία με τις (δύο) μούρες σας και ο κόσμος του facebook σείεται από μια εκκωφαντική σιωπή.

Τι θέλει να πετύχει: Να φανεί στο news feed και στο wall σου η φωτογραφία που ατυχώς τραβήξατε από το κινητό της σε ανύποπτο χρόνο.
Τι πετυχαίνει: Σε στιγματίζει ως “δεσμευμένο με αποδεικτικά στοιχεία”.

Τα check-in στα μέρη που πηγαίνετε μαζί

Κι εδώ το κορίτσι σου στοχεύει στην ενημέρωση των έτερων female friends σου ότι δεν είστε απλά φίλοι ή κάτι τέτοιο, αλλά ότι τα έχετε και λέτε σύντομα να αρραβωνιαστείτε (δεν το είπατε ποτέ). Μέσω της καταραμένης υπηρεσίας του check-in που θέλει το κακό όλων των αντρών, η φίλη σου τονίζει το “μαζί”. Στο Athens Metro Mall, στα Village, στα “Σερμπέτια” στου Ψυρρή, στο “Καλαμάκι της Κοραή”. Το καταλάβετε τσουλάκια που λιγουρεύεστε το αγόρι μου;

Τι θέλει να πετύχει: Να δείξει σε όλες ότι είναι μάταιο να σου την πέσουν, γιατί έχεις συνδυάσει όλα τα venues της Ελλάδας μαζί της.
Τι πετυχαίνει: Οι φίλοι σου σε κράζουν γιατί τους έχεις γράψει για πάρτη της. Και έχουν δίκιο. Οι δε ανταγωνίστριες δεν πτοούνται με τίποτα.

Τα posts με ερωτοτράγουδα στο wall σου
Η λίστα είναι συγκεκριμένη. “Lovesong” από Cure, “When Ι fall in love” από Nat King Cole, “Να μ’ αγαπάς” από Σιδηρόπουλο, “Να μ’ αγαπάς” από Τρίφωνο. Η ζημιά γίνεται με οποιοδήποτε από αυτά δεις στο wall σου.

Τι θέλει να πετύχει: Να ξεκαθαρίσει ότι μόνο μία μπορεί να σ’ αγαπάει (και) στο ίντερνετ.
Τι πετυχαίνει: Απλά πιάνει χώρο στον “τοίχο” σου. Οι ανταγωνίστριες ακόμα να πτοηθούν.

Το “in a relationship with” ( Εμετικό ... ) 

To τελειωτικό χτύπημα. Αν δεξιά στο with, (συναινείς να) εμφανίζεται το όνομά της, έχασες τον πόλεμο, φίλε. Το facebook δεν είναι πια για σένα. Δεν θα ήταν κακή ιδέα να κλείσεις το account σου, αφού δεν έχει πλέον ουσιαστικό λόγο ύπαρξης. Εντάξει, τους βρήκες τους συμμαθητές σου, τα είπατε, έπαιξες και λίγο Farmville, αρκεί. Αν το κρατάς δήθεν για επαγγελματικούς λόγους, άνοιξε καλύτερα twitter.

Τι θέλει να πετύχει: Να σε ευνουχίσει σαν χρήστη του facebook.
Τι πετυχαίνει: Σε ευνουχίζει σαν χρήστη του facebook και σαν άντρα.



Πηγή : 
http://www.theblog24.gr/2012/07/facebook_10.html 

Manu Chao : Οι Ειλικρινείς ... θα φύγουν από αυτόν τον κόσμο με πλήρη ηρεμία ...


Πριν από λίγο είδα ένα Στάτους από κάποια κοπέλα που έγραφε ...

"
 Μάνου, πώς θα ήθελες να
 σε θυμούνται οι άνθρωποι 
που σε γνωρίζουν; 

Σαν έναν αρκετά ειλικρινή άνθρωπο, όπως μου έχει μάθει η οικογένεια μου. 

Δεν είναι εύκολο, αλλά προσπαθώ. 


Προσωπικά ζω σε αρμονία με τη συνείδηση μου. Αλλά ζηλεύω όσους είναι απολύτως ειλικρινείς.

Διότι θα φύγουν από αυτόν τον κόσμο με πλήρη ηρεμία. "

Πόσο με άγγιξε ... ιδίως η τελευταία πρόταση ...

Τρία χρόνια έχω το Blog και δεν έχω κάνει ένα αφιέρωμα στον Μεγάλο αυτόν Καλλιτέχνη   ...





Τώρα που είναι Καλοκαίρι ... είναι ο πιο καλός καιρός για να το κάνω ...


Βιογραφία

Η μητέρα του Τσάο ήταν Ισπανίδα από το Μπιλμπάο, στη χώρα των Βάσκων, στη Βόρεια Ισπανία. Ο πατέρας του, ο συγγραφέας και δημοσιογράφος Ραμόν Τσάο, ήταν Γαλικιανός, από τη Βιλάλμπα.

Μετακόμισαν στο Παρίσι εξαιτίας της δικτατορίας του Φράνκο, η οποία διάρκεσε μέχρι τον θάνατο του δικτάτορα, το 1975. Σύντομα μετά τη γέννηση του Μάνου, η οικογένεια Τσάο μετακόμισε στα απομακρυσμένα προάστια του Παρισιού, και ο Μάνου πέρασε το μεγαλύτερο μέρος της παιδικής ηλικίας του στη Βουλώνη και τις Σέβρες.

Καθώς μεγάλωνε συναναστρεφόταν με καλλιτέχνες και διανοούμενους, οι περισσότεροι από τους οποίους ήταν γνωστοί του πατέρα του, με μια ευρεία πολυπολιτισμική ποικιλομορφία που επηρέασε την προσωπικότητά του σε μεγάλο βαθμό. Μεγάλωσε με τις ιδέες της κοινωνικής ισότητας και με μια δίψα για την ποικιλομορφία, που παρουσιάζεται κατά ένα μεγάλο μέρος στο μίγμα του ευδιάκριτου και χωρίς όρια εξωτικού ήχου στη μουσική του.




Καριέρα


O Μάνου Τσάο σε συναυλία
Μάνο Νέγκρα (Mano Negra) Επηρεασμένος από τη βρετανική πανκ, και ιδιαίτερα από τους The Clash, ο Τσάο μαζί με άλλους μουσικούς δημιούργησε στα μέσα της δεκαετίας του 1980, το ισπανο-αγγλόφωνο ροκαμπίλυ συγκρότημα Hot Pants. Το συγκρότημα κυκλοφόρησε ένα ντέμο με τον τίτλο Mala Vida το 1984, που κέρδισε λίγη προσοχή. Ώσπου να κυκλοφορήσουν το πρώτο τους album το 1986, η εναλλακτική σκηνή του Παρισιού είχε ξεφτίσει, και ο Μάνου, ο αδελφός του, Αντουάν, και φίλοι του, έφτιαξαν τους Los Carayos, αλλάζοντας λίγο τον ήχο τους. Οι Los Carayos ήταν πάντα στα δεύτερα πλάνα του Μάνου Τσάο και κυκλοφόρησαν συνολικά 3 albums.

Το 1987, οι αδελφοί Τσάο και ο ξάδελφός τους, Σαντιάγο Κασαριέγκο, ίδρυσαν τους Μάνο Νέγκρα. Με μια μικρή εταιρία αρχικά, το συγκρότημα κυκλοφόρησε μια νέα έκδοση του Mala Vida, που έγινε γρήγορα επιτυχία στη Γαλλία. Σύντομα μετακινήθηκαν προς τη Virgin, και το πρώτο τους album Patchanka κυκλοφόρησε το επόμενο έτος. Αν και το συγκρότημα δεν κέρδισε ποτέ μια βάση στην αγγλική αγορά, η αύξηση της δημοτικότητάς του στον υπόλοιπο κόσμο ακολούθησε σύντομα, φτάνοντας στην 5η θέση σε Ολλανδία, Ιταλία και Γερμανία. Από το 1992, το συγκρότημα κέρδισε φήμη στη Νότια Αμερική, με την περιοδεία του Cargo.

Ρωγμές άρχισαν να αυξάνονται μεταξύ των μελών του συγκροτήματος, κατά τη διάρκεια εκείνης της περιοδείας και στα τέλη του 1994, πολλοί άφησαν το συγκρότημα. Την επόμενη χρονιά οι Μάνο Νέγκρα κυκλοφόρησαν το τελευταίο τους album, Casa Babylon, ο Μάνου Τσάο μετακίνησε την έδρα του συγκροτήματος στη Μαδρίτη, αλλά οι νομικές διαμάχες με τα προηγούμενα μέλη οδήγησαν τον Τσάο στο να διαλύσει τους Μάνο Νέγκρα το 1995.

Ο ήχος των Μάνο Νέγκρα χαρακτηρίζεται συνήθως από τους ζωηρούς ρυθμούς που μεταδίδουν μια δονούμενη ενέργεια, κάτι που φαίνεται από τον τίτλο του πρώτου album, "Patchanka" (πάρτυ), και από μια ευδιάκριτη ανεπισημότητα που επιτρέπει στο ακροατήριο να αναμιχθεί και να αισθανθεί κοντά στον ήχο τους. Η μίξη ειδών μουσικής είναι παρούσα σε όλες τους τις δουλειές και μπορεί γενικά να χαρακτηριστεί ως ένα ιδιαίτερα καινοτόμου φύσης, φολκ, πανκ, ροκ με στοιχεία ρέγκε.




Σόλο καριέρα με το Ράδιο Μπέμπα (Radio Bemba)

Αφού πήγε στη Μαδρίτη, ο Τσάο και άλλα μέλη από τους Μάνο Νέγκρα διαμόρφωσαν ένα νέο γκρούπ, που το ονόμασαν Radio Bemba Sound System (από το σύστημα επικοινωνιών που χρησιμοποιoύταν στην Sierra Maestra, από τον Φιντέλ Κάστρο και τον Τσε Γκεβάρα κατά την Κουβανική επανάσταση), που συμπεριλάμβανε καλλιτέχνες από το Μεξικό, τη Βραζιλία και την Αργεντινή.
Το αποτέλεσμα ήταν η μουσική να διαφέρει ουσιαστικά από αυτή των Μάνο Νεγκρα και να χρησιμοποιεί κυρίως ισπανικούς στίχους (και λιγότερο γαλλικούς). Το 1998 ο Μάνου Τσάο κυκλοφόρησε το Clandestino που περιείχε επιτυχείες όπως τα Clandestino και Bongo Bong, και το 1999 κέρδισε ένα βραβείο Victoires de la Musique.
Το 2001 κυκλοφόρησε το Próxima Estación: Esperanza το οποίο είχε μεγάλη επιτυχία. Ένα ζωντανό album το Radio Bemba Sound System, κυκλοφόρησε την επόμενη χρονιά. Δύο χρόνια αργότερα, ο Τσάο επέστρεψε στις γαλλικές ρίζες του με το Sibérie m'était contée.

Το τελευταίο album του, το La Radiolina κυκλοφόρησε στις 4 Σεπτεμβρίου του 2007. Αυτή θα είναι η πρώτη διεθνής κυκλοφορία από το Próxima Estación: Esperanza του 2001.
Το Rainin in Paradise, πρώτο single από το album, κάνει μια έντονη κριτική στην κατάσταση που επικρατεί σε διάφορα μέρη του κόσμου σήμερα, καθώς και στην κυβέρνηση του Τζωρτζ Μπούς σχετικά με την επέμβαση των ΗΠΑ στο Ιράκ.






Θέματα της μουσικής του και πολιτικοποίηση

Πολλοί από τους στίχους του Μάνου Τσάο, μιλούν για την αγάπη, για την ζωή στα γκέτο, τα ναρκωτικά, τη μετανάστευση, και φέρνουν συχνά ένα αριστερό μήνυμα.
Αυτό απεικονίζει τις πολιτικές του θέσεις (η υποστήριξη του για το κίνημα των Ζαπατίστας είναι φανερή στο Radio Bemba Sound System).

Ο Τσάο είναι ανοιχτά επικριτικός προς την κυβέρνηση του Μπους, και έχει πολλούς οπαδούς μεταξύ της ευρωπαϊκής αριστεράς και του κινήματος της αντιπαγκοσμιοποίησης.


Πηγή : Βικιπαίδια ...
Mama was queen of the mambo Papa was king of the Congo Deep down in the jungle I started bangin' my first bongo Every monkey'd like to be In my place instead of me Cause I'm the king of bongo, baby I'm the king of bongo bong I went to the big town Where there is a lot of sound From the jungle to the city Looking for a bigger crown So I play my boogie For the people of big city But they don't go crazy When I'm bangin' in my boogie I'm the "king of the bongo, king of the bongo bong" Hear me when I come King of the bongo, king of the bongo bong They say that I'm a clown Making too much dirty sound They say there is no place for little monkey in this town Nobody'd like to be in my place instead of me Cause nobody go crazy when I'm bangin' on my boogie I'm the king of the bongo, king of the bongo bong Hear me when I come "King of the bongo, king of the bongo bong" Bangin' on my bongo all that swing belongs to me I'm so happy there's nobody in my place instead of me I'm a king without a crown hanging loose in a big town But I'm the king of bongo baby I'm the king of bongo bong King of the bongo, king of the bongo bong Hear me when I come, baby, king of the bongo, king of the bongo bong