********* ********************** DSV Blog: Προβλήματα.... με τον Playlist Editor ???

Κυριακή, Ιουλίου 19, 2009

Προβλήματα.... με τον Playlist Editor ???

Χθες ο φίλος μου ο Νίκος (Λουκάς) μου έστειλε ένα μήνυμα ότι δεν μπορεί να διαβάσει το Blog μου επειδή κολλάει. Όταν του ζήτησα να μου πει τα μηνύματα που βγάζει όταν κολλάει, κατάλαβα ότι το κάνει εξαιτίας του Playlist Editor.

Πριν μερικές ημέρες, χωρίς καμία αλλαγή, μου έβγαλε και μένα μηνύματα ότι μερικά τραγούδια (που μέχρι εκείνη τη στιγμή τα έπαιζε κανονικά) δεν μπορούσε να τα παίξει λόγω κωδικοποίησης της Χώρας. Αυτό όμως που έκανε ήταν να ξεπερνάει αυτά τα τραγούδια που δεν μπορούσε να παίξει και τα υπόλοιπα τα έπαιζε κανονικά.

Ο Νίκος όμως ακόμα βρίσκεται στην Αγγλία για σπουδές και ίσως η διαφορετική κωδικοποίηση της Χώρας να παρουσιάζει προβλήματα. Ίσως να φταίει και ο Firefox, γιατί κατά καιρούς τα Blogs παρουσιάζουν ορισμένα προβλήματα σε άλλους Browsers εκτός του Google Crome που είναι ο Browser της Google(η εταιρεία που κατασκευάζει τα Blogs).

Όπως και να έχει, πρέπει να καταλάβω γιατί το κάνει. Αν φταίει ο Playlist Editor πρέπει για λίγες ημέρες να τον βγάλω για να δοκιμάσω. Αν τον βγάλω και συνεχίσουν τα προβλήματα τότε θα είναι πρόβλημα Browser. Πρέπει όμως να το βρω. Γι αυτό θα ήθελα.....

Σε όσους από εσάς βγάζει προβλήματα, παρακαλώ να μου στείλετε E-mail εξηγώντας όσο μπορείτε πιο περιεκτικά το πρόβλημα που βγάζει. Είναι σημαντικό για μένα... για να συνεχίσω να βγαίνω χωρίς προβλήματα. Μπορείτε να μου στείλετε αυτόματα ( κάτω από την κάρτα μου) η στη διεύθυνση Dsv@Otenet.gr .

Σας ευχαριστώ εκ' των προτέρων !!!