********* ********************** DSV Blog: Τυφλός είναι κι εκείνος που κάνει ότι δεν ξέρει...

Κυριακή, Οκτωβρίου 18, 2009

Τυφλός είναι κι εκείνος που κάνει ότι δεν ξέρει...



Καιρό ήθελα να το κάνω αυτό αλλά σήμερα που ξύπνησα σχετικά νωρίς είπα να το υλοποιήσω.

Στο YouTube όταν έψαχνα για τον "Τειρεσία" όλα τα βίντεο που υπήρχαν ήταν με τον Μάλαμα. Ο Μάλαμας είναι ο βασικός ερμηνευτής αλλά εμένα μου αρέσει ιδιαίτερα η εκτέλεση με τον Παπακωνσταντίνου. Υπήρχαν κάποια βίντεο που ήταν Live άλλα είχαν άσχημο ήχο και ποιότητα.

Έτσι λοιπόν έφτιαξα εγώ ένα απλό βίντεο που έχει στίχους και μία εικόνα διαφορετική μόνο στο σημείο που έχω ξεχωρίσει. Και επίτηδες έβαλα μόνο εκεί στίχους για να δώσω έμφαση.

Αυτό που με τρελαίνει στο βίντεο είναι η φωνάρα στο τέλος. Θα μου πείτε πάλι.... Αμάν με αυτή τη μαθήτριά σου. Φταίω εγώ που όταν το ακούω στο μυαλό μου έχω πάντα την Εύα να βγάζει κωρώνες? Αφού έχει φωνάρα το κορίτσι.







Εύα κανόνισε, μέχρι να έρθω στην Αθήνα να την έχεις βγάλει τη Φωνή !!!





Στίχοι: Θανάσης Παπακωνσταντίνου
Μουσική: Θανάσης Παπακωνσταντίνου
Πρώτη εκτέλεση: Σωκράτης Μάλαμας
Άλλες ερμηνείες: Θανάσης Παπακωνσταντίνου


Ξυπνάς και του καθρέφτη τη λίμνη αναταράζεις
ζαρκάδια ξαφνιασμένα θα πεταχτούν
θα φύγουν για τα δάση κι από το είδωλό σου
θα λείπουνε τα μάτια και η φωτιά

Θα ψάξεις τους δικούς σου τυφλός και τρομαγμένος
Ήρθε ο καιρός να μάθεις ποιοι σ' αγαπούν
μα η πόλη είν' άδεια κι ο μάντης Τειρεσίας
θ' αφήσει τον χρησμό του στην ξένη γη, σε ξένη γη

Τυφλός είναι κι εκείνος που κάνει ότι δεν ξέρει
πως πίνει απ' το πηγάδι το σκοτεινό
που ότι τον κατατρώει ανάγκη το 'χει κάνει
ή στην αυλή το κρύβει να ξεχαστεί

Την ώρα αυτή στον κάμπο, ομίχλη κατεβαίνει
τα σκιάχτρα, τα κουρέλια θα φοβηθεί
τρέξε να ψηλαφήσεις την πλάση, ακριβέ μου
το μπράτσο της απλώνει να κρατηθείς, να κρατηθείς



Share to Facebook (Αν θέλετε να κάνετε Share μόνο τη συγκεκριμένη Ανάρτηση, τότε κάνετε κλικ στον Τίτλο της και μετά πατάτε το κουμπί του Share)

Bookmark and Share