********* ********************** DSV Blog: If I stay here with you girl Things just couldn't be the same...

Τρίτη, Οκτωβρίου 27, 2009

If I stay here with you girl Things just couldn't be the same...

Τι δύσκολη ανάρτηση η σημερινή.

Πως να περιγράψεις την Ευτυχία ?

Πως να την αποδώσεις σε λέξεις και σε νοήματα. Θα προσπαθήσω να το κάνω, έστω δίνοντας κάποιο στίγμα.

Χθες η Ιφιγένεια μου ευχήθηκε συν των άλλων και Ευτυχία. Της είπα ότι δεν ξέρω αν το πετύχω αλλά θα προσπαθήσω οδεύοντας προς τα εκεί. Στο επόμενο μήνυμά της μου είπε ότι "Ένας Έρωτας θα σε Πείσει".

Δεύτερη που το κάνει. Φαίνομαι τόσο πολύ Ανέραστος ?


Της απάντησα πάλι ότι η Ευτυχία για μένα δεν είναι αυτό το οποίο επικρατεί και έχει μια άλλη σημασία μέσα μου. Έτσι λοιπόν μου ήρθε έμπνευση για να γράψω σήμερα. Δύσκολα με βάζω όμως. Είναι τόσο σύνθετο .... σαν να εξηγείς τι είναι Ζωή. Εξηγείται Απλά ???.... Όχι, αλλά θα προσπαθήσω.

Ευτυχία για μένα Ιφιγένεια είναι το μήνυμά σου που ακολούθησε που έλεγε " ΜΑ ΕΝΝΟΕΙΤΕ ΟΤΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΒΓΑΙΝΕΙ Η ΕΜΠΝΕΥΣΗ.....

ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΟΜΟΙΟ Μ'ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ!!!!!

ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΕΝΑΓΩΝΙΩΣ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ... ".

Όσο και υπερβολή κολακείας να είχε το σχόλιό σου αυτό το εναγωνίως με έκανε πολύ ευτυχισμένο. Μου θύμισε τα έντονα συναισθήματα που μου εξέφρασες σε μια προηγούμενη ανάρτηση που κάναμε μαζί θυμάσαι ? Πως να μην θυμάσαι... Ακόμα θυμάμαι τις πυρωμένες εκφράσεις Έντονων Συναισθημάτων που έβγαζες. Δεν σε έβλεπα... αλλά ένιωθα την ανατριχίλα ευχαρίστησης που ανάβλυζες. Το πόσο την ευχαριστήθηκα εκείνη την ανάρτηση δεν λέγεται. Στην Top πεντάδα μου. Κλικ.


Ευτυχία για μένα είναι να έχω ένα τόσο Καλό (πολύ φτωχή είναι η λέξη) Φίλο, που πριν από λίγο καιρό, μαζί με την γυναίκα του, μου πρότειναν να μείνω για 2,5+ Μήνες στο σπίτι τους στην Λαμία για να δουλέψω σε μια επιχείρηση εκεί. Δεν είχαν να κερδίσουν τίποτα προσωπικά. Μόνο να χάσουν. Θα με τρέφανε, θα με ποτίζανε και θα με είχαν στα πόδια τους για 2,5 μήνες. Η μόνη τους ευχαρίστηση ήταν ότι εγώ θα έλυνα κατά κάποιο τρόπο το οικονομικό πρόβλημα που αντιμετωπίζω. Είναι ο ίδιος Φίλος που στο ξεκίνημά μου μετά το στρατό μου πρόσφερε κρεβάτι στο 2άρι σπίτι του για όσο καιρό ήθελα. Βέβαια σε 1 εβδομάδα βρήκα δουλειά και έφυγα... αλλά η Προσφορά μετράει.


Ευτυχία για μένα είναι να προσφέρεις στην Ανθρωπότητα. Να χαίρεσαι μέσα από την χαρά των άλλων. Να Εμπνέεις τους άλλους και να τους αγγίζεις. Χθες κάποιος άγνωστος Blogger από το Ηράκλειο μου έστειλε ένα μήνυμα και μου ζήτησε να αναδημοσιεύει κάποιες αναρτήσεις μου γιατί του αρέσανε. Μου έγραφε χαρακτηριστικά " To ύφος που αποπνέει το Blog σου διαβάζοντας το, ξυπνάει στον καθένα διάφορα συναισθήματα ,αρκεί να σου πώ οτι στα μαθητικά μου χρόνια -τώρα 52- είχαμε κάνει ενα συγκρότημα και παίζαμε όλους αυτούς τους ...ξεχασμένους...σε party κ.τ.λ. " και ακόμα " Πιστεύω ότι πολλοί ανθρωποι ανακαλύπτουν τον εαυτό τους βλέποντας και διαβάζοντας, νωρίς ή ...αργά στη ζωή τους . Στους περισσότερους υπάρχει και υποβόσκει το ροκ ασχετα αν το παραδέχονται. " . Κλικ.


Ε, αυτό με ανέβασε στα ουράνια και με έκανε να πετάω σαν το Αερικό της φωτό. Γιατί το Blog μου, όσο και μερικοί να το σνομπάρουν, με κάνει Πραγματικά Ευτυχισμένο !!!

Άρα Ιφιγένειά μου, ευτυχία δεν είναι ο μόνο ο Έρωτας που υπονοείς, αλλά γενικότερα ο Έρωτας στη Ζωή μας. Το έχω ξαναπεί ότι μπορεί να βιώσεις κάποιο Έρωτα με κάποιο σύντροφο και σε λίγο να σε πνίγει να σε κάνει να χάσεις τον Έρωτα στις άλλες πτυχές του. Σαφώς ο Έρωτας με κάποιο σύντροφο στη Ζωή σου είναι πολύ σημαντικό, ίσως η πιο έντονη έκφρασή του αλλά υπάρχουν και άλλες εκφράσεις του πολύ σημαντικές. Ο συνδυασμός τους είναι το απόλυτο.

Όντως εμένα μου λείπει ένα πολύ σημαντικό κομμάτι του αλλά πιστεύω ότι έχω πολλά άλλα που με κάνουν Ερωτικό και όχι Ανέραστο. Το είχα πολλές φορές και αυτό στη ζωή μου αλλά σχεδόν όλες με χαλούσε και το άφηνα. Είναι πολύ δύσκολο να βρεις το Απόλυτο που δυστυχώς πιστεύω εγώ. Δεν μπορώ να κάνω εκεί συμβιβασμούς. Αλλά δεν θα πάψω να Ερωτεύομαι και να αναλωθώ μόνο στην προσπάθεια να βρω σύντροφο. Ίσως όταν ήμουνα στην ηλικία σας, να σήμαινε και για μένα το κλειδί της ευτυχίας. Αλλά πίστεψέ με δεν είναι μόνο αυτό. Μακάρι να έρθει και αυτό... αλλά δεν είναι μόνο αυτό. Κοίτα τις φωτό του Γκάντι και της Μητέρας Τερέζας που ήταν Ερωτευμένοι με όλους τους Ανθρώπους και όχι με κάποιον συγκεκριμένα.

Άρα λοιπόν (όπως έγραφα και σε μια άλλη ανάρτηση) ευτυχία δεν είναι οι εύπορες οικογένειες με τα χλιδάτα σπίτια και αυτοκίνητα. Κλικ. Ευτυχία δεν είναι ο Γάμος... αλλά η Αγάπη. Ευτυχία δεν είναι μόνο τα δικά σου παιδιά, αλλά τα Παιδιά όλου του κόσμου (Μητέρα Τερέζα). Τουλάχιστον αυτά πιστεύω ΕΓΩ !!!

Θα γράψω 2 γνώμες που εξέφρασαν 2 σημαντικοί για εμένα άνθρωποι με πορεία ο καθένας στον χώρο του " Ευτυχία δεν είναι Σταθμός αλλά μία πορεία που κάνεις προς τα εκεί. Ευτυχισμένος νιώθεις όταν πορεύεσαι στην ζωή και κάνει πράγματα που σε ευχαριστούν " Λάκης Λαζόπουλος. Και ακόμα " Υπάρχει μόνο, μιάς μορφής επιτυχία, να μπορείς να ζήσεις τη ζωή σου όπως θες. " Σεμίνα Διγενή.

Μπορεί να μην είναι δικά τους γνωμικά αλλά όμως τα πιστεύουν.

Ας γράψω και εγώ ένα κλείνοντας. Με πολύ απλά λόγια ......

Ευτυχία δεν είναι να ζεις όπως ζουν οι "Ευτυχισμένοι" Άνθρωποι, αλλά σαν ...


F r e e . . B i r d



If I leave here tomarrow
Would you still remember me?
For I must be traveling on now
There's too many places I've gotta see
If I stay here with you girl
Things just couldn't be the same

Cause I'm as free as a bird now
And this bird you cannot change
Oooh ooh ooh
And the bird you cannot change
And this bird you cannot change
Lord knows I cannot change






Bye bye its been sweet love
Though this feeling I cannot change
Please don't take this so badly
Cause lord knows i'm to blame
If I stay here with you girl
Things just couldn't be the same

Cause i'm as free as a bird now
And this bird you cannot change
ooh oh oh
And the bird you cannot change
And this bird you cannot change
Lord knows I can't change

Lord help me I can't chaaange
Lord I can't change
Wont you fly high free bird

[Long guitar riff




Share to Facebook (Αν θέλετε να κάνετε Share μόνο τη συγκεκριμένη Ανάρτηση, τότε κάνετε κλικ στον Τίτλο της και μετά πατάτε το κουμπί του Share)

Bookmark and Share