********* ********************** DSV Blog: Το Χαρίζω στην Φίλη μου Χριστίνα... που μου το Ζήτησε... Γιατί Χρόνια Πολλά ... δεν πρόκειται να Ακούσει Από Εμένα ...

Σάββατο, Δεκεμβρίου 26, 2009

Το Χαρίζω στην Φίλη μου Χριστίνα... που μου το Ζήτησε... Γιατί Χρόνια Πολλά ... δεν πρόκειται να Ακούσει Από Εμένα ...



Δεν υπήρχε στο YouTube... Κατέβασα το τραγούδι (επειδή το είχα από Live που δεν μου άρεσε) , και το έκανα Βίντεο...

Ξέρω ότι οι Εικόνες Αλλάζουν Γρήγορα... Αλλά ο Δημιουργός έτσι θέλει να δώσει το Στίγμα του ...





Καρδιά μου καημένη

Στίχοι: Παραδοσιακό
Μουσική: Παραδοσιακό
Πρώτη εκτέλεση: Βούλα Πάλλα
Άλλες ερμηνείες: Ελευθερία Αρβανιτάκη


Καρδιά μου καημένη
πώς βαστάς και δε ραγίζεις
στον ψεύτη ντουνιά
τόση απονιά που αντικρίζεις

Ησυχία και χαρά μέσα στη ζωή
δεν έχω νιώσει
και μι' αγάπη ακόμα που 'χα πιστέψει
μ' έχει πληγώσει

Δε με πόνεσε κανείς
δε με πόνεσε κανείς
ούτε στιγμή μες στη ζωή μου
μες στους δρόμους ξαφνικά
κάποιο πρωί
θα βγει η ψυχή μου

Καρδιά μου καημένη
πώς βαστάς και δε ραγίζεις
στον ψεύτη ντουνιά
τόση απονιά που αντικρίζεις



Share to Facebook (Αν θέλετε να κάνετε Share μόνο τη συγκεκριμένη Ανάρτηση, τότε κάνετε κλικ στον Τίτλο της και μετά πατάτε το κουμπί του Share)

Bookmark and Share
Για σχόλια πατήστε στην λέξη .... " σχόλια "

3 σχόλια:

χριστινα είπε...

Απλά υπέροχο, απλά... ευχαριστώ!

dsv είπε...

Ξέχασες το " - Φοίβη "... !!!!!

mpatzina είπε...

ΔΕΝ το τραγούδησε η Βούλα Πάλλα. Δυστυχώς...