********* ********************** DSV Blog: ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΕΝΑΝ ΑΥΓΟΥΣΤΟ, ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΟ.... ΟΠΩΣ ΤΟΥ ΝΙΚΟΥ ΠΑΠΑΖΟΓΛΟΥ !!!

Σάββατο, Ιουλίου 31, 2010

ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΕΝΑΝ ΑΥΓΟΥΣΤΟ, ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΟ.... ΟΠΩΣ ΤΟΥ ΝΙΚΟΥ ΠΑΠΑΖΟΓΛΟΥ !!!


Όταν Νοσταλγώ ήσυχες μέρες.... Ξεκούραση και διακοπές ... πάντα μου έρχεται αυτή η Μελωδία...

Δεν μπορώ άλλο... Αραίωσα και τα Μπάνια.

Καλοκαίρι είναι Αυτό ???

Μια με το Troktiko... την προκήρυξη... τις απεργίες... την Σεχτα... τον Χρυσοχοίδη και όλα αυτά που συμβαίνουν διαβαζω πανω απο 100 Αναρτήσεις την Μέρα.

Δουλεύω και στον Υπολογιστή κανένα 12ωρο... γιατί ετοιμάζομαι (ήδη είμαι Έτοιμος) για την μεγάλη επιστροφή (Κωλό ΔΝΤ ... μην πάρεις Νέα Μέτρα ... Σε γ@μησα !!! και το Εννοώ. Θέλω να βρω δουλειά και όλο παγώνεις τις προσλήψεις).

Αθλούμαι Πάρα Πολύ. Γυρνάω κάθε μέρα όλο τον Βόλο με το Ποδήλατο και τα πόδια... (Έχω γίνει Συλφίς... όπως έλεγε και ο Χωμενίδης) και είμαι ένα Πτώμα.

Ένας έρωτας να μου τύχει τώρα ... και με έχει ισοπεδώσει κανονικά !!!


ΘΕΛΩ ... ΑΠΟΧΗ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΝΤΑ... ΘΑ ΠΑΩ ΣΤΑ ΑΝΙΨΑΚΙΑ ΜΟΥ (ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΘΑ ΔΟΥΛΕΨΩ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ... ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΙΩΣ... ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙ) ΚΑΙ ΘΑ ΗΡΕΜΗΣΩ...

ΘΑ ΚΛΕΙΣΩ (ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ) ΚΑΙ ΤΟ BLOG ΓΙΑ 1 - 2 ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ... ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΑΛΛΟ. ΔΕΝ ΘΑ ΔΟΥΛΕΥΩ ΚΑΘΟΛΟΥ. ΔΕΝ ΘΑ ΣΗΚΩΝΩ ΚΑΙ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ... ΕΚΤΟΣ ΓΙΑ ΚΑΦΕ ΜΠΑΝΙΑ ΚΑΙ ΧΑΒΑΛΕ !!!


ΜΟΝΟ ΜΠΑΝΙΑ... ΚΑΙ ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ. ΚΟΙΜΑΜΑΙ ΚΑΙ ΛΙΓΟ... ΞΑΠΛΩΝΩ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΚΟΙΜΑΜΑΙ... ΤΙ ΑΛΛΕΣ ΩΡΕΣ ΕΙΜΑΙ ΚΟΛΛΗΜΕΝΟΣ ΣΤΗΝ ΚΑΡΕΚΛΑ Η ΣΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ... ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΡΕΥΣΩ !!!

ΚΑΛΟ ΑΥΓΟΥΣΤΟ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ... ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΡΟΣΕΧΕΤΕ... ΝΑ ΞΑΝΑΕΙΜΑΣΤΕ ΦΡΕΣΚΟΙ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΙ ΠΑΛΙ ΠΙΣΩ ΤΟΝ ΟΚΤΩΒΡΗ... ΚΑΙ Ο ΣΕΠΤΕΜΒΡΗΣ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΕΙΝΑΙ..


ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ !!!







Αν σας άρεσε η ανάρτηση... κάντε κοινοποίηση με το κουμπί Share. Μπορείτε να την στείλετε κατευθείαν με E-mail.... πατώντας "Share", στη συνέχεια το Φακελάκι "E-mail", και τέλος το φακελάκι στα "περισσότερα".


Bookmark and Share


Όσοι θέλετε να γράψετε την γνώμη σας ... πατήστε στο "σχόλια".

Δεν υπάρχουν σχόλια: