********* ********************** DSV Blog: Στην Γλυκιά μου Μανιάτισα ... Στην Δική μου Αγαπημένη... Ξένη !!!

Παρασκευή, Ιουλίου 30, 2010

Στην Γλυκιά μου Μανιάτισα ... Στην Δική μου Αγαπημένη... Ξένη !!!

Τι μου θύμισε πρωί πρωί η Όμορφη και Γλυκιά Μ.Ι.Θ....

Τους είχα ανακαλύψει Φοιτητής... Κάτι ακούσματα στις αρχές του 70 θολά. Το "Άνθρωπε Αγάπα"... είχε όμως βάψει Ανεξίτηλα στην Ψυχή μου...

Άκουσα Όλα τα Τραγούδια τους... Και όταν λέω άκουσα εννοώ και την παραμικρή Νότα, και το Παραμικρό κόμμα. Τεράστια επιρροή είχαν Πάνω μου και σχεδόν όλα τα Ποιηματά μου, είχαν Επιρροές τους.

Ευχόμουν να ζούσα τότε. Να ήμουνα 20 χρονών τότε.... που Η Αγάπη σεν ήταν Μόνο Συναίσθημα .... αλλά ......

ΚΑΙ ΜΗΝΥΜΑ ΖΩΗΣ !!!!!!!!!!!!!!!


Το "Γέρος" είναι το Καλύτερό μου.... γιατί έχει Μηνύματα που εμένα τότε, με τα μακριά Μαλλιά... ηχούσαν σαν Βαριοπούλες στην Καρδιά μου...

Το " Κι ας με φωνάζουνε αυτοί αλήτη... (Απρίλιος 1992)" είναι καθαρά ΑΠΟΛΥΤΗ ΕΠΙΡΡΟΗ ΤΟΥ "ΓΕΡΟΥ"

Σε Ευχαριστώ Μαράκι.... Ι.Θ. που μου θύμισες Τόσο Όμορφες Στιγμές....

Είναι Τυχαίο ότι το ΞαναΣυνάντησα Μαζί Σου ??? Είμαι Απόλυτα Βέβαιος πως Όχι !!!




Στίχοι: Poll
Μουσική: Poll
Πρώτη εκτέλεση: Poll


Εσύ γέρο πού μιλάς
χωρίς να σκέφτεσαι εμάς
σκέψου λίγο τι έχεις κάνει εσύ

Όταν ήσουνα παιδί
κι' είχες κάποιον να σου πει
ότι αυτό είναι σωστό ή λάθος

Κι' εσύ θύμωνες μ' αυτό
κι' έλεγες για το θεό
πείσμωνες την γνώμη σου με πάθος

Κι' αν τα ρούχα παρδαλά
κι' αν τα μακριά μαλλιά
είν' η εποχή μας γέρο

Έχει αγάπη στην καρδιά
όχι πόλεμο φωτιά
κι' εσύ λες πως θα μπορείς να ξέρεις

Κι' έγραψα τραγούδι αυτό
για να δεις πως σ' αγαπώ
κι' ίσως έτσι καταλάβεις

Κι' αν ρωτήσεις να σου πω
το μεγάλο μυστικό
της ζωής τον οδηγό τον ξέρω



Αν σας άρεσε η ανάρτηση... κάντε κοινοποίηση με το κουμπί Share. Μπορείτε να την στείλετε κατευθείαν με E-mail.... πατώντας "Share", στη συνέχεια το Φακελάκι "E-mail", και τέλος το φακελάκι στα "περισσότερα".


Bookmark and Share


Όσοι θέλετε να γράψετε την γνώμη σας ... πατήστε στο "σχόλια".

Δεν υπάρχουν σχόλια: