********* ********************** DSV Blog: Μπορώ και να ενωθώ μαζί σου καταπίνοντας όλους τους χυμούς σου ...

Τρίτη, Φεβρουαρίου 22, 2011

Μπορώ και να ενωθώ μαζί σου καταπίνοντας όλους τους χυμούς σου ...






Μπορώ



Μπορώ και να μην σε αντικρίζω να μην σε κοιτάζω καθόλου


Μπορώ και μόνο να σε κοιτώ σε παγωμένες φωτογραφίες


Μπορώ να σε αγγίζω και να χαιδεύω τα μαλλιά σου που λούζουν τον ώμο μου


Μπορώ να σε φιλήσω και να σου δώσω την γλώσσα μου στην δική σου


Μπορώ να σε γλύψω παντού από το μέτωπο μέχρι και τα πέλματα


Μπορώ και να ενωθώ μαζί σου καταπίνοντας όλους τους χυμούς σου


Μπορώ και να αποσυνδεθώ χαρίζοντας παντού στο κορμί σου όλους τους δικούς μου


Μπορώ ακόμα και να ζωγραφίζω το γυμνό μοντέλο σου με τον καμβά της Καρδιάς μου…


Μπορώ Ακόμα και να σε Αγνοήσω για να σώσω την Ψυχή μου !!!






.

3 σχόλια:

Όλγα είπε...

Καλημέρα Δημήτρη
Πολύ όμορφο ποίημα...
φιλια πολλα πολλά!!!

aggelosgoofy είπε...

Μπορώ Ακόμα και να σε Αγνοήσω για να σώσω την Ψυχή μου !!!
..ΓΙΑΤΙ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ Η ΨΥΧΗ ΜΟΥ ....
ΕΤΣΙ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΟΥΣΑ !!
επετρεψε μου να αυθαιρετησω συμπληρωνοντας το ...
σε οτι αφορα φυσικα στις δικες μου σκεψεις ..
καλησπερα

DSV BLOG είπε...

Και οι περισσότερες Γυναίκες @aggelosgoofy θα συμφωνήσουν μαζί σου υποθέτω ...

Αλλά εγώ ως Άντρας και με τις δικές μου εμπειρίες και Αναφορές ... έγραψα "να Σώσω την Ψυχή μου"

Αν γινότανε κάποτε τραγούδι και το τραγουδούσες ... ας έλεγες τους δικούς σου στίχους ...

Ο Καθένας με ότι νιώθει Όμορφα !!!

Να σαι Καλά ...