********* ********************** DSV Blog: ΚΑΡΚΙΝΟΠΑΘΕΙΣ ... ΕΙΣΤΕ ΜΕΓΑΛΑ ΜΑΓΚΑΚΙΑ !!! ΤΟ ΞΕΡΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΑΓΚΑ - ΕΡΩΤΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ ... ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ !!!

Πέμπτη, Φεβρουαρίου 24, 2011

ΚΑΡΚΙΝΟΠΑΘΕΙΣ ... ΕΙΣΤΕ ΜΕΓΑΛΑ ΜΑΓΚΑΚΙΑ !!! ΤΟ ΞΕΡΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΑΓΚΑ - ΕΡΩΤΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ ... ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ !!!

Είχα την τύχη για 2 - 3 χρόνια ο Παναγιώτης να είναι ο Γυμναστής μου στο Αθλητικό Αερόμπικ...

Το λέω έτσι ... γιατί όταν τελείωνε το μάθημα ... η μπλούζα μου στυβόταν και γέμιζε άνετα έναν κουβά ...

Βέβαια το γόνατο άρχισε να διαμαρτύρεται και πήγε μετά από μερικούς μήνες για Αρθροσκόπηση αλλά δεν μπορούσα να Αντισταθώ στον Έρωτα ( Ποτέ δεν μπορώ να αντισταθώ... προτιμώ να διαλυθώ )

Και όταν εννοώ έρωτα , εννοώ έρωτα με τον Χορό και με τον Παναγιώτη ....

Ήταν τόσο θετικό και Ενεργητικό άτομο που και πτώμα να ήσουν σε έκανε να πετάς ..

ΕΙΧΕ ΓΕΝΝΗΘΕΙ ΓΙ' ΑΥΤΟ ... ΓΙ' ΑΥΤΟ ΚΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΤΟΝ ΚΡΑΤΑΕΙ ΑΚΟΜΑ ΔΙΠΛΑ ΜΑΣ ( ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΘΑ ΜΑΣ ΘΑΨΕΙ ΟΛΟΥΣ )ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΤΑΔΩΣΕΙ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΤΟΥ ...

Για να μου δώσει Θάρρος και να συνεχίσω ( όλοι μου έδιναν κουράγιο γιατί ήμουνα ο μόνος Άντρας Χορευτής σε κάθε Μάθημα ) ερχόταν από πίσω μου και χοροπηδούσαμε μαζί στην Χορογραφία ... και μου έλεγε " Πονάει το Γόνατο Δημήτρηηηηηη ??? " Και τότε Απαντούσα ... " Ναι αλλά στ' Αρχίδι@ μουουουουουουουυυυυυυ !!!!!!!! " ...

Τότε έβγαζε μια Κραυγή ... Δυνάμωνε την Μουσική ... και φώναζε ....

ΠΑΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ !!!!!!!!!!!


Δύο κεφάλια κάτω από μένα ... αλλά πρέπει να ήταν σίγουρα 2.40 μέτρα ...

10 τέτοιους να είχε η Ελλάδα ... δεν θα ήμασταν στο ΔΝΤ τώρα και το Πιστεύω !!!

Χάρηκα που τον συνάντησα ξανά .. Ένιωσα Περήφανος που τον είδα στην τηλεόραση ... και ένιωσα υπερήφανος για την Καταπληκτική Διαφήμιση !!!

και μια ΡΗΤΟΡΙΚΗ ΡΗΤΩΙΡΙΚΗΝ ΕΡΩΤΗΣΙΣ ....

ΤΥΧΑΙΑ ΧΑΡΙΣΕ Ο ΘΕΟΣ ΤΟΝ ΚΑΡΚΙΝΟ ΣΤΟΝ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ???

ΕΔΩ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΤΟ "ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ" .... ΑΛΛΑ ΤΟ ΕΊΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΩΣ ΟΧΙ !!!!!!!


Υ.Γ. ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΓΙ' ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ. ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 8 ΧΡΟΝΙΑ ...

ΜΕΤΆ ΤΟ ΤΈΛΟΣ ΤΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ ΘΑ ΨΑΞΩ ΝΑ ΤΟΝ ΒΡΩ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΥ ΤΟ ΣΤΕΙΛΩ !!!!!!!!!!!!!!!

ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΗΝΥΜΑ ....

ΚΑΡΚΙΝΟΠΑΘΕΙΣ .... ΕΙΣΤΕ ΜΕΓΑΛΑ ΜΑΓΚΑΚΙΑ !!!!!!!! ΤΟ ΞΕΡΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΑΓΚΑ - ΕΡΩΤΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ ....

............. ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ ....




---------------------------------------------------------------------------------


Δεν υπάρχουν σχόλια: