********* ********************** DSV Blog: Ο Εγωισμός όμως είναι Πανεύκολος ... και η Λήθη εμποτισμένη στο Αίμα μας ...

Παρασκευή, Απριλίου 01, 2011

Ο Εγωισμός όμως είναι Πανεύκολος ... και η Λήθη εμποτισμένη στο Αίμα μας ...


Δεν είναι ???

Γιατί ??? Έλα που δεν ξέρετε ....




Αγάπη τι δύσκολο πράγμα

Καλλιτέχνης: Νότης Σφακιανάκης
Συνθέτης: Νίκος Καλλίνης
Στιχουργός: Νίκος Γρίτσης


Αρχή και φινάλε
σκοτάδι και φως
αγάπη πανάρχαιο δράμα
σ' ακούω καρδιά μου
δεν είμαι κουφός
αγάπη, τι δύσκολο πράγμα.

Σωρός αναμνήσεις
δεν πάει καιρός
αγάπη και γέλιο και κλάμα.
Στο τέλος δεν ήμουν
πολύ τυχερός
αγάπη, τι δύσκολο πράγμα.

Οι αγάπες χάνονται
σβήνουν σαν τ' αστέρια
φεύγουν σαν τα καλοκαίρια.

Οι αγάπες χάνονται
σβήνουν σαν τ' αστέρια
φεύγουν σαν τα καλοκαίρια
φεύγουν σαν τα καλοκαίρια.

Κολλάει ο χρόνος
δεν πάει εμπρός
και συ δεν μου στέλνεις πια γράμμα
δεν θες να με ξέρεις
λες κι είμαι εχθρός
αγάπη, τι δύσκολο πράγμα.

Οι αγάπες χάνονται
σβήνουν σαν τ' αστέρια
φεύγουν σαν τα καλοκαίρια.

Οι αγάπες χάνονται
σβήνουν σαν τ' αστέρια
φεύγουν σαν τα καλοκαίρια
φεύγουν σαν τα καλοκαίρια.

Δεν υπάρχουν σχόλια: