********* ********************** DSV Blog: Ανάρτηση ενός σχολίου μου για την "Προδοσία" (Ειρωνικά το λέω) του Λάκη Λαζόπουλου, που γράφει να μην αγγίζουμε τον Σολωμό και τον Εθνικό μας Ύμνο!!

Τετάρτη, Απριλίου 29, 2009

Ανάρτηση ενός σχολίου μου για την "Προδοσία" (Ειρωνικά το λέω) του Λάκη Λαζόπουλου, που γράφει να μην αγγίζουμε τον Σολωμό και τον Εθνικό μας Ύμνο!!





















Ώ,ρε Βιασύνη που απεικονίζεται στις εικόνες....




ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΆΡΘΡΟ ΑΠΟ ΤΟ TROKTIKO ΚΑΙ ΤΟ TRELOKOUNELI....

Διαβάσαμε χθες την άποψη του troktikou και συμφωνούμε κατα πολύ..

"Πλέον ο Λάκης θέλει να λέγεται ανοιχτά ότι είναι φερέφωνο του ΣΥΡΙΖΑ. Κάθε Τρίτη θα κάνει προσπάθεια να τον σηκώσει τον Αλαβάνο. Αλλά σήμερα διέπραξε ένα μεγάλο ατόπημα.
Έπιασε στο στόμα του τον Διονύσιο Σολωμό.



Και δεν μπορείς να μεταφράζεις Λάκη Λαζόπουλε όπως γουστάρεις εσύ τον Σολωμό. Δεν είναι η Χρύσα Ρώπα ο Σολωμός για της γράφεις παραστάσεις στα μέτρα σου."

Μας κούρασες ρε Λάκη.. Τα ίδια και τα ίδια..


Σχόλιο DSV...

Εγώ διαφωνώ απολύτως. Τάσσομαι κατά της ρήσης "Έτσι τα βρήκαμε έτσι τα κάνουμε". Γι αυτό δεν γίνεται τίποτα καλό σε αυτόν τον Τόπο. Να κριτικάρουμε τα Ιερά και Όσια?

Μια συνέντευξη του Ζακ Στεφάνου που ανάρτησα στο Blog μου, στην ερώτηση.... Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεσαι περισσότερο; Είπε....

"Με καμία από τις γνωστές. Οι ιστορικές προσωπικότητες που θυμόμαστε σήμερα είναι ή μεγάλα καθίκια ή πολύ μεγάλα ψώνια. Αλλιώς, δεν παρέμεναν ιστορικές προσωπικότητες. Εγώ είμαι ταπεινός άνθρωπος. Ταυτίζομαι με το Λευτέρη, που έζησε με την γυναίκα του την Μαρία στην Καβάλα το 178 μ.Χ.. Δυστυχώς όμως, δεν έχουμε πολλά στοιχεία για αυτόν."

Γιατί λοιπόν όταν μας επέβαλαν έναν Εθνικό Ύμνο που ταχθήκαμε χωρίς κρίση λόγω μικρής Ηλικίας στο Δημοτικό να μην τον Σχολιάζουμε? Τι είναι η Δημοκρατία?

Βάζω στοίχημα ότι μπορώ να σας φέρω δεκάδες απόψεις που απορρίπτουν τον Εθνικό Ύμνο. Αυτές οι απόψεις βγήκαν όμως στη εποχή της πραγματικής Δημοκρατίας. Αν διαβάσετε Πλάτωνα, Σωκράτη, Αριστοφάνη, Αισχύλο, Ευριπίδη κ.α. θα δείτε απόψεις που συγκρούονται με άλλες απόψεις Μεγάλων Ελλήνων και Μεταξύ τους.

Και οι Μεγάλοι Έλληνες και οι απόψεις τους σταμάτησαν να γεννιούνται? Θα σταματήσουμε λοιπόν να έχουμε κρίση και γνώμη? Δεν υπάρχει Ελευθερία???... και αν όχι γιατί εγώ τώρα γράφω σε κάποιο Ελεύθερο Blog?

Κλείνοντας, έχω να πω ότι δεν πρέπει κανένας να είναι στο απυρόβλητο, γιατί δυστυχώς (και δεν εννοώ τον Σολωμό που τον Σέβομαι) δεν μπορούμε να ξεκολλήσουμε από την Μιζέρια μας γιατί πατάμε σε μονοπάτια που κάποιοι Στενοκέφαλοι στο Παρελθόν επειδή είχαν εξουσία.... 'Έθεσαν" και κανένας δεν είχε τον Τσαμπουκά έως τώρα να τα Αλλάξει.

Σέβομαι τον Τσαμπουκά του Λαζόπουλου... και δεν έχω ψηφίσει ποτέ Σύριζα και μάλλον δεν θα ψηφίσω ποτέ!!!

Υ.Γ. Σεβασμός και στο Τρελοκούνελο που το εκτιμώ πάρα πολύ, και αυτή είναι η πρώτη φορά που διαφωνούμε!!! Έτσι είναι η Δημοκρατία και η Συναδερφικότητα!!!