********* ********************** DSV Blog: Αν δω όμως κάτι ... Σε Ξεμπρόστιασα ... σε Όλο το Διαδίκτυο !!!

Πέμπτη, Ιουνίου 07, 2012

Αν δω όμως κάτι ... Σε Ξεμπρόστιασα ... σε Όλο το Διαδίκτυο !!!

Έχω δώσει αγώνα για το Hacking και τους ποντικούς του Internet ...

Τα διδάσκω συνέχεια στα μαθήματα που κάνω ...

Δεν θα Αφήσω καμιά Άσχετη - Άνίδεη και Ανασφαλάρα ... να με αμαυρώσει και να αφήσει έστω και το παραμικρό υποννοούμενο ...

Μέχρι τώρα ... έβγαλα μόνο τους διαλόγους μας ( σε μια προηγούμενη ανάρτηση ) χωρίς το όνομά της ... Από εδώ και πέρα ... αν το συνεχίσει ... θα γίνει Πόλεμος ...

Θα την Ξεμπροστιάσω σε όλο το Internet και στην δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος ...

Προς το παρόν απάντησα με την προηγούμενη ανάρτηση αλλά επειδή είδα σήμερα ( επειδή την είχα μπλοκάρει και δεν το είχα δει ) ... ένα απαράδεκτο Στάτους ... το ξαναλέω ... για να Προειδοποιήσω ...

Αν το αφήσει εκεί ... θα το αφήσω και εγώ εκεί ... Αν θα το συνεχίσει ... την προκαλώ ... να πάει όπου θέλει ... σε όποια δίωξη ( εκεί θα δούμε ποιος φταίει και θα φάει μήνυση για συκοφάντηση ) ... και θα στείλω σε όλα τα Μπλογκ την σελίδα της ... και το Όνομά της ...

Γιατί Έλεος ... με την Ασχετοσύνη και την Ανεγκεφαλιά ...

Αν δεν ξέρεις βρε Άσχετη ... μην πετάς Λάσπη !!!

Παραθέτω το Στάτους της ... και το μήνυμα που της έστειλα Αυτούσιο ...

------- DSV -------------

Το Στάτους ...

" Προφανώς κάποιος κύριος, στον οποίο δεν υπέκυψα στις πιέσεις να του στείλω φωτογραφίες του σώματός μου, αποφάσισε να ρίξει το άλλο μου προφίλ ή τουλάχιστον το facebook μου απαγορεύει την πρόσβαση στον λογαριασμό μου.

Ελπίζω να σας βρω και από δω και ζητώ συγγνώμη για την έλλειψη επικοινωνίας "

Και το μήνυμά μου ... ( Συγνώμη ... αλλά ναι ... ήμουν έξαλλος ... Δεν μπορώ το Άδικο )

Βγάλε Μωρή Μαλακισμένη στον Αέρα ... τα μηνύματα που σε πιέζω ... για να μου στείλεις φωτό με το σώμα σου ... 

Βγάλτες ... 

Εγώ έβγαλα όλο τον διάλογο ... αλλά αφού το συνεχίζεις ... θα γίνει Μάχη από εδώ και παρακάτω ... 


Είναι Πολύ Θρασσύτατη ... Ζητάς Συγνώμες ... και Συνεχίζεις και λες Μαλακίες ... 

Οκ ... Πόλεμο θες ... Πόλεμο θα έχεις ... 

( αυτή η παράγραφο ... ήταν από το παραλήρημα εκείνης της μέρας ... Αν σταματήσει εκεί ... θα σταματήσω και εγώ εδώ ... αφού έκανα την Ανάρτηση που σου έπρεπε ... Βλέπεις εγώ δεν ρίχνω λάσπες ... τα βγάζω όλα στον Αέρα ... 

Για Βγάλτα και εσύ να δούμε τις πιέσεις ... Για βγάλτα να τα βγάλω και εγώ όλα με ονοματεπώνυμο ... 

Αν μείνει όμως εδώ ... οκ ... δεν θα κάνω τίποτα ... 

Αν δω όμως κάτι ... Σε Ξεμπρόστιασα ... σε Όλο το Διαδίκτυο ) !!! 

Δεν υπάρχουν σχόλια: