********* ********************** DSV Blog: Το Χάρηκα ... Πολύ το Χάρηκα !!!

Σάββατο, Φεβρουαρίου 22, 2014

Το Χάρηκα ... Πολύ το Χάρηκα !!!



Χθες ήταν μία πολύ ωραία και ξεχωριστή μέρα για μένα ... Βγήκα για καφέ με μία παλιά μου συμμαθήτρια από το Λύκειο ...

Αλλά με κάποια που πραγματικά ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες Βολιώτισες. Απλή και Λιτή ... ενώ θα μπορούσε να είναι Κοκέτα και Πλουμιστή μιας και έχει κατάστημα με ρούχα ... και θα μπορούσε άνετα να είναι δαχτυλοδιχτούμενη ... 

Έτσι ήταν από το Λύκειο ... Ενώ είχε πάντα μεγάλη οικονομική δυνατότητα από τους γονείς της ... άνετα θα μπορούσε να φοράει και κάποιο τζιν από την Λαική ... ενώ οι υπόλοιπη της τάξης της φορούσαν πάντα ρούχα με τεράστια brands από πανάκριβες μάρκες που φώναζαν ... λεφτά ... 

Μου έκανε εκείνη Add ... Εκείνη μου πρότεινε να πάμε για καφέ ... χωρίς να ρωτήσει και να πάρει άδεια από τον Άντρα της που υπάρχει αμοιβαία εμπιστοσύνη και αγάπη για πάνω από 20 χρόνια ... 

Από τις λίγες ξεχωριστές Παντρεμένες Βολιώτισες Ουσίας ... και όχι Μικροαστικής Νοοτροπίας και Μιζέριας όπως οι υπόλοιπες ( σχεδόν ... ) 

Δηλώνει και η ίδια απογοητευμένη από την ζωή και την νοοτροπία των βολιωτών ... και δεν έχει ενσωματωθεί ακόμη με την στεγανά κοινωνικά δεδομένα των επαρχιότικων επιταγών ...

Θυμηθήκαμε πολλά ... Θυμηθήκαμε ότι στα 16 μας ήμουν τσιμπημένος μαζί της και με ένα χαλαρό μειδίαμα παραδέχτηκε ότι το είχε καταλάβει ... Καλά με ξέρετε εμένα ότι δεν το έκρυβα ... Πάντα το έδειχνα με βλέμματα και διάφορα πειράγματα ...

Χάρηκα ... Πολύ το Χάρηκα ... Είναι μεγάλη ανακούφιση να βρίσκεις κάποιον Άνθρωπο στην κοινωνία που Ασφυκτιάς ... Δεν μπορώ να πω με βεβαιότητα ότι είναι αυτό που είδα μετά από τόσα χρόνια ... ούτε ότι εγώ είμαι αυτό που πραγματικά είδε και εκείνη μετά από 25 χρόνια ...

Στο τέλος ... πλήρωσε τους Καφέδες ( δεν το δεχόταν με τίποτα να γίνει αλλιώς ) μιας και εκείνη με κάλεσε για καφέ ... όπως είπε ... ( τι ευτυχία ... Το ίδιο Ακριβώς κάνω και εγώ σε τέτοιες περιπτώσεις ... ) 

Το Χάρηκα ... Πολύ το Χάρηκα !!!


( Θα βάλω ένα τραγούδι εκείνης της εποχής ... για να θυμηθούμε την Νιότη μας !!! )

  



Δεν υπάρχουν σχόλια: