********* ********************** DSV Blog: Σήμερα τι γιορτή είχαμε ??? Της Παρθένας με τα Άσπρα ... ή της Πουτάνας με τα Μαύρα ???

Κυριακή, Μαρτίου 08, 2015

Σήμερα τι γιορτή είχαμε ??? Της Παρθένας με τα Άσπρα ... ή της Πουτάνας με τα Μαύρα ???




Χθες μου τυχε και αυτό ...

Έχω το Μπλογκ μου που έχω όλα τα στοιχεία μου ... Πως είμαι .. που μένω ... έχω φωτό το σπίτι μου ... το τηλέφωνό μου το κινητό μου ... το αυτοκίνητό μου την μηχανή μου το ποδήλατό μου ... το Βιογραφικό μου με λεπτομέρειες .. έχω άλλα 3 υποBlog ... με τα ίδια τα στοιχεία ...

Και επειδή δεν σήκωνα το κινητό μου χθες σε μία κλήση με απόκρυψη από μια Ηλίθια χθες που ήθελε να Ακούσει την Φωνούλα μου ( Προφανώς για να Αυνανιστεί ... ) ... άρχισε να λέει ότι είμαι βαλτός από άλλους ... και ότι προσπαθώ να την κατασκοπεύσω με ψεύτικα στοιχεία και προφίλ ... και και και ...

Τόσο στήσιμο που θέλει πάνω από 5 χρόνια δουλειά ... ούτε στον Ομάμα δεν θα έκαναν ...
Τόσο Ηλίθια ... Και δεν είναι η Μόνη ... Έχει γεμίσει ο Κόσμος και ιδίως η Ελλάδα με ΦΟΒΙΣΜΕΝΕΣ Ηλίθιες που βλέπουν παντού Φαντάσματα και Απειλές !!!

Και μου το είπε μετά από μία εβδομάδα επικοινωνίας και 100άδων μηνυμάτων ..

Έλεος "Γυναίκες" ... Συνέλθετε !!!


ΕΡΧΕΤΑΙ ... με ακόμα Μία

Με Εκτίμηση και Δυσλεξία ...


( για να κάνει ρίμα ) 


Σε λίγο θα έχω πιο πολλούς Εχθρούς από τον Αποστόλη στην Ελληνοφρένεια ...

Τι να κάνουμε ... Το Κόστος του Blogger !!!


Δεν υπάρχουν σχόλια: