********* ********************** DSV Blog: Βοηθήστε !!! με την Όποια ... Προσφορά σας !!! Μην Εθελοτυφλείτε ... Μην Κοφεύετε ... ΜΗΝ ΑΔΙΑΦΟΡΕΙΤΕ !!!

Τετάρτη, Μαρτίου 21, 2018

Βοηθήστε !!! με την Όποια ... Προσφορά σας !!! Μην Εθελοτυφλείτε ... Μην Κοφεύετε ... ΜΗΝ ΑΔΙΑΦΟΡΕΙΤΕ !!!



Χμμμ την ώρα που σας γράφω ... είμαι Αρκετά χαλαρός ... Ήρεμος ... και Ανακουφισμένος!!!

Θα έλεγα ότι τον τελευταίο καιρό η Ζωή μου κυλάει Ήρεμα και Όμορφα ... και ουσιαστικά έχω ότι θα ήθελα για να έχω μια Όμορφη και Ευτυχισμένη Ζωή ... Οι Ελλείψεις είναι Φοβερές και Μεγάλες .. Τα Προβλήματα πολλά και δυσεπίλυτα ... Οι Εκκρεμότητες Αρκετές ακόμα ... αλλά βρίσκουν τον δρόμο τους ... και η Υγεία μου ακόμα με πολλά πολλά προβλήματα ( τελειώνει μία 2μηνη ταλαιπωρία από Ιγμορίτιδα που με πιάνει κάθε Φεβρουάριο και Αύγουστο με το Ερκοντίσιον ) ... αλλά τα τελευταία 2 χρόνια με το όλο και πιο μεθοδευμένο Γυμναστήριο και Διατροφή μειώνονται και αυτά ... 

Άρα ακόμα είμαι στην Αρχή ... Αλλά όταν βλέπεις τα πράγματα να παίρνουν μια ροή και να λύνονται ... βλέπεις ότι είσαι στην Σωστή Πορεία και στον Δρόμο για την Επιστροφή στην Ζωή !!! 

Γιατί τα γράφω όμως αυτά .. και τι σχέση έχουν με την φωτό της Ανάρτησης ... 

Πάντα πίστευα στην Προσφορά ... την Αλληλοβοήθεια .. την Αλληλεγγύη ... με όποια Όπλα έχει ο Καθένας και όποια αγαθά μπορεί να προσφέρει ...

Κάποιος μπορεί να έχει Λεφτά ... αλλά δεν είναι μόνο αυτά .. Κάποιος μπορεί να προσφέρει την εργασία του για να βοηθήσει κάποιον να φτιάξει το χαλασμένο σπίτι του.... ή το αυτοκίνητό του ... Ή ακόμα να διδάξει στο Παιδί κάποιου αν είναι Καθηγητής ... ή να δώσει Ψωμί σε κάποιον αν είναι Φούρναρης κτλ ...

Είμαι σε αυτή την κατάσταση που είμαι λόγω κάποιας "Προσφοράς" που είχα τον Φεβρουάριο ... από κάποια-ον "Φίλη-ο" ... Και βάζω Κουότς γιατί θα ήταν Φίλη ... αν ήταν Πραγματική προσφορά .. και γινόταν χωρίς εγώ να γίνω Ζητιάνος και να ζητήσω Οικονομική Βοήθεια.

Και ήταν μόνο 100 ευρώ ... ΜΟΝΟ 100 ευρώ ... που για κάποιον μπορεί να είναι 1 ποτό λιγότερο κάθε φορά που βγαίνει στα Μπαρ ... 20 καφέδες από τους 200 που πίνει τον Μήνα ... ή ακόμα και μια ριξιά από ζάρια ή μια γυρισιά στην ρουλέτα από το Καζίνο που πάει έστω μία φορά στο τόσο ... του Χλιδάτου ξενοδοχείου που μένει στις ΠολυΉμερες Διακοπές του !

Τι ??? Δεν ξέρουμε τι είναι 100 ευρώ για κάποιον που παίρνει έστω και 2000 ευρώ τον Μήνα ? Είναι πολύ για ΕΤΗΣΙΑ βοήθεια όταν 12x2000 = 24.000 ... Δλδ από τις 24000 που παίρνει σε έναν χρόνο ... είναι μεγάλη Θυσία να δώσει 100 ευρώ στον Φίλο του ???? ( Αναρωτιέμαι ... μόνο με τόσα θα βοηθούσε έναν πραγματικό Φίλο ??? ) ... Που να έβγαζε δλδ και 60.000 τον χρόνο ... ή ακόμα και 100.000 τον χρόνο ...

100 χιλιάδες για να δώσει σε κάποιον Κοντινό του 100 ευρώ ... Ασχολίαστο !!!


Με αυτά τα 100 ευρώ εγώ όμως ... πήρα πληκτρολόγιο 30 ευρώ ... που 3 χρόνια ήταν Σπασμένο ... Ξέρετε ότι είμαι Πληροφορικάριος αλλά και Μπλόγκερ ... και Γραφιάς ... Πως να γράψω με σπασμένο στο Σπέις ? Πως να έχω όρεξη να γράψω ανάρτηση ή κάποιο Ποίημα ? Με το πρώτο Κόλλημα .. μου έφευγε η Έμπνευση. Άσε που λόγω που δεν δούλευε το πληκτρολόγιο .. δεν ήθελα καν να μπω στο Μπλογκ. Με Απωθούσε ... Και είναι Απόδειξη ότι εδώ και 2 μήνες που πήρα καλό πληκτρολόγιο ( εντάξει το πιο φτηνό ) ... γράφω την μία Ανάρτηση μετά την Άλλη !!!
Πήρα και ένα Ποντίκι 10 ευρώ γιατί συνέχεια κολλούσε ο Υπολογιστής απ το άλλο ... Άσε που δεν δούλευε το Σκρολλ ... και πήγα συνέχεια να το σπάσω από την πίεση για να δουλέψει ... 


Αγόρασα φακούς στα γυαλιά μου και τώρα δεν ζαλίζομαι πλέον ούτε κουράζομαι για να γράψω ... 20 ευρώ .. 

Έφτιαξα τα Παπούτσια μου ( αναγκαία αλλά τα είχα στην αποθήκη γιατί ήθελε 10 ευρώ να τα φτιάξω ... αλλά είχα άλλες προτεραιότητες ... ) ... 


Αυτά και 2 - 3 άλλες αγορές - επισκευές ... μου άλλαξαν την ζωή. Πάλι Ξαναγράφω .. Βγαίνω βόλτες με την Σκυλίτσα για βόλτα γιατί έχω Παπούτσια για βόλτες που δεν γλυστράνε ... Γράφω γιατί πλέον δεν ζαλίζομαι ... και ούτε Κολλάει το Ποντίκι .. ούτε το Πληκτρολόγιο να γράφει χωρίς κενά ... 

ΝΑΙ .. Με αυτά τα λίγα ... ξανασηκώθηκα. ΝΑΙ γιατί δεν ειχαι ΟΥΤΕ αυτά τα 100 ευρώ.

Εκεί που δεν είχα όρεξη και κάθε μέρα απλά άνοιγα το PC για να παίξω παιχνίδια και μετά να τα παρατήσω γιατί βαριόμουνα .. τώρα ... γράφω με τις ώρες .. βλέπω σειρές ... κάνω βόλτες ... και η ζωή μου έχει νόημα πάλι ...  


ΝΑΙ .. μ αυτά τα 100 ΜΟΛΙΣ ευρώ ... που για κάποιον άλλον είναι απλά μία βόλτα ένα Σάββατο ... Μία ταβέρνα ... ένα βράδυ ... Μία ζαριά στο καζίνο του χλιδάτου ξενοδοχείου ... ή ένα Ακριβό πούρο... απλά για να καεί σε 5 λεπτά !!!



Βοηθήστε ... Όπως Μπορείτε ... Βοηθήστε ...

Σας το λέει κάποιος Καμένος ... ακόμα και από την ίδια του την "Οικογένεια"




Βοηθήστε !!! με την Όποια ... Προσφορά σας !!!

Μην Εθελοτυφλείτε ... Μην Κοφεύετε ...

ΜΗΝ ΑΔΙΑΦΟΡΕΙΤΕ !!! 










Δεν υπάρχουν σχόλια: