********* ********************** DSV Blog: Με τι ασχολείσαι; Χμμμ έχει νόημα με τι ασχολούμαι ? Ούτε Φανατική Υποψήφια Νύφη να ήσουν...

Κυριακή, Σεπτεμβρίου 16, 2018

Με τι ασχολείσαι; Χμμμ έχει νόημα με τι ασχολούμαι ? Ούτε Φανατική Υποψήφια Νύφη να ήσουν...



Οουπς πάλι δεν είδα το Παντρεμένη ... 
ΑΝ σας πειράξει μπορείτε να με διαγράψετε ... χωρίς Χαρντ Φίλινγκς
Σας Ευχαριστώ !!!

Καλημέρα..από Βόλο είσαι;

Ναι .. Και Εμφανισιακά σε ξέρω ... αλλά στο όνομα όχι.
Δεν σου έκκανα αίτημα γι αυτό.
Απλά ήσουνα πρόταση του φβ και πάτησα.

Καλα έκανες ...όταν βλέπω άτομα από Βόλο... χαίρομαι!

Εγώ όχι πάλι.
Και ιδίως με Παντρεμένες έχω περάσει άσχημα.
Αλλά την προσπάθεια θα την κάνω.

Εγώ δεν έχω τέτοια νταραβερια .. είμαι παντρεμένη.κ περνώ όμορφα με την οικογένειά μ !!!

Νάτο ... Μόλις είχες .. 
Δεν εννοούσα αυτό που Κακώς έβαλες στο μυαλό σου.
Εννοούσα εδώ στο φβ .. ως φβ Φρεντς.
Όλες Ευτυχισμένες λένε ότι είναι .. 
ΟΛΕΣ !!!
Κι εγώ απλά τις Πιστεύω.

Ν  Ιωνία μένεις;

Ουχ... 
Δεν πρέπει να κρατάμε αποστάσεις ???
Παντρεμένη και Ευτυχισμένη είπαμε ... 
Ας κρατάμε και κάτι κρυφό.
Ν. Ιωνία - Δημητριάδα... όλα δίπλα είναι.

Ναι ..  τι   θες τις παντρεμένες πατρίδα;

Εγώ ?
Τίποτα.
Αλλά αν τις αποκλείσω ... δεν θα βρω τίποτα ..
Όλες Παντρεμένες είναι εδώ και με παιδιά.
Άσε που δεν το έχετε στο φβ.
Όταν δεν είστε φβ-φρεντ.
Μετά φανερώθηκε όταν ήταν πλέον αργά.
Δεν κάνω σχοδόν ποτέ παντρεμένες αίτημα'
Μόνο Γνωστές μου !!!
Γιατί έχω βρει τον Μπελά μου.

Με τι ασχολείσαι;

Χμμμ έχει νόημα με τι ασχολούμαι ?
Ούτε Φανατική Υποψήφια Νύφη να ήσουν.
Έχεις καμιά κόρη για Παντρειά ???
Γιατί και στην Θάλασσα ..
θέλουν να μου δώσουν τις κόρες τους .. αλλά δεν τις παίρνω.

Μ φαίνεσαι πικραμένος..

Και ?
Γι αυτό με ρωτάς ?
Με φοβάσαι ?
Αφού σου είπα να με διαγράψεις.
Να το κάνω εγώ να μην έχουνε έννοιες ?
μ
Το έκανα.
Απλά δεν ξενοιάζεις .. Μόνο με Μπλοκ.
Αλλά αυτό να το κάνεις από μόνη σου.
Καλά έκανες ..
Εσύ όμως ΔΕΝ έκανες καλά .. γιατί μου τρως πολύτιμο χρόνο.

ΔΕΝ θα έπρεπε να μου κάνεις αποδοχή και να με πρίζεις με τις Ερωτήσεις που κάνουν οι Γιαγιάδες στο Χωριό.

ΣΑΒ 4:07 Μ.Μ.

Και όσο για το Πικραμένος ... δεν έχω κάνει Πρωθυπουργός στο Δηλώνω ... 

Και για να ξέρεις υπάρχει και ζωή έξω από τα Φοβικά τετριμένα σου με γάμο και παιδιά και και και ... 

Για να δεις Πικρία κοίτα τον Καθρέφτη και θα την δεις ... 

Μην πας να μου το παίξεις σε μένα με 10 γραμμές στο Ινμποξ Πυθία ... Γιατί και η Καλύτερη Ψυχναλύτρια στον κόσμο δεν βγάζει διάγνωση σε δευτερόλεπτα ... 

Μην με προκαλείς λοιπόν με Μαντικά και Κομπογιανίτικα Σολομοντικά ... 

Σου είπα να μου διαβάσεις το Φλιτζάνι ?

Σου είπα ότι σε θέλω για Μητέρα μου Τερέζα ?

Ησύχασε λοιπόν ... και μην προκαλείς κάποιον με μυαλό 10πλάσιο ( τουλάχιστον ) του δικού σου ... 

Που τα μάθατε όλα αυτά ? Στο ΙΕΚ Ψυχολογίας Νέας Ιωνίας ???

Έχετε βγει καθόλου από τα σύνορα της Λαρίσης για να σπουδάσετε κάτι ?

Σσσστττ... !!! και δεν θα πληρώσω εγώ τις φοβίες σου για να περάσω από ανάκρηση !!!


Δεν υπάρχουν σχόλια: