********* ********************** DSV Blog: Όχι Φεισμπουκικές Πουτανίτσες .. Δεν έχετε το Δικαίωμα να γράφετε Ελεύθερη και να είστε Παντρεμένες .. Όχι !!!

Κυριακή, Νοεμβρίου 04, 2018

Όχι Φεισμπουκικές Πουτανίτσες .. Δεν έχετε το Δικαίωμα να γράφετε Ελεύθερη και να είστε Παντρεμένες .. Όχι !!!


eorgia Katigianni

Georgia Katigianni

Georgia Katigianni

6:15 Μ.Μ.



Έχετε πλέον συνδεθεί στο Messenger.


Σε Ευχαριστώ Γεωργία !


Παρακαλώ Δημήτρη να σαι καλά !


Κι εσείς !


Ωχ ,...

Τώρα το δα ...

Και Ελεύθερη και Βολιώτισα ???

Ουάου ...

Χμμμ το 2ο μας τα χαλάει λίγο ... αλλά κι εγώ τι είμαι ?

Κωλοβολιώτης !

Υπάρχουν και εξαιρέσεις το ξέρω ... αλλά που είναι .. δεν τις βρίσκω γμτ !

χαχαχαα


αχαχαχχα χείμαρος !!!!

ναι ελεύθερη εννοώ όχι παντρεμένη


Ααα δεν είναι τίποτα.

Γράφω σαν αστραπή.


αλλα δεν ασχολουμαι να αλλαζω συνεχεια το status


Τώρα κρατήθηκα κιόλας.


δεν αφορα και κανενα

χαχαχα


Αααα ε όχι.

Το Όχι Παντρεμένη δεν σημαίνει Ελεύθερη.

Ευτυχώς που το είπαμε.

Γι αυτό και εγώ πάντα το ξεδιαλύνω απ την αρχή.


οχι δεν σημαινει αλλα γιατι να δινουμε καθε τοσο πληροφοριες στον  ρουφιανο υπαρχει λογος?


γιατί την έχω πατήσει ακόμα και με Παντρεμένς.

ΝΑΙ !

Για να είμαστε ΚΑΛΑ με τους άλλους που Επικοινωνούμε.

Ούτως ή άλλως.

Μπορούν να στα κλέψουν ότι ώρα θέλουν.

Τα πάντα.

άρα ? Ποιος ο Λόγος να μην τα βάλεις ?

Αυτό που μπορείς να διασφαλήσεις.

Είναι να μην στα Κλέψουν οι Άλλοι οι Άσχετοι.


άλλο ειπα εγω δεν αφορα κανεναν η προσωπικη μου ζωη ποσο μαλλον τους διαδικτυακους μου φιλους


Διαφωνώ Απολύτως !

Και μπορώ να το αποδείξω σε μαί γραμμή.

άντε 2.

Στο φβ πατάμε λάικ .. κάνουμε σχόλια !!!

Ξέρετε ότι με έποιασε Παντρεμένος στην παραλία και μου είπε "Γιατί ΡΕ έκανες την Γυναίκα μου ΜΠΛΟΚ "

και δεν ήξερα καν αν ήταν Παντρεμένη.

Γι αυτό.

Εγώ ΘΕΛΩ να ξέρω με τι Έχω να κάνω.


Εγω δεν ασχολουμαι τοσο επισταμενα και ειναι δικαιωμα μου νομιζω ναι ?


Γιατί υπάρχουν Ζηλιάρηδες Σύντροφοι - Στόκοι !


ναι και ξαναλεω δικαιωμα μου να διαχειριζομαι οπως θελω τον λογαριασμο μου κατανοειτο ?


Ποιο είναι δικαίωμά σας ?

να λέτε Ελεύθερη και να μην είστε ?

Για μένα Όχι !


να διαχειριζομαι τον λογαριασμο μου οπως νομιζω


Και γι αυτό και Διαγράφομαι από Φίλος σας !

Λυπάμαι !

ΌΧΙ .

Είμαι Καθηγητής Πληροφορικής.


στο καλο και να μας γραφεις


Δεν τα ξέρετε καλά τα πράγματα.


ωραια στο καλο σου λεω


Αι Γαμήσου Ψόφια !

Και το Κλασσικό ΜΠΛΟΚ 




Όχι Άλλα Σχόλια !

Δεν υπάρχουν σχόλια: