********* ********************** DSV Blog: Για Πρώτη Φορά στην Ζωή μου Γράφτηκα Μέλος σε κάποια Ομάδα ... Οργάνωση ... Κόμμα ... Σύλλογο ... και αυτό είναι στο Μέρα25 Diem !!!

Παρασκευή, Απριλίου 19, 2019

Για Πρώτη Φορά στην Ζωή μου Γράφτηκα Μέλος σε κάποια Ομάδα ... Οργάνωση ... Κόμμα ... Σύλλογο ... και αυτό είναι στο Μέρα25 Diem !!!


Το Ανακοινώνω Επίσημα ...


Για Πρώτη Φορά στην Ζωή μου Γράφτηκα Μέλος σε κάποια Ομάδα ... Οργάνωση ... Κόμμα ... Σύλλογο ... και αυτό είναι στο Μέρα25 Diem !!!

Ποτέ μα ποτέ δεν είχα γίνει Μέλος !!!

Εδώ και λίγες μέρες είμαι Πλέον μέλος του Μέρα23 Diem ...

Όσοι με διαβάζετε το Blog μου θα σας φαίνεται Φυσιολογική αυτή η Απόφασή μου γιατί το είχα Ανακοινώσει ...

Όταν ο Βαρουφάκης κάνει Κίνημα ... Κόμμα ... τότε θα είμαι Εκεί ! ...

Ούτε Μέρα δεν ήμουνα Μακριά από τις Ιδέες που Πρέσβευε και Τόνιζε ...

Τον Παρακολουθούσα πολλά χρόνια πριν το 15 .. Είχα διαβάσει σχεδόν τα πάντα ... είχα δει τα Ντοκυμαντέρ του ... και είχα δει σχεδόν Όλες τις Συνεντεύξεις του στα Κανάλια όπου τον Καλούσαν ...

Η Απόφασή μου δεν είναι μία έτσι Συγκυριακή Περιπέτεια ...

Αποτελεί μία Σοβαρή ... Θερμή και ίσως Απόφαση Ζωής !!! 


Τα Υπόλοιπα ... τα λέμε στις Εκλογές !!!


Ο Γιάνης Βαρουφάκης ΣΗΜΕΡΑ στις 22:00 το βράδυ απαντά στις ερωτήσεις των ακροατών

Δεν υπάρχουν σχόλια: