********* ********************** DSV Blog: 'Ολοι έχουν από Μία Μαλακισμένη - Κακιασμένη "Γειτόνισσα" !!!

Σάββατο, Αυγούστου 31, 2019

'Ολοι έχουν από Μία Μαλακισμένη - Κακιασμένη "Γειτόνισσα" !!!


Έμαθα ότι ο κύριος του Σπιτιού που έχει ίσκιο ... είναι στο Χωριό του ... 'Ετσι κι εγώ λοιπόν πάρκαρα εκεί επειδή ήξερα ότι δεν θα του στερούσα το Πάρκινγκ Μπροστά από0 το Σπίτι του ... Ξέρουμε όλοι ότι τίποτα δεν μας Ανοίκει ... αλλά συνήθως παρκάρουμε μπροστά στο σπίτι μας εκτός αν έχει παρκάρει εκεί κάποιος Επισκέπτης. Κάθε Τετάρτη με την Λαική γίνεται Πανικός και έχω Αναγκαστεί να το βάλω και 2 τετράγωνα μακριά ...

Αλλά όμως η Μαλακισμένη γειτόνισα Θεωρεί ότι ακόμα και όταν Λείπει ... το Πάρκινγκ έξω από το Σπίτι τους Ανοίκει και δεν πρέπει να παρκάρει κανένας ...

Τρίτη λοιπόν, 9:30 το πρωί είμαι στο Αυτοκίνητο περιμένωντας έναν Φίλο μου να πάμε για Μπάνιο ... Πάω να ξεπαρκάρω ... αλλά ένα Τζιπ από πίσω μου πάει να περάσει ... και μαζσύομαι πάλι μέσα μην του κλείσω τον Χώρο ... Του κάνω σήμα να περάσει ... αυτός Ακούνητος ... Του Ξανακάνω σήμα να περάσει ... Ντιπ .. .Μούγγα και εκεί Ακούνητος .. .Και βγαίνει η Μαλακισμένη η Γειτόνισα και λέει με Ύφος Ιδιοκτήτρια του Πεζοδρομίου και του Δρόμου μαζί "Δημήτρη Επιτέλους Μπορούμε να παρκάρουμε Έξω από το Σπίτι μας ???" ...

Μόλις συνειδητοποίησα ότι θέλει να παρκάρει κάποιος ( Δεν είχε ανάψει ούτε καν τα Αλαρμ γιατί θεωρούσε ότι δεν χρειάζεται στο ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ Πάρκινγκ ) ... αμέσως έφυγα .. μπήκε ο φίλος μου μέσα και φύγαμε για μπάνιο ... Μα να φύγω ήθελα δεν ήθελα να πιάσω πάλι την Θέση ... Αλλά αν ήξερα ότι αυτή η Μαλακισμένη θα μου μιλήσει με τέτοιο Ύφος ... Θα έβγαινα .. .θα το κλείδωνα και θα έλεγα ΦΕΡΕ ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΘΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΚΙΝΓΚ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΩΡΟ ... ΗΛΙΘΙΑ !!!

Μαθημένη γι αυτό ... Μας είχε φέρει την Αστυνομίσ 2 - 3 φορές επειδή ισχυριζόταν ότι κάναμε Φασαρία Μεσηυμεριάτικα ... Ναι .. κάναμε ... Και ήταν Ανοιχτές οι Μπαλκονόπορτες γιατί τότε δεν υπήρχαν Κλιματιστικά ... αλλά χάθηκε να έρθει η ίδια να μας κάνει παρατήρηση ??? Κατευεθείαν Καραγγελία στην Αστυνομία ???

ΌΛΟΙ οι γείτονες την Ξέρουν ... Κανένας δεν την μιλάει πέρα από μένα επειδή με τον γιό της ήμασταν Συμμαθητές από το Δημοτικό .. .

Αλλά τώρα ... μόλις την βλέπω .. θα πιάνω τ Αρχίδια μου ... και θα γυρνάω από την άλλη !

Τέλος οι Συμβιβασμοί !

Με τους Φασίστες ( ΚΚΕδες ) ... Κανένας Συμβιβασμός !!!



Υ.Γ. Δείτε στην Φωτό να εξακρυβόσετε πόσες θέσεις κενένς Υπάρχουν .. .

ΌΟΟοχχχιιιι ... Να φύγεις εσύ να Παρκάρω Μπροστά στο Σπίτι μου ... !!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: