********* ********************** DSV Blog: 750 ευρώ τον ΜΗΝΑ .... ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΑ ΕΞΤΕΝΣΙΟΝ ... ?????????

Τετάρτη, Αυγούστου 12, 2020

750 ευρώ τον ΜΗΝΑ .... ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΑ ΕΞΤΕΝΣΙΟΝ ... ?????????

 


Όπως είπα κι εχθές ... παρακολουθώ αυτή την σειρά για να περάσει πιο ανάλαφρα το καλοκαίρι ... και είναι Κα τα πλη κτι κή ! ! !

Σε αυτό το επισίοδειο που βλέπω τώρα ... η οικογένεια πρέπει να βάλει σιδεράκια σε ένα παιδί και γυαλιά μυωπίας και η ασφαλιστική καλύπτει το ένα εικοστό και αν ... του Μπάτζετ ...

Ζητάει λοιπόν η Γυναίκα - Μάνα ... της οικογενείας να σταματήσει ο Άντρας της τα Σπορ - Χόμπυ του .. για να κάνουν οικονομία για να βρουνε λεφτά ...


Ο Άντρας - Πατέρας ανακαλύπτει ότι υπάρχει μέσα στο Προυπολογισμό ... με όνομα "Τζότζεφιν" ένα έξοδο που είναι το Τριπλάσιο του Σπορ ...

Και Ανκαλύπτουν ότι είναι η Κομώτρια της Μαμάς ... καθώς που τελικά δεν μπορεί να Κρύψει άλλο την Αλήθεια και το παραδέχεται !!!


Εκεί το σταμάτησα και είπα να γράψω αυτή την Ανάρτηση ...


Μου θύμισε αμέσως ... μία κοπέλα που δούλευε στο Δημόσιο ... την έβαλε με βίσμα η Μάνα της ( Όλη η οικογένεια ήταν στο Δημόσιο ... δεν ξέρω πόσες γενιές πίσω ) ... ήταν πλούσια και με ήθελε για να κάνουμε σχέση ...

Μα είμαι Φτωχός της Λέω ... Δεν με νοιάζει μου λέει ... έχω εγώ λεφτά ... Εγώ από σένα θέλω τα Υπόλοιπα ...


Μα τόσα λεφτά έχεις ? Τι σε νοιάζει εσένα μου λέει ... Έχω ...


Για να καταλάβεις μου λέει ... πληρώνω 750 ευρώ τον ΜΗΝΑ .... ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΑ ΕΞΤΕΝΣΙΟΝ ...


Συνεχίσαμε την κουβέντα μας εκείνη την στιγμή ( δεν ξέρω πως κρατήθηκα και δε ... ) ... και κατάλαβε στς επόμενες μέρες της επικοινωνίας μας ... ότι είναι Πολύ Γαιδούρα - Λαμόγιο - Ρουφήχτρα του Δημοσίου ... Πουλημένη στο Σύστημα ... Καιροσκόπος ... και και και ... και για Μένα ... και ας ήτανε Κουκλάρα !!!


Σε λίγες μέρες .. Delete ... και σε ακόμα λίγες Block ...


Που να Αντέξω τέτοια Πουτάνα ο Καψερός ???

Δεν υπάρχουν σχόλια: