********* ********************** DSV Blog: Αφιερωμένο σε όσες λένε στο πρώτο μνμ, "Καλό Βράδυ, Καλό Απόγευμα... και Καλή Συνέχεια ... "

Τρίτη, Οκτωβρίου 20, 2020

Αφιερωμένο σε όσες λένε στο πρώτο μνμ, "Καλό Βράδυ, Καλό Απόγευμα... και Καλή Συνέχεια ... "


 

 

Όταν στέλνεις μετά την αποδοχή ενός αιτήματός σου ένα "Ευχαριστώ", και σου απαντάνε "Κι εγώ ... Καλό Απόγευμα ... Καλό Βράδυ ... Καλή Συνέχεια" ( που όταν το ακούω γίνομαι τούρμπο ), τι άλλο μπορεί να σημαίνει από το "Σου απαντώ τυπικά ... άντε πάνε από εδώ τώρα και μην μας ενοχλείς ... γιατί εγώ δεν ψάχνομαι" ... ή κάτι τέτοιο Ηλίθιο και Αγενές και Απαίσιο.

Και λέει μια βλαμμένη ότι είναι ευχή. Τι ευχη μωρή στο πρώτο μνμ ? Αυτό λέγεται όταν λες κάτι ... μιλάς με κάποιον λίγη ώρα και στο τέλος Κλείνεις... λέγοντας Καλό Βράδυ ... Καλό Απόγευμα ... γιατί το άλλο δεν θέλω ούτε να το ακούω.

Μην λέτε Ψέμματα. Παραδεχτείτε ότι είστε Μυγιάγκιχτες .. ότι ο άλλος θα πάει να σας πιάσει την κουβέντα με σκοπό να σας την πέσει και ΦΟΒΑΣΤΕ ... και ότι είστε τόσο Ξενέρωτος ... Σνομπ ... και φοβικός ... που δεν θέλετε κουβέντα από κανέναν μπας και αλώσει την Παρθενία σας ...

Παραδεχτείτε ότι Φοβάστε ακόμα και κάθε καλοπροαίρετη Προσέγγιση μην και τυχον μία στο Εκατομμύριο βγει κακοπροαίρετη ή Πρόστυχη ή Χυδαία... Και το Μπλοκ γιατί το έχουν βάλει στο Φβ ? Γιατί έχουν βάλει την φραγή των Μηνυμάτων ... ή έστω την Διαγραφή ? Δεν σας Αρκούν ε ? Θέλετε να Δηλώσετε από την Αρχή Ξινές... Απρόσιτες και  Κακιασμένες ε?

Ε να ξέρετε ότι με αυτές τις Ηλίθιες "Ευχές" κανένας δεν πιστεύει ότι τις λέτε αθώα και ανυστερόβουλα. Αυτό που θέλετε είναι να καλύψετε το Τυπικό του πράγματος ... Να ανταπωδώσετε τάχα μου το "Ευχαριστώ" ... ε μην είστε και Αγενείς ... ή καλύτερα να μην Φανείτε Αγενείς γιατί είστε και με Περικεφαλαία ... και άντε από εδώ πήγαν και άλλοι ε ...

Εγώ λοιπόν καιρό τώρα ήθελα να την κάνω αυτή την ανάρτηση ... και ήρθε ο καιρός ... Θα την στείλω λοιπόν στο Μέσεντζερ σε όλες που μου είπαν "Καλό .. Καλή ... " και Καλά Σαράντα ... γιατί έτσι είμαι. Πάντα έμαθα να τα λέω ξεκάθαρα ... και όχι τάχα μου ευγενικά και μετά ύπουλα να εννοώ άλλα ... Και ξέρω ... Εννιά στις Δέκα θα με μπλοκάρουν αμέσως ... Αλλά γιατί ? Μήπως δεν με έχουν "Μπλοκάρει" ήδη ???

Άντε και Καλά ... Μυαλά !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: