********* ********************** DSV Blog: Αν δεν το ξέρετε, υπάρχουν ΚΑΙ Γυναίκες που Βιάζουν Άντρες ... !!!

Τετάρτη, Ιανουαρίου 27, 2021

Αν δεν το ξέρετε, υπάρχουν ΚΑΙ Γυναίκες που Βιάζουν Άντρες ... !!!

 


Ξέρω ότι για μια άλλη φορά θα με βρίσουν πολλές ... και θα με πουν Μισογύνη για ακόμα μια φορά ... αλλά δυστυχώς μπροστά σε Αδικία φωνάζω ... και πάω Αντίθετα σε σχέση με τις Μάζες ... 

Επιτέλους άκουσα για Πρώτη Φορά από την Άριελ Κωνσταντινίδη ότι υπάρχουν ΚΑΙ Γυναίκες που Βιάζουν Άντρες ή γενικώς ανθρώπους λόγω εξουσίας ή εκβιασμού !!! 

Για να κάνω αυτή την Ανάρτηση, έγραψα στο Google για να βάλω την ανάλογη φωτό "Βία από Γυναίκες" ... και προς έκπληξή μου δεν έβγαλε ΚΑΜΙΑ φωτό που να ασκεί βία μια γυναίκα σε έναν άντρα ... Και ευτυχώς θυμόμουν την αντίστοιχη ταινία και έβαλα την αντίστοιχη φωτό. 


Έχω ζήσει ... και όλοι μας έχουμε ζήσει αντίστοιχες φάσεις που επιτέλους βγαίνει στην Επιφάνεια κάποιο κακό που γινόταν για χρόνια και έμενε στον Πυθμένα. Αλλά μαζί με αυτό έχω ζήσει Δυστυχώς και την Κατάχρηση μέχρι σε σημείο που η Αλήθεια να Αλλοιώνεται και να Εκφυλίζεται ! Γιατί στα χέρια ή στο στόμα κάποιου αυτή η Αλήθεια φαντάζει σαν ένα γεμάτο όπλο στα χέρια ενός επικίνδυνου ανθρώπου ή ακόμα και στα αθώα χέρια ενός μικρού παιδιού ! Αυτή η Αλήθεια ... γίνεται πολύ Επικίνδυνη.

Προσωπικά έχω ζήσει κι εγώ Ψυχολογικό βιασμό και πρώτα από Γυναίκα στην πρώτη μου Δουλειά. Θυμάμαι χαρακτηριστικά "Σκασμός", "Τσακίσου και Φέρτο τώρα", "Πάλι λάθος το κανες ρε Άχρηστε?". Η πληρωμή βέβαια ήρθε και όχι αργά ... Όταν παραιτήθηκα μετά από έναν μήνα ... μίλησα γιατί εγώ έχω μάθει να μιλάω ( όπως και να γράφω )... και μετά από λίγο καιρό έμαθα ότι την Ξινή Κακίστρο την Απέλυσαν. Γιατί βέβαια δεν ήμουν και ο πρώτος που είχε παράπονα ... αλλά ένας από τους πολλούς !!! Μίλησα όμως αμέσως ... Δεν Σώπασα.

Ακόμα θυμάμαι όταν έπεσε και Θύμα λάσπης και ψεύδους. Όταν μια μαθήτριά μου είπε στην Συμμαθήτριές της ότι της την Έπεσα. Ευτυχώς όμως ... μέχρι να γίνει το επόμενο μάθημα και επειδή όλες με συμπαθούσαν πολύ στρίμωξαν το βλαμμένο κοριτσόπουλο που δεν είχε ιδέα από ζωή ... και ανακάλυψαν ότι όχι απλώς δεν έγινε αυτό που αρχικά έλεγε ... αλλά τα πράγματα ήταν πολύ διαφορετικά και αμέσως την απέκλεισαν από την παρέα... ως την Συκοφάντρια που απλά ήθελε λόγω πολλών κόμπλεξ της να πει μια ψευδή ιστορία. Και Ευτυχώς δεν έζησα το απαξιωτικό βλέμμα των Μαθητριών και το Κουτσομπολιό που συμβαίνει συνήθως μετά από ένα τέτοιο γεγονός μέχρι να βγει η Αλήθεια στον Αέρα.

Έζησα και άλλη βία από πρώην τάχα φίλο και πρώην συμμαθητή για χρόνια. Είχα κι εγώ προβλήματα με το στομάχι και διάφορα ψυχογενή προβλήματα. Εκεί θα μου πει κάποιος ... "Γιατί δεν μίλησες" ... Μίλησα και μάλιστα αμέσως ... αλλά ήξερα πριν πάω στον Δ/ντη μου να πω τι συμβαίνει ότι δεν θα είχα ανάλογης προστατευτικής αντίδρασης. "Αν δεν μπορείς ... ε πήγαινε στον Χάρη ... και κάνε Παράπονο" ... μου είπε. Έτσι κατάλαβα ότι ήταν πολύ σίγουρος ότι αν πάω στον Δ/ντη να τα πω ... μάλλον μπελά θα έβρισκα παρά δίκιο. Και έτσι έγινε περίπου ... αλλά Πάλι Μίλησα. Δεν αντέχω να μην μιλάω και γι αυτό τόσα χρόνια τα βγάζω εδώ στο Μπλογκ ή στο Φβ ή όπου Αλλού. 

Δεν μπορώ να ΜΗΝ Μιλάω !!! 

Και ναι. Μου μεινε και μένα κατάλοιπα από εκείνο το 4χρονο ( και συνέχισε και μετά παρόλο που άλλαξα τομέα ) Μπούλινγκ. Πολλές φορές τον βλέπω Αγχωτικά στον Ύπνο μου ... σε διάφορα σενάρια ... που πάντα ξυπνάω με άγχος και ιδρώτα !!! Άσε Μάνα .. δεν κοιμήθηκα καλά ... Πάλι έβλεπα τον Βρ@χίδη στον ύπνο μου ... Και καταλαβαίνει αμέσως .. γιατί ξέρει τι είχα περάσει. 

Αλλά θέλει προσοχή διαχείρισης του θέματος... γιατί λίγο ως πολύ κάποια στιγμή της ζωής μας είχαμε Μπούλινγκ ... και ναι ... ακόμα και από Γυναίκες. Δεν είναι μόνο Αντρικό Σπορ. Μην βλέπουμε γυναίκα και κάνουμε 10 μέτρα πέρα και μετά θα λένε ... ε .. δεν υπάρχουν Άντρες ... και δεν μας την Πέφτουν ...

Ε πως ? Αφού τους έχετε Κατατρομάξει !!!


Δεν υπάρχουν σχόλια: