********* ********************** DSV Blog: Ευτυχώς που τα Βιάγκρα είναι Μπλε ... και δεν μοιάζουν πολύ με τα άλλα ... αλλιώς θα κηνυγούσαμε τους Παππούδες και τις Γιαγιάδες από τις κρεβατοκάμαρες του ΚΑΠΗ !!! ΠΟΛΥ ΓΕΛΙΟ !!!

Τρίτη, Ιουνίου 15, 2021

Ευτυχώς που τα Βιάγκρα είναι Μπλε ... και δεν μοιάζουν πολύ με τα άλλα ... αλλιώς θα κηνυγούσαμε τους Παππούδες και τις Γιαγιάδες από τις κρεβατοκάμαρες του ΚΑΠΗ !!! ΠΟΛΥ ΓΕΛΙΟ !!!



Βλέπετε ότι αυτά τα 2 μπουκαλάκια είναι ίδια ... Το μόνο που αλλάζει είναι η Ετικέτα ...

Έλα όμως που και το περιεχόμενο είναι ολόιδιο εξωτερικά ... μόνο που το ένα είναι για τα Μαλλιά και τα Νύχια ... και το Άλλο βοηθάει στον Ύπνο ... με Βαλεριάνα ... και άλλα βότανα ...

Έρχεται η Μάνα μου και μου λέει ... Δεν με πήρες βιταμίνες και μου τέλειωσαν ... Αλλά καλά να πάθεις ... πήρα από τις δικές σου και πίνω ... 

Μόλις το άκουσα ... με πιάσανε τα γέλια ... Πότε τα παίρνεις Μάνα ???... Ε να ... το πρωί με Μεσημέρι ...

Αυτά είναι για τον ύπνο της λέω ... Αααα μου λέει ... γι αυτό κοιμάμαι σαν Βόιδι το Μεσημέρι ??? Εγώ δεν κοιμόμουν ποτέ το Μεσημέρι ... 

Και μου ήρθε Φλασμπακ την γιαγιά μου να παίρνει την Μριλκριμ του πατέρα μου και να τρίβεται για τους πόνους ... και ένα σωρό Μπαρμπαδέλια ... που επειδή δεν ξέρουν Αγγλικά φοράνε ρούχα με φοβερές Επιγραφές ... 

Ευτυχώς που τα Βιάγκρα είναι Μπλε ... και δεν μοιάζουν πολύ με τα άλλα ... αλλιώς θα κηνυγούσαμε τους Παππούδες και τις Γιαγιάδες από τις κρεβατοκάμαρες του ΚΑΠΗ !!!

Κλαίω !!! 

Αχχχ γενιά που δεν γνωρίζουν γρι Αγγλικά ... πως την Πατάνε !!!









Δεν υπάρχουν σχόλια: