********* ********************** DSV Blog: Ναι μπορεί να έχω Κορωνοιό ... Θα πάω να κάνω ΤΕΣΤ ??? ΟΧΙ βέβαια ... !!!

Τρίτη, Ιουνίου 29, 2021

Ναι μπορεί να έχω Κορωνοιό ... Θα πάω να κάνω ΤΕΣΤ ??? ΟΧΙ βέβαια ... !!!




Πονάει ο λαιμός μου ... Όλα τα κόκκαλά μου από τις πατούσες ως τις τρίχες του Κεφαλιού μου ... Κοιμάμαι όλη την μέρα ... και σερνάμενος σηκώνομαι να γράψω στον Υπολογιστή μου ... 

Είναι συμπτώματα που μοιάζουν με Κορωνοιό ? Ε ναι είναι !!! Φοβάμαι ??? ΚΑΘΟΛΟΥ ... γιατί τέτοια συμπτώματα ... είχα όλα τα χρόνια το καλοκαίρι από τους Ανεμιστήρες και το Ερκοντίσιον ... 

Πάντα στους Καύσωνες που όλη την μέρα το Ερκοντίσιον το είχα αναμμένο ... αρρώσταινα ... γιατί ο λαιμός μου ξερενόταν από την έλλειψη οξυγόνου ... και πονούσαν όλες μου οι Αρθρώσεις από τον Ανεμιστήρα. 

Τι μπολ με νερό έχω .. τι τα τζάμια τα έχω λίγο ανοιχτά για να μπαίνει καθαρός αέρας ... αλλά όταν έχεις ΟΛΗ την μέρα το Ερκοντίσιον ... δεν είναι δυνατόν να μην πονάς. Και η Μάνα μου τα ίδια ... αλλά επειδή έχει μακριά το Ερκοντίσιον ... δεν την έπιασε τόσο.

Ναι μπορεί να είναι Κορωνοιός ... μία στο εκατομμύριο ... Θα πάω να κάνω ΤΕΣΤ ??? ΟΧΙ βέβαια ... Για ποιο λόγο ? Θα μείνω μέσα στο σπίτι όσο πονάω και οκ ... Χθες πήγα για μπάνιο ... και μάλλον θα πάω και σήμερα ... Θα οδηγήσω με πόνους .. θα πάρω ένα παυσίπονο ... και μόλις μπαίνω μέσα στην Θάλασσα ... φεύγουν ΟΛΑ. Νιώθω Υπέροχα ... Θα μιλάω με τους φίλους μου που είναι στην Παραλία με απόσταση ... Οι ξαπλώστρες είναι με Αντισηπτικό περασμένες ... και το Γκαρσόν έχει πάντα Μάσκα.

Τα λέω όλα αυτά ... γιατί με τον Πανικό που σπέρνουν τα κανάλια και ο Κούλης ... μόλις κάποιος φταρνιστεί .. τον πιάνει τρέμουλο. Και παλιότερα είχαμε 39 πυρετό και λέγαμε ... οκ μωρέ .. θα περάσει !!!

Ε .. ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ... ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΜΕΡΙΚΟΙ ΠΕΘΑΙΝΑΝ ΑΠΟ ΓΡΙΠΗ Ή ΑΠΟ ΑΛΛΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ... ΔΕΝ ΕΙΧΑΜΕ ΠΑΘΕΙ ΚΡΙΣΗ ΠΑΝΙΚΟΥ ... 

Αν πεθάνω εγώ ή η Μάνα μου ή οι φίλοι μου ή όποιος Άνθρωπος ( για μένα είναι το ίδιο ) ... τι με νοιάζει αν το πούνε εγκεφαλικό ... καρδιά ... Ηλίαση ή μετάλλαξη τύπου ΑΒΓΔΕΖΗΘ !!! Ακούμε COVID και ανησυχούμε πιο πολύ από το να ακούσουμε Καρκίνο ... 

Είδαμε όλοι τον Φραγκολιά .. τον Σάκη με την Μπόμπα ... τον Στάθη από τους Ράδιο Αρβύλα ... να έχουν Κορωνοιό ... και να μιλάνε με Σκάιπ απ το σπίτι και να είναι πολύ καλά ... Απλώς ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ είχαν κλειστεί σε 14ήμερη Καραντίνα και έλειπαν απ τις δουλειές τους.

Και όλος αυτός ο Τρόμος που μας μοιράζουν γιατί ??? Για να κάνουμε τα Μπολια ... που εκτός από τα εκατομμύρια που κόστισαν ... μαζί μοιράστηκαν και Μίζες ΔΙΣεκατομμυρίων ... 

Νομίζετε νοιάζονται για μένα και για Εσάς ??? Για την Τσέπη τους Νοιάζονται και πως θα ανέβουν στην Εξουσία !!!

Δείτε τον Πρωτο Σαλταρισμένο... τον Μπουμπούκο ... τον μικρό Παππά ... και όλα τα σιχάματα των καναλιών ... και θα καταλάβετε από την γλώσσα του Σώματος ... ότι Νοιάζονται Μόνο για την Πάρτη τους. Γι αυτό και βάλτε Μάσκα .. Βγάλτε Μάσκα ... ξαναβάλτε ... κάνετε το Μπόλι ... μην κάνετε αυτό το Μπόλι ... 

ΟΠΟΥ ΕΓΕΡΝΕ Η ΡΟΥΛΕΤΑ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ... ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΑ ΠΟΝΤΑΡΙΣΜΑΤΑ ΤΟΥΣ !!!

Αλλά θα έρθει η ώρα τους. Έρχονται Εκλογές Οσονούπω ... και αν θέλετε σας λέω και την Ημερομηνία. Όχι .. δεν την ξέρω ... αλλά είναι Ηλίου Φαεινότερο ... το πότε Έρχονται !

Θα τα πούμε λοιπόν στα Εκλογάδικα !!! 

Δεν υπάρχουν σχόλια: