********* ********************** DSV Blog: Που την βρήκες αυτή ??? Αφού χθες έκανα φορμάτ το Κντ μου ... Ο Σύζηγός μου την τράβηξε χωρίς να ξέρω .. Δεν φταίω ... Και ... !!!

Κυριακή, Αυγούστου 01, 2021

Που την βρήκες αυτή ??? Αφού χθες έκανα φορμάτ το Κντ μου ... Ο Σύζηγός μου την τράβηξε χωρίς να ξέρω .. Δεν φταίω ... Και ... !!!

 


Είναι για γέλια για μερικές που βγάζουν χιλιάδες Ματαιόδοξες φωτό μήπως και βρουν κανα Γαμιά ... και αρχίζουν και βγάζουν νύχια άμα σχολιάσεις κάτι ... 

Μάνα Παππά ... με ελάχιστες Εκκλησιαστικές φωτό ... που να χορέσουν στις χιλιάδες Τσουλίστικες φωτό που υπάρχουν με πεσμένους κώλους και βυζιά... 

Έχω ξανασχοληθεί με την συγκεκριμένη ... και την άλλη φορά που με έβρισε και με εκνεύρισε ... με παρακαλούσε να μην βγάλω στην φόρα φωτό .. γιατί ο γιος της είναι Παππάς. Στην Παππάρα μου τι είναι ... εγώ κρίνω τον Άνθρωπο από την Συμπεριφορά του ( ΝΑΙ και από τις φωτό ... από τον λόγο του ... και από όλη την Συμπεριφορά και την Εικόνα του ) ... και αναλόγως κρίνω και κάνω ... 

Φέτος κιόλας ... δεν έβαγαλα καία στα Μανταλάκια ... Δεν βγάζω ούτε αυτή ... και δεν λέω και το όνομά της ... και όπως μου είπε ... απλά θα τα πω όλα στον Εισαγγελέα ... 

Άκου .. που βρήκα την φωτό αφού έκανε Φορμάτ στο κντ ... Νομίζει ότι στο φβ έχει τις φωτό που έχει και στο Κινητό ... Τόσο Άσχετη ... Ε βέβαια ... και τόσο Επιθετική γιατί νομίζει ότι όλοι θα την γλείφουν με κολακευτικά σχόλια μήπως και πηδήξουν το 70άχρονο ... 

Είναι και η Π@υτάνα η τύχη όμως καμιά φορά ε ... Με μπλόκαρε αφού με Έβρισε την άλλη φορά ... Μπαμμ ... και ξανά μπροστά μου !!!

Αρε Κοέλιο !!! 






Δεν υπάρχουν σχόλια: