********* ********************** DSV Blog: Απαντητικό Μήνυμα σε ένα Φίλο ("") ... στην Καρδιά του Χαμού και του Πένθους ...

Τετάρτη, Μαΐου 11, 2022

Απαντητικό Μήνυμα σε ένα Φίλο ("") ... στην Καρδιά του Χαμού και του Πένθους ...

 11/5/2022 ... 52 μέρες μετά τον Χαμό της Μάνας μου ... 


Εϊδα την κλήση 1 ώρα μετά ... γιατί ήμουν έξω και δεν την άκουσα αλλά δεν ξέρω αν θα απαντούσα ... Όταν την είδα δεν πήρα πίσω ... δεν ήθελα ... Αισθανόμουν Βαρύς και Βαριεστημένος ... Δεν ήθελα να μιλήσω μετά από τόσες μέρες αποχής και αδιαφορίας ...  


Έχεις να με πάρεις 20 μέρες τηλέφωνο ... πάντα εγώ έπαιρνα σαν να ζητιάνευα λίγο παρέα ... λίγο επικοινωνία ... αλλά τώρα δεν θέλω ... Έμαθα μόνος μου ... ! Στην χειρότερη φάση της ζωής μου όπως και οι υπόλοιποι ... μακριά και εξαφανισμένος. Τριήμερο όμως πήγες ... Το κινητό δεν έπιανε ? 

Ζήτησα ένα πιάτο φαγητό γιατί αυτές τις μέρες δεν έχω όρεξη να μαγειρεύω και τι ??? Τίποτα ... Μια φορά μόνο και μετά ούτε ένα πιάτο. Το ίδιο και η Ξαδέρφη μου ... Ένα - Δυο πιάτα στην αρχή και μετά τίποτα ... Λες και ζήτησα το Αντίθετο. Και το ζήτησα μπροστά στην γυναίκα σου και είπε "Σιγά τον κόπο ... Εννοείται ... Εκεί που φτιάχνουμε εμείς ... ένα πιάτο φαγητό παραπάνω σιγά" ... και αυτή ??? Το ξέχασε ΚΑΙ αυτή ??? Νόμιζα ότι τουλάχιστον θα πει ... "Ρε στον Βαλατσό δεν στείλαμε τόσες μέρες τίποτα... " και θα το θυμόσουνα ... Αλλά ΚΑΙ η Γυναίκα σου ???

Τι παθαίνετε ρε γμτ όταν παντρεύεστε και κάνετε παιδιά ??? Τόσο πολύ σας αποροφάνε ποτ οι άλλοι είναι ξεχασμένοι ??? Και το βλέπω σχεδόν παντού... Όλοι έτσι αποχαυνωμένοι και ρουτινιασμένοι να έχουν παραγκωνίσει τα πάντα και να επαναλαμβάνονται στην Ρουτίνα τους ... Ξέρω έιμαι έξω από την Ρουτίνα γιατί έχω άλλες ιδέες ... Εργένικες ... πιο Απομακρυσμένες ...

Οκ είμαι καλά όμως αλλά νιώθω Απηυδισμένος. Και σε λίγο θα ξεκινήσουν τα μπάνια και θα είμαι πιο καλά. Ξέρω αυτά κάνω και μετά όλοι προγκάνε όπως είπε μια παλιά φίλη ... Ε τι να κάνω δεν μπορώ αν δεν τα πω. Θέλω να είμαι Αληθινός και πάντα ξηγημένος. Να ξέρει ο άλλος τι έχει απέναντί του ... Όχι να σου λένε ΝΑΙ εδώ είμαι ότι θες και να σε γράφουν μετά ...

Απλά είμαι κάπως και δεν έχω όρεξη για κουβέντες και ... τόσες μέρες μετά... 

Ήταν και το άλλο σκηνικό ... και ... δεν ξέρω πότε θα ... 





Δεν υπάρχουν σχόλια: