********* ********************** DSV Blog: Αν πω ότι είμαι Έγγυος ( για να κάνω Views )... και μετά ότι Απέβαλα ( πάλι για να κάνω Views )... θα με πιστέψουν ???

Τετάρτη, Αυγούστου 03, 2022

Αν πω ότι είμαι Έγγυος ( για να κάνω Views )... και μετά ότι Απέβαλα ( πάλι για να κάνω Views )... θα με πιστέψουν ???

 


Τι ??? Με τέτοια τερτίπια παίρνουν Followers και Views οι Influencers  στα Instagram ... YouTube & Facebook.

Μην πάμε Μακριά ... Η Μενεγάκη με τις 4 Εγγυμοσύνες τι τηλεθέαση ανέβασε ??? Εγώ τι να κάνω για να ανεβάσω τους αναγνώστες μου ? Αν βγάλω φωτό όμως ... θα με πιστέψουν γιατί μια καμπύλη μπροστά την έχω ... Και ξέρω ένα σωρό τερτίπια που μπορώ να αυξήσω τα Views μου αλλά δεν τα κάνω ... Θέλω το Blog μου να έχει Πραγματικούς Αναγνώστες και όχι Φέικ Φόλοουερς και Βιουζ...

Σε λίγες μέρες θα πάρει το Blog Μου πως να το πω ... μια πιο εμπορική μορφή και θα έχω ανάγκη τα Views αλλά Έγγυος δεν μένω ... Δεν θέλω ρε ... 

Δεν Θέλωωωω !!! 

Δεν υπάρχουν σχόλια: