********* ********************** DSV Blog: Όταν θα βρω το Όνομα του Σκατόψυχου Αλτσχάιμερ ... και Σάψαλου με το 1,5 πόδι στον Τάφο ... Κωλόγερου Φασίστα , που μου έβγαλε ΜΟΝΟ την δική μου Αγγελία που είχα κολλήσει στον Πίνακα Ανακοινώσεων του Ομίλου Ιάσσωνα - Πλάκες ( Για νου κάνει Εσκεμένα Κακό ), Συγνώμη αλλά δεν θα σεβαστώ ούτε τα 100 χρόνια του, και θα τον πάω Σούμπιτο στο Κρατητήριο με τα βραχιολάκια στα χέρια !!!

Κυριακή, Απριλίου 02, 2023

Όταν θα βρω το Όνομα του Σκατόψυχου Αλτσχάιμερ ... και Σάψαλου με το 1,5 πόδι στον Τάφο ... Κωλόγερου Φασίστα , που μου έβγαλε ΜΟΝΟ την δική μου Αγγελία που είχα κολλήσει στον Πίνακα Ανακοινώσεων του Ομίλου Ιάσσωνα - Πλάκες ( Για νου κάνει Εσκεμένα Κακό ), Συγνώμη αλλά δεν θα σεβαστώ ούτε τα 100 χρόνια του, και θα τον πάω Σούμπιτο στο Κρατητήριο με τα βραχιολάκια στα χέρια !!!

 


Γιατί μετά από πολλή ώρα που ρωτούσα και δεν μου το έλεγε ότι αυτός την έβγαλε ... στο τέλος μου είπε ότι το κανε επίτηδες επειδή έτσι γούσταρε γιατί είμαι Κωλόπαιδο που μιλάω στο ΦΒ με γυναίκες ... και στο παρα 5 πρόλαβε κάποιον και τον Σταμάτησε , επειδή ήθελε να με Δείρει Άγρια !!!  

Ορκίζομαι ότι πραγματικά δεν ξέρω ποιος και αν είπε αυτή την Ανυπαρκτη Συκοφαντία, αλλά θα τον βρω και αυτόν και θα του πω ... "Με έψαχνες έμαθα ... Να .. εδώ είμαι ... Θα με Δείρεις Άγρια ? Θα με στείλεις στο Νοσοκομείο ? Κάντο ... !!! Εδώ θα μείνω... δεν θα κάνω βήμα πίσω. "

ΚΑΝΤΟ !!! 

Εγώ απλά θα αμυνθώ ... Δεν θα σου επιτεθώ ... γιατί εγώ θα το κάνω αλλιώς. Θα έρθω με την Αστυνομία με Καταγγελία για Συκοφαντική Δυσφήμιση και όχι Άμμεσα Μήνυση γιατί μπορεί να μην το έχεις πει ... και ο άλλος ο Γερομπογιατζής ... μου είπε Ψέμματα !!! 


Άρα λογικά αν κάποιος είπε κάτι τέτοιο θα ήταν κάποιος που θα είναι Παντρεμένος με την Αόρατη Παντρεμένη που μιλάω στο ΦΒ.

Χαχαχαχαχχαχαχααααα ( Πραγματικά γέλια. Τα γράφω και γελάω σαν τον βλάκα μόνος μου, με αυτά τα τραγελαφικά που γίνονται σε αυτή την Πόλη. Αν και ΟΛΗ η Επαρχία ή ίδια Αηδία είναι ! Βρωμιάρηδες Χωριαταρέοι ( δεν λέω για τους Χωρικούς τους Καλούς )  ... που μυρίζουν και ζέχνουν Τσιπουρίλα από το πρωί, και η Τραγίλα που έχει εμποτίσει το Κουφάρι τους !!! 


Αυτοί είναι οι Φονιάδες των Τεμπών ... 

Αυτοί οι βολεψάκηδες Βρωμο-Έλληνες. 


Γιατί Καθάριοι και Καλοί Έλληνες ... είναι πλέον σχεδόν σε ποσοστό μονοψήφιο και αν έχει απομείνει ένα 5% !!! Υπήρχαν πιο πολλοί ... Αλλά ήταν τα Παιδιά που φύγανε όσο πιο γρήγορα γίνόταν, μπας και βρουνε λίγο Ανθρωπιά ... Πολιτισμό ... και Εξέλιξη στο Μακρινό Εξωτερικό ! 

...

Και επειδή η Μόνη Παντρεμένη Γυναίκα που έχω φίλη στο φβ ΔΕΝ μιλάω παρά κανα 2 φορές για την κοπή της Πίτας που ήθελε να μου πει ... και κανα 2 άλλες για τον Όμιλο και ΜΟΝΟ. Οπότε αποκλείεται να είναι αυτή. Εγώ πιστεύω ότι δεν υπάρχει ... Μάλλον ξέρω από ποια Καριολίτσα έμαθε κάτι ... και αυτός κατάλαβε Αλλαν Ντάλλον από το Αλτσχάιμερ ... και μου το είπε.  ΑΝ όμως όντως υπάρχει θα του κάνω ΜΗΝΥΣΗ  ΓΙΑ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΗ ΔΥΣΦΗΜΙΣΗ... όχι γιατί μου είπε ότι μου είπε ... αλλά γιατί το είπε ουρλιάζοντας και το άκουσε ΟΛΗ η Παραλία !!! 

Αν ψοφήσει μέσα στο Κελί αν πάθει καμιά ανακοπή ... θα φταίω εγώ μετά ??? 

Θα το μάθω το όνομα ... Όσους ξέρω ... σχεδόν όλοι τον ξέρουν ... και σήμερα 2 που μου είπαν ότι τον ξέρουν , δεν τους ρώτησα το Όνομα .. γιατί δεν ήθελα να τους φέρω σε δύσκολη θέση. Με διαβεβαίωσαν πάντως ότι είναι Φασισταριό Ραμολιμέντο ... Καθίκι και Σκατόψυχος..

Και επειδή βάφει τις σκάλες και τον πίνακα ανακοινώσεων, και επειδή ήθελε να τον βάψει γι αυτό έβγαλε ΜΟΝΟ την δική μου Αγγελία( ποτέ δεν τον είδα βαμένο ), μου είπε ψέμματα ότι δεν ήξερε ποιος την έβγαλε. Αλλά επειδή έλεγε γιατί να μην την βγάλει κάποιος ??? τι είναι εδώ μεσιτικό γραφείο , και θα σου κάνουμε διαφήμιση ... και να πας αλλού να την βάλεις ... όχι εδώ άλλη φορά κατάλαβα αμέσως ότι Αυτός την Έβγαλε και την Πέταξε. 

Σε μόλις 1 λεπτό ήδη τον Ανάγκασα με έμμεσο τρόπο να μου Ξεράσει ότι Αυτός ήταν και το Έκανε Εκδικητικά γιατί είμαι Καθίκι που μιλάω με γυναίκες στο ΦΒ ... !!!


ΕΓΙΝΕ ΤΗΣ ΠΟΥΤΑΝΑΣ ... ΠΩΣ ΣΥΓΚΡΑΤΉΘΗΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΈΘΑΨΑ ΣΤΟΝ ΒΥΘΌ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ ... ΓΙΑΤΙ ΉΤΑΝ ΚΑΙ ΠΙΣΗ ΣΠΡΩΞΙΑ ΕΡΕΙΠΙΟ ... ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ. ΤΟΣΟ ΨΥΧΡΑΙΜΟΣ ΔΕΝ ΉΜΟΥΝΑ ΠΟΤΕ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ. 

ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΘΗΚΑ ... ΗΠΙΑ ΗΣΥΧΑ ΤΟΝ ΚΑΦΕ ΜΟΥ ΣΤΑ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΔΕΝΤΡΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΜΙΑ ΑΠΟΣΤΑΣΗ 40 ΜΕΤΡΩΝ ... ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΙΣΗ ΩΡΑ ΕΦΥΓΑ ΕΝΤΕΛΩΣ ΗΡΕΜΟΣ ΚΑΙ ΝΗΦΑΛΙΟΣ ... ΑΛΛΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΟΣ ΌΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΜΕΙΝΩ ΣΤΑ ΛΟΓΙΑ ΌΤΙ ΘΑ ΑΛΛΑΞΩ ΠΑΡΑΛΙΑ ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΑΥΤΗ Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΒΓΑΖΕΙ ΠΟΣΟΣΤΟ 70%.

ΑΛΛΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΛΙΓΟ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΟΔΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΔΡΟΣΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΕΡΑΚΙ ΠΟΥ ΕΊΧΕ ΣΗΜΕΡΑ ... ΑΛΛΑΞΑ ΓΝΩΜΗ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΗΣΑ ΟΤΙ ΑΝ ... ΕΚΑΝΑ ΤΗΝ ΧΑΡΗ ΣΕ ΚΑΘΕ ΝΑΖΙΣΤΑΡΙΟ ΚΩΛΟΓΕΡΑ ΚΑΙ ΕΦΕΥΓΑ ... ΤΩΡΑ ΘΑ ΕΊΧΑ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΟ ΧΟΡΕΥΤΟ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΠΆΝΙΟ.

ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΧΟΡΕΥΤΟ ΘΕΛΕΙ 1 ΏΡΑ ΚΑΙ 45 ΛΕΠΤΑ ΝΑ ΠΆΩ  ... Ε ΔΕΝ ΘΑ ΞΟΔΕΥΩ ΚΆΘΕ ΜΈΡΑ 20 ΕΥΡΏ ΚΑΙ 30  ΕΥΡΩ ΒΕΝΖΙΝΗ ...(ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΑΝΗΦΟΡΩΝ )... ΘΑ ΜΕΙΝΩ ΕΚΕΙ ( ΓΙΑΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΙΟ ΚΑΘΑΡΗ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΗ ΠΑΡΑΛΙΑ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ) ... ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΧΑΛΑΣΩ ΤΗΝ ΜΟΝΗ ΑΠΟΛΑΥΣΗ ΠΟΥ ΕΧΩ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ ΠΟΛΗ (ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ ).

ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΩ ΚΑΙ 2 ΦΟΡΕΣ ΤΗΝ ΜΕΡΑ ΚΑΙ 4 ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΩΡΕΣ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ... ΝΑΙ ... ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΒΟΥΤΑΩ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑ ... ΕΙΜΑΙ Ο ΠΙΟ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΣ ΟΣΟ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΑΛΛΟΥ.

ΔΕΝ ΘΑ ΧΑΣΩ ΕΓΩ ΟΤΙ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΟ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΑΠΟΜΕΙΝΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΣΚΑΤΟΓΕΡΟ ΦΑΣΙΣΤΑ ... ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ... ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΠΟΛΛΟΙ ... !!!


This Nazi motherfucker kvlogero ... will be karaxesmenos from fear when he ll see the blue light and the police officers with me to get closer and closer to HIM !!!

PREPEI NA KOPSOYME TELIKA TO KEFALI APO TO FIDI TOY NAZISMOY ... OSO KAI GEROS EINAI !!! 

DEN GINETAI ALLIVWS. NA PALI O KASIDIARIS ... 8% !!! 

Δεν υπάρχουν σχόλια: