********* ********************** DSV Blog: Που πάμε ρε ??? Από την Βαριά Κατάθλιψη της ΜΑΥΡΗΣ ΤΕΤΑΡΤΗΣ 5/9/23 στο ΤΕΡΜΑ τα Ηχεία για να μου Φύγει το ΜΑΥΡΟ ΠΕΝΘΟΣ ....

Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 08, 2023

Που πάμε ρε ??? Από την Βαριά Κατάθλιψη της ΜΑΥΡΗΣ ΤΕΤΑΡΤΗΣ 5/9/23 στο ΤΕΡΜΑ τα Ηχεία για να μου Φύγει το ΜΑΥΡΟ ΠΕΝΘΟΣ ....




Έτσι είμαστε ΕΜΕΙΣ οι Διπολικοί ... Από την Κατάθλιψη της Τετάρτης στην Υπομανία της Παρασκευής ... ΝΑΙ τόσο γρήγορα από τον Έναν ΠΟΛΟ στον Άλλο .... Εσείς οι Άλλοι ... πάτε με 4 - 5 χιλιάδες στροφές ... Εμείς οι Δ... πάμε ΟΛΟ στα κόκκινα ... Δλδ στις 8 ΚΑΙ στροφές ... με Τέρμα τα 9 ... Μετά το Αμάξι ΚΑΙΓΕΤΑΙ ... 

Αρα ... μπορείτε να Μας Καταλάβετε ???

 ΟΧΙ μην Ανησυχείτε ... δεν έχω ΜΑΝΙΕΣ ... είμαι τύπου 2 ... δλδ την "ΕΛΑΦΡΙΑ" όπως λένε ΔΔ ... o aXl ... είναι ΜΑΛΛΟΝ ΔΔ τύπου 1 .... την ΠΙΟ Βαριά !!! 

ΝΑΙ ... αλλά οι Καταθλίψεις τους του Τπύπου 2  ... είναι 3πλά πιο Βαριά από τους Διπολικούς τύπου 1 που έχουν παραισθήσεις ... μιλούν με το Φεγγάρι ....και όπως είπε σε πολλές Συνεντεύξεις του ο Αύγουστος ... νόμιζε ότι είναι ο Βούδας ... μετά ο Δαλάι Λάμα ... και μετά ο .... ... ΚΑΙ με Δέσανε ... στο Κρεβάτι ... ΚΑΙ ΚΑΛΑ Κάνανε που με Δέσανε γιατί δεν Συγκρατιόμουνα ... και και και και ... Τα λέει σε ΟΛΕΣ τις Συνεντεύξεις του ΧΡΟΝΙΑ τώρα ... Ε Φέτος... μετά από 20 Χρόνια πολλών ΚΟΛΑΣΕΩΝ ... μιλάω ανοιχτά για την ΔΔ μου  με την τόσο Μαυρίλα θα μιλήσω και εγώ Ανοιχτά όπως η Καρακουκλάρα στο παρακάτω βίντεο ... ( Ποτέ δεν το κρυβα αλλά τώρα το ΛΕΩΩΩΩ ... Βοηθήστε με .... για να σας Βοηθήσω μετά και εγώ ... Είμαι 67% Ανάπηρος ... Δλδ ζω με ένα 33% ΜΟΝΟ ενώ οι άλλοι ( ΟΧΙ οι Νορμάλ ... Οι ΜΗ Διπολικοί ... μπορεί να ζουν μ΄'εχρι και με το 85 - 90% τους. Κανένας δεν έχει πάνω από 90%. ΟΛΟΙ κουβαλάνε μία Αναπηρία ... Είτε δεν ακούνε καλά ... Είτε έχουν Ημικρανίες ... Είτε Κρίσεις Πανικού ή και απλό πόνο στο Στομάχι όπως ξεκίνησα εγώ στα 25 μου γιατί είχα ένα ΜΑΛΑΚΑ προιστάμενο ... που πριν 5 χρόνια ήμαστε ΣΥΜΦΟΙΤΗΤΕΣ !!! Μέχρι τα #32 μου που πέθανε ο Πατέρας μου και Τράβηξα ΜΟΝΟΣ μου όλο τον Γολγοθά γιατί ο "Αδερφός μου μέχρι και 2 μήνες πριν πεθάνει δεν ήξερε ΚΑΝ τι έχει !!!  ). Από τα 32 μου μέχρι και τώρα που είμαι 53 δλδ 21 χρόνια Μανιοκατάθλιψεις ... έχω περάσει κοντά στις 15 - 18 ΚΟΛΑΣΕΙΣ !!! Αλλά είμαι ακόμα ΕΔΩ ... για να κάνω ΟΛΗ την Βαριά δουλειά ... γιατί εγώ ΑΝΤΕΧΩ ... την Δυσκολία και την ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ...

Βοηθάτε ο ΕΝΑΣ τον Άλλον για να ΜΗΝ έχουμε Άλλο ΤΟΣΟ ΜΑΥΡΟ 4ήμερο !!!!  


Λέει ... "Η ΔΔ τύπου 2 είναι σαν να φοράς στο ένα πόδι μια γόβα με ψηλά τακούνια .... και το άλλο μια Παντίφλα ... και ..... " δείτε το Βίντεο !!! 

Και καταλήγει ... Είναι ΟΚ αυτό ... Μπορείτε να  μας Δεχτείτε έτσι να περπατάμε ... ή θέλετε να μας κρύψετε σε ένα Σκοτεινό Δωμάτιο του Πόνου και να περτνάμε εκεί ΜΟΝΟΙ μας τις Καταθλίψεις μας ??? 


Και ο ΥΜΝΟΣ της ΔΔ ...

Αν το Διαβάζει ο Φίλος μου που με φωνάζει ΤΡΕΛΛΕΕ ... που τα είπαμε μαζί 3 η ώρα το Βράδυ και μου έστειλε το Λινκ του Ατετοκούμπο ας με βρει εδώ ... γιατί το προφίλ που μιλούσαμε κλειδώθηκε και δεν Μπορώ να σε Βρώ και θέλω να τα Πούμε !!!

https://www.facebook.com/dimv2/

Δεν υπάρχουν σχόλια: