********* ********************** DSV Blog

Τετάρτη, Οκτωβρίου 07, 2020

Ξεκουράζομαι ... Μαζεύω Δυνάμεις ... και Περιμένω για την Επόμενη Μάχη !!!

 

Βρίσκομαι σε μία φάση Περισυλλογισμού ... Φιλοσόφησης ... Αναμονής και Προσμονής του Αύριο που δυστυχώς δεν μπορώ να το Ορίσω... και περιμένω να δω τι θα κάνει ο Κόβιντ ... που το παραδέχομαι ... ΔΕΝ μπορώ να τον Αντιμετωπίσω γιατί έχει κλονίσει ολόκληρη την Υφήλιο ...

Τώρα θα ήμουνα λογικά στην Ιρλανδία μαζί με τους Φίλους μου σε μια μεγάλη Πολυεθνική ( δεν είναι το Καλύτερό μου αλλά το λέω από πλευράς Καλού Μισθού και Οργάνωσης ) και όπως ήταν το όνειρό μου κάθε ΣΚ θα γυρνούσα την χώρα ... και την Βρετανία αρχικά γιατί το Λονδίνο κοστίζει μόλις 18 ευρώ... με αεροπλάνο.

Αλλά μέχρι 31/12/2020 όλα έχουν παγώσει για την Ιρλανδία. Αλλά και για την υπόλοιπη Ευρώπη είναι σε Αναμονή και περιμένουν να δούνε τι θα γίνει με την Πανδημία και πως θα λειτουργήσουν οι εταιρείες ... σε τι ποσοστό θα δουλέψουν Remotely ... πως θα δουλέψουν Remote ... ΑΝ θα δουλέψουν με Τηλεργασία  ( το ίδιο είναι στα Ελληνικά ) και αν προσλαμβάνουν άτομα από άλλες χώρες και πόσο Καραντίνα θα έχουν και ΑΝ θα μπορούν και ΑΝ ΑΝ ΑΝ ...

Και επειδή είμαι πολύ κουρασμένος αυτόν τον καιρό γιατί εδώ και έναν χρόνο και παραπάνω έχω δουλέψει και διαβάσει όσο ποτέ ... για να μπορέσω να μάθω ... όλα τα Εργαλεία που όχι ότι ένας Αναλυτής Δεδομένων χρειάζεται να ξέρει ... απλά ήθελα εγώ να τα μάθω ... για να μπορώ να είμαι παντού και πάντα Έτοιμος και Ικανός.

Μέχρι και το Coding θυμήθηκα και έκανα Σκριπτάκια ωραία και γρήγορα για να μπορώ να έχω στοιχεία Δεδομένων σε Μιλισεκόντ... χωρίς Excel χωρίς GUI ...

Και τώρα κάνω ένα διάλειμμα. Περιμένω ... Κάποια στιγμή θα κάνω ένα Φουλ Ηλεκτρονικό Βιογραφικό και θα το στείλω σε μια εταιρεία που περιμένει στην Γερμανία. Την Γερμανία δεν την είχα στο Μυαλό μιας και ποτέ δεν υπολόγιζα ότι θα πάω κάπου μόνος μου και περίμενα τους φίλους μου που θα πάνε για να μπορώ να Ακολουθήσω κι εγώ... Αλλά Προέκυψε ... Έλα όμως που η Μάνα μου ακούει Γερμανία και στ αυτιά της Ηχεί το Ράους ... που άκουγε όταν ήταν 3 χρόνων και οι Γερμανοί μπήκαν στο σπίτι τους στο χωριό ψάχνοντας κρυμμένους Εγγλέζους και κρυμμένο Αλεύρι και Σιτάρι ... Και πως να μην την καταλάβω ??? Άλλωστε στην Ελβετία που θέλω Ιδανικά να πάω δεν είναι η μισή Γερμανόφωνη ... και δεν είναι και εκεί ΝΑΖΙ Γερμανοί που κρύφτηκαν μετά τον 2ο Π.Π. ???

ΝΑΙ ... Δεν ξέρω τι θα κάνω ... αλλά ξέρω ότι τρίβουν τα χέρια τους αυτοί που με θέλουν θαμμένο  στο σπίτι στον Βόλο και να μην κάνω τίποτα ... να μην μπορώ να πάω έξω ... γιατί εκεί ξέρουν ότι και Λεφτά θα πάρω πολλά ... και Πράγματα θα κάνω και μετά αυτοί που με λέγανε Ακαμάτη και Άνεργο ( δεν ξέρανε βέβαια ότι κάνω Μαθήματα Ιδιαίτερα από τον Υπολογιστή και παίρνω και καλά λεφτά ... αλλά βλέπει η Εφορία και ... ) και να Αισθάνονται Ανώτεροι και πιο Δημιουργικοί ... Αλλά αυτό που τρελαίνομαι με όλους αυτούς είναι ότι τους αφήνω .. βγάζουν την Χολή τους ... και αργά αλλά Σταθερά ... εκτίθενται ... και τα πράγματα έρχονται έτσι .. ώστε κάποια στιγμή βάζουν την Ουρά ... ( Την Ποντικίσια ... ) στα σκέλια και το Βουλώνουνε Εκκωφαντικά !!!

Ναι .. ΞΕΡΩ ποιοι είναι αυτοί ... Είναι αυτοί που διαβάζουνε Ανελλιπώς το Μπλογκ μου και το παίζουνε άσχετη και ότι δεν ξέρουνε τίποτα ... Αλλά εγώ επειδή πάντα ήμουν Ελεύθερος και όλα τα έγραφα στο Μπλογκ μου όπως και τώρα ... γνωρίζουνε ότι Ξέρουνε τα πάντα ... ΚΑΙ δεν έχουν Κανένα Ελαφρυντικό Άγνοιας ... Μόνο Αδιαφορίας και Κακίας... έχουν ... αλλά γι αυτούς συνεχώς έρχεται η ώρα της Δικαίωσης μιας και καθημερινά Έρπονται στο μίζερο μονοπάτι της Μιζέριας ... Μιζέριας μιας Ζωής απλά Πομφόλυγα ... που φαίνεται Όμορφη με Οικογένεια .. παιδάκια ... κήπο με γκαζόν και γούστα και Αριστεία ... αλλά στην Ουσία είναι μια Μικροαστική Καατάντια ... που απλά θέλει να ψοφήσει η Κατσίκα του Γείτονα... και πετάνε και φόλες συνέχεια για να ψοφίσει μια ώρα Αρχύτερα.


Και το χειρότερο δεν είναι αυτό ... Πολλοί θέλουν στην Ελλάδα να ψοφήσει η Κατσίκα του γείτονα... αλλά οι περισσότεροι από αυτούς ... αν δούνε την Κατσίκα του γείτονα να αργοπεθαίνει από πείνα και δίψα ... τους πιάνει το όποιο Ανθρώπινο συναίσθημά τους ... και της δίνουν λίγο φαγητό και ένα ποτήρι Νερό... Υπάρχουν όμως και μερικά Ανθρωποειδή Τομάρια ... που ενώ βλέπουν να αργοπεθαίνει ένα πλάσμα ... δεν το αφήνουν μόνο να αργοπεθάνει ... αλλά πάνε και από Πάνω του και του λένε "Δεν έχω Φαγητό και Νερό για Εσάς !!! " ... ενώ θα μπορούσε να δώσει και θα ΟΦΕΙΛΕ να δώσει μιας και η Κατσίκα αυτή τον μεγάλωσε με το Γάλα της και την Φροντίδα της... Αλλά είπαμε ... ΑΝΡΩΠΟΕΙΔΗ ΤΟΜΑΡΙΑ !!!

Αναμένω λοιπόν ... να δω τι θα γίνει με την Ανθρωπότητα ... Ξεκουράζομαι ... Μαζεύω Δυνάμεις ... και Περιμένω για την Επόμενη Μάχη !!!

Υ.Γ. Ααα Άλλαξα και κντ ... Ισχύει το παλιό ... αλλά σε λίγο καιρό ... θα ισχύει μόνο το καινούριο !!!




Σάββατο, Οκτωβρίου 03, 2020

Ε τι να κάνω ? Όταν βλέπω τέτοια Μυαλά ...δεν μπορώ να τα αφήσω να περάσουν στο Ντούκου !!!

Αυτή την Ιδιόμορφη φάτσα δεν ξέρω πως την έκανα Φίλη στο Φβ ... 

Μη δω εγώ χρώμματα και Μούρλα .. εκεί .. Η Αλήθεια είναι ότι μου θύμισε την Pink που την πάω πολύ ... !!!

Το όνομά της .. και αυτό παράξενο .. Eljona Eleni Sinjari ... Πριν λίγο με Αιφνιδίασε ... Μου στειλε αυτή Πρώτη το Ευχαριστώ .. όταν οι 90 στις 100 ούτε καν μου απαντάνε οταν λέω ευχαριστώ ... 

Και μου στειλε το καταπληκτικό κομμάτι του βίντεο ... Αλλά δεν είναι το κομμάτι .. Τρελάθηκα με την Εκτέλεση ... 

Και κάθε λίγα δευτερόλεπτα .. μια ροζ φράτζα ( μωβ ή κάτι τέτοιο ) που φαινόταν ... εξίταρε περισσότερο την Περιέργεια " Ρε .. λες να ναι αυτή" ... Στο τέλος το κατάλαβα αφού έβαλε την τρελόφατσα μπροστά και σταμάτησε η Περιέργειά μου ...

Όταν την ρώτησα για το Κομμάτι μου απάντησε ... " Το κομμάτι ειναι του G. Dinicu αλλα σε δικό μου arr. για πιάνο (προσαρμογή για πιάνο) " Όποιος ξέρει ξέρει .. τι είναι το arr ... Εγώ θα το λεγα Array ο Πληροφορικάριος ...

Το κανάλι της στο YouTube είναι το ...


Και Αυτά ... Δεν την ξέρω καθόλου ... Απλά Ενθουσιάστηκα με την Ερμηνεία της ... και το κανα κατευθείαν Ανάρτηση όπως κάνω Πάντα.

Ε τι να κάνω ? Όταν βλέπω τέτοια Μυαλά ... ( και ιδίως όταν είναι και λίγο τρελά .. ) ... δεν μπορώ να τα αφήσω να περάσουν στο Ντούκου !!! Δείτε το Βίντεο και θα με καταλάβετε !!!


Κικιλια είμαστε συμβασιούχοι και αυτό που τραβάμε και θα τραβιξουμε απαιτεί να μας κάνεις αορίστου χρόνου .Όλους! !! Η Μετάφραση στην Ανάρτηση ...



 Κικιλια είμαστε συμβασιούχοι και αυτό που τραβάμε και θα τραβιξουμε απαιτεί να μας κάνεις αορίστου χρόνου .Όλους! !!

Μετάφραση ... Κικίλια ... Την εποχή που εσύ καίγεσαι και μας έχεις Ανάγκη εμείς αντί να στηρίξουμε τον Άνθρωπο ... σε πιέζουμε στο Λαρύγγι για να μας κάνεις ΜΟΝΙΜΟΥΣ σαν όλους τους Κυφήνες φίλους σου ...

Γιατί ? Αυτοί είναι πιο Έξυπνοι .. ή πιο Λαμόγια ???

Παρασκευή, Οκτωβρίου 02, 2020

Είμαι ο Μ. Α. ... Είμαι Καλλιτέχνης - Ηθοποιός ... και είμαι Καλά... Ας είναι καλά Ο Μητσοτάκης και η Μενδώνη !!!




Μάριος Αθανασίου, 1/10/2020 στην ΕΦ.ΣΥΝ.

Είμαι καλλιτέχνης στην Ελλάδα το 2020 με πρωθυπουργό τον Μητσοτάκη και υπ. Πολιτισμού τη Μενδώνη. Ας μην κρύβομαι άλλο. Ναι! Εχω μαύρο χρήμα! Και προφανώς έχω βρει τον τρόπο να το ξεπλένω.
Μετά από κάθε μου δουλειά αγοράζω υπερκοστολογημένα ακίνητα (πρόσφατα πήρα το 90ό μου διαμέρισμα), παράλληλα έχω και μπροστινούς που στήνουν μαγαζιά, τα υπερτιμολογώ και μετά δίνω ποσοστά. Αυτό το κόλπο μού το έμαθαν κάτι ζωγράφοι!
Τα έσοδα από την τελευταία μου τηλεοπτική δουλειά τα έβγαλα Ελβετία στον λογαριασμό ενός τρίτου, που τον πληρώνω αδρά. Αυτό το κόλπο μού το έμαθαν κάτι γλύπτες!
Στα σίριαλ και στις παραστάσεις που παίζω για να ανέβουν παίρνω μια εύλογη μίζα, ένα μέρος της το δίνω σε κάποιους φίλους δημοσιογράφους που έχω σε payroll για να με «αγιοποιούν» και ένα άλλο μέρος πάει σ' ένα μικρό παραδικαστικό κύκλωμα. Αυτό το κόλπο μού το έμαθαν κάτι ποιητές!
Πρόσφατα έβαλα στην αγορά μια εταιρεία έκδοσης εισιτηρίων και ο κόσμος αγόραζε στη διπλή τιμή τα εισιτήρια. Εγώ και αρκετοί καλλιτέχνες πήραμε τη μίζα μας, κατηγορηθήκαμε αλλά ήταν σκευωρία!
Λόγω της μεγάλης καλλιτεχνικής μου δραστηριότητας παίρνω δάνεια από τις τράπεζες και μετά χρησιμοποιώ τις άκρες μου και μου διαγράφουν μεγάλο μέρος τους. Αυτό το κόλπο μού το έμαθαν κάτι μουσικοί!
Η περιουσία που δημιουργείται από το μαύρο χρήμα είναι γραμμένη στη γυναίκα μου, ώστε εγώ να φαίνομαι καθαρός. Οπως είναι λογικό, με άλλους ευαίσθητους καλλιτέχνες στήνουμε «μαϊμού» εταιρίες και παίρνουμε κρατικές επιχορηγήσεις από δικούς μας ανθρώπους. Αυτό το κόλπο μού το έμαθαν κάτι χορευτές!
Κάποιοι φίλοι μου που κάνουν σπικάζ ξεπλένουν το μαύρο χρήμα τους μέσω ποδοσφαιρικών ομάδων και μεταγραφών, αλλά εγώ δεν τα καταλαβαίνω αυτά, είμαι οπαδός!
Και εδώ θέλω να σας πω και ένα ευχαριστώ γιατί τα ρούχα μου, τα ταξίδια μου, το γραφείο μου, τα κινητά μου, τους γραμματείς μου, τους πληρώνετε εσείς, οι φορολογούμενοι!
Ετσι είναι οι καλλιτέχνες το 2020 στην Ελλάδα και ευτυχώς δηλαδή, φαντάσου να ήμασταν τίποτα υπουργοί και να παίρναμε επίδομα 573 ευρώ για ενάμιση μήνα και να έπρεπε να δανειζόμαστε από εδώ και από εκεί!
* ηθοποιός

Ποιος Φασίστας κάνει τις Αναφορές στο Fb... που εκτός από έλλειψη μυαλού δεν ξέρει γρι από Σαρκασμό !!!

 




Πέμπτη, Οκτωβρίου 01, 2020

Ποιος σατανάς, ποιο ανθρώπινο τέρας, ποιος αρχιτέκτονας του σκότους και του ουαί θα μπορούσε να δείξει αγριότερο μίσος και να επινοήσει χειρότερο μαρτύριο για τους ανθρώπους !!!


Απόσπασμα τα ΕΛΛΗΝΙΚΑ Δ.ΛΙΑΝΤΙΝΗ

ΟΙ EΛΛΗΝΕΣ ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗ ΦΥΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΟΡΑΤΟ. ΤΟ ΟΡΓΑΝΟ ΤΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ Η ΛΟΓΙΚΗ

Θα φέρω δύο δείγματα, για να δείξω ότι αυτό το μίσος είναι η οξύτερη μορφή εχθροπάθειας, που μπόρεσε να ξεδιπλώσει η ανθρώπινη φύση. Το ένα δείγμα είναι η επινόηση της Κόλασης με τα βασανιστήρια της.

Αναλογίστηκες ποτέ, τι σημαίνει την ώρα που πεθαίνει ο άνθρωπος να του φορτώνεις τον τρόμο του αιώνιου μαρτυρίου της Κόλασης;

Η ώρα του θανάτου που κάποτε θα 'ρθει για τον καθένα μας, ο θάνατος είναι η μοναδική σταθερά της ανθρώπινης φύσης, είναι μια ώρα απερίγραπτης τραγικότητας.

Γιατί εκείνη τη φοβερή στιγμή ο άνθρωπος εξοφλεί την επιταγή της ζωής.

Μην κοιτάς τι σημαίνει να σου πουν ξαφνικά ότι κέρδισες ένα δισεκατομμύριο στο λότο.

Αλλά να κοιτάς τι σημαίνει να σου πουν ξαφνικά ότι οφείλεις να πληρώσεις, και μάλιστα αμέσως, ένα δισεκατομμύριο που δεν ήξερες ότι το 'χεις χρεωθεί και το 'χεις σπαταλήσει. Και που πια δε σου βρίσκεται ούτε δραχμή.

Ρωτάς: Ποια είναι η χρέωση, και ποια είναι η σπατάλη μου; Μα είναι η ίδια η ζωή. Η ζωή η δική σου που έζησες, με όλες τις χαρές που σού 'δειξε.

Ότι είδες τον ήλιο το πρωί, και τη θάλασσα τον Ιούλιο. Ότι περπάτησες σε μια ρεματιά τον Μάη μ' ένα κορίτσι στο πλάι σου, κι ακούσατε τ' αηδόνι. Ότι δίψασες, και ήπιες το κρύο νερό της πηγής. Αυτά πληρώνεις την ώρα που πεθαίνεις.

Εκείνη, λοιπόν, τη στιγμή της ανεκλάλητης χρείας και της φρικτής εγκατάλειψης είναι ακριβώς που διάλεξε η Εκκλησία να φορτώσει τον αφελή χριστιανό με τους αιώνιους τρόμους της Κόλασης:

Θα ζεις, του λέει, αιώνια κλεισμένος σ' έναν πύρινο τάφο.

Θα περνάς τους αιώνες με το αίσθημα του ραγδαίου ιλίγγου ενός ανθρώπου που γκρεμίζεται από του τριακοστό όροφο.

Θα περπατάς γυμνός σε άδεντρο τόπο, κάτου από ένα ορμητικό φλογοβρόχι.

Θα σε ρίχνουν χωρίς σταμάτημα σ' ένα βαθύ πηγάδι γιομάτο με κόκκινα, και μαύρα, και κίτρινα φίδια. Κόμπρες, οχιές, κροταλίες.

Θα βουτάς σε βόθρους. Και θα πνίγεσαι επαναληπτικά και ακατάπαυστα μπουκωμένος τα περιττώματα.

Μυτερώνυχοι διάβολοι θα σε καρφώνουν ανάσκελα με τεράστιες πηρούνες.


Θα 'σαι φυτεμένος αιώνια στους πάγους, και θα σε φυσάει κατάγυμνο ο δρεπανηφόρος Καικίας.

Θα μεταμορφώνεσαι σε δέντρο, σε φίδι, σε τέρας. Θα ζεις, δηλαδή, το μαρτύριο της αλλαγής της σάρκας σου.

Και όλα αυτά τα φρικώδη στους αιώνες των αιώνων. Χωρίς την ελπίδα της παύλας.

Ο Δάντης εκείνους που διαβαίνουν την πύλη της Κόλασης τους βάζει να διαβάζουν μια επιγραφή που δεν παρηγοριέται με τίποτα: «Την πάσα ελπίδα αφήστε όσοι περνάτε!».


Να φορτώνεις λοιπόν τον άνθρωπο τον αφελή και τον αθώο κάπου, γιατί είναι το μεγάλο σου θύμα, με τέτοιες φρικτές φαντασίες την πανίερη και την υπέρτατη και τη φοβερή ώρα που ψυχομαχεί· την ώρα που δίνει την πιο άγρια μάχη -τί 'ναι μπροστά της τα Γαυγάμηλα και οι Κάννες και η Μάχη των Εθνών!- να βγει η ψυχούλα του για να λυτρωθεί από την αγωνία του θανάτου. Ερωτώ:

Ποιος σατανάς, ποιο ανθρώπινο τέρας, ποιος αρχιτέκτονας του σκότους και του ουαί θα μπορούσε να δείξει αγριότερο μίσος και να επινοήσει χειρότερο μαρτύριο για τους ανθρώπους

Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 28, 2020

Data Analysis in Formula 1 ... The Dream of every Data Analyst - Scientist !!!

Κάποτε ένας φίλος που τον Εκτιμούσα πολύ ... ίσως λίγο για να με πειράξει ... ίσως γιατί δεν είχε καταλάβει τι ήταν το Data Analysis ... στα λίγα λεπτά που του είχα εξηγήσει μου είπε ... "Δλδ έχεις καταλάβει ότι η δουλειά σου είναι να κοροιδεύεις του Πελάτες σου πειράζονταν και μαγειρεύοντας τα νούμερα ε ???" 

Τα πήρα τόσο πολύ ... αυτός έκλαιγε απ τα γέλια γιατί με έκανε Τούρμπο ... και δεν του απάντησα ... 

Ούτε τώρα θα του απαντήσω του Μακαρόνα ... αλλά θα του δείξω αυτή την Βιντεάρα για καταλάβει ότι μερικοί ( δεν λέω για μένα ) είναι Επιστήμονες και δεν Κοροϊδεύουν τον κόσμο ... 

Κάνουν Πραγματική Επιστήμη !!! 


DSV ... Data Analysis...without Words!!!