********* ********************** DSV Blog: Ε τι να κάνω ? Όταν βλέπω τέτοια Μυαλά ...δεν μπορώ να τα αφήσω να περάσουν στο Ντούκου !!!

Σάββατο, Οκτωβρίου 03, 2020

Ε τι να κάνω ? Όταν βλέπω τέτοια Μυαλά ...δεν μπορώ να τα αφήσω να περάσουν στο Ντούκου !!!

Αυτή την Ιδιόμορφη φάτσα δεν ξέρω πως την έκανα Φίλη στο Φβ ... 

Μη δω εγώ χρώμματα και Μούρλα .. εκεί .. Η Αλήθεια είναι ότι μου θύμισε την Pink που την πάω πολύ ... !!!

Το όνομά της .. και αυτό παράξενο .. Eljona Eleni Sinjari ... Πριν λίγο με Αιφνιδίασε ... Μου στειλε αυτή Πρώτη το Ευχαριστώ .. όταν οι 90 στις 100 ούτε καν μου απαντάνε οταν λέω ευχαριστώ ... 

Και μου στειλε το καταπληκτικό κομμάτι του βίντεο ... Αλλά δεν είναι το κομμάτι .. Τρελάθηκα με την Εκτέλεση ... 

Και κάθε λίγα δευτερόλεπτα .. μια ροζ φράτζα ( μωβ ή κάτι τέτοιο ) που φαινόταν ... εξίταρε περισσότερο την Περιέργεια " Ρε .. λες να ναι αυτή" ... Στο τέλος το κατάλαβα αφού έβαλε την τρελόφατσα μπροστά και σταμάτησε η Περιέργειά μου ...

Όταν την ρώτησα για το Κομμάτι μου απάντησε ... " Το κομμάτι ειναι του G. Dinicu αλλα σε δικό μου arr. για πιάνο (προσαρμογή για πιάνο) " Όποιος ξέρει ξέρει .. τι είναι το arr ... Εγώ θα το λεγα Array ο Πληροφορικάριος ...

Το κανάλι της στο YouTube είναι το ...


Και Αυτά ... Δεν την ξέρω καθόλου ... Απλά Ενθουσιάστηκα με την Ερμηνεία της ... και το κανα κατευθείαν Ανάρτηση όπως κάνω Πάντα.

Ε τι να κάνω ? Όταν βλέπω τέτοια Μυαλά ... ( και ιδίως όταν είναι και λίγο τρελά .. ) ... δεν μπορώ να τα αφήσω να περάσουν στο Ντούκου !!! Δείτε το Βίντεο και θα με καταλάβετε !!!


Δεν υπάρχουν σχόλια: